1394/2/26 - 08 : 39
کد خبر: 3024
خطيبي: سرپرست بايد حواشي را مديريت مي‌کرد
احرارنيوز: سرمربي سابق تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: قهرمان نشدن تراکتورسازي در ليگ ربطي به سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال ندارد. بايد دنبال افرادي باشيم که با احساسات مردم بازي کردند.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، رسول خطيبي در مورد اتفاقات رخ داده در بازي ديروز تراکتورسازي و نفت و از دست رفتن قهرماني تيم تراکتورسازي گفت: اول بايد بگويم با توجه به اينکه براي تراکتورسازي زحمت کشيده بودم و خودم يک تبريزي هستم دوست داشتم اين تيم قهرمان شود اما اتفاقاتي که  ديروز در ورزشگاه رخ داد باعث ناراحتي همه مردم آذربايجان و خود من شد. تراکتورسازي شايسته قهرماني بود اما قهرماني را از دست داد.

وي ادامه داد: براي اينکه بدانيم چرا تراکتورسازي قهرمان نشد بايد به مسائل ديگري به جز فدراسيون و سازمان ليگ فکر کنيم. بايد حاشيه‌هاي نيمکت تراکتورسازي مديريت مي‌شد. براي ورزشگاه هم بايد استراتژي در نظر گرفته مي‌شد که هيچ کدام از اين مسائل انجام نشد. سرپرست تراکتورسازي بايد حاشيه‌ها را مديريت مي‌کرد.وقتي تيم 3 بر يک جلو بود هيچ برنامه‌اي بعد از 10 نفره شدن براي حفظ نتيجه و مسائل داخل زمين از تيم نديديم.

خطيبي با اشاره به حساسيت بازي نفت و تراکتور عنوان کرد: اين مسائل بيشتر از همه چيز به تراکتورسازي لطمه زد. مسابقه‌اي که همه مردم ايران به دنبال نتيجه آن بودند با مديريت نشدن حاشيه‌هاي نيمکت تيم به يکباره در دقايق پاياني همه چيز را از دست داد. اين اتفاقات هيچ ارتباطي به سازمان ليگ و فدراسيون ندارد و نبايد در مورد اين مسائل صحبت شود. همانطور که من در مورد مسائل داوري هم نمي‌خواهم اظهار نظر کنم و اگر داوري اشتباهي هم کرده بهتر است کارشناسان داوري در موردش صحبت کنند.

وي افزود: احترام‌ها بايد حفظ شود.برخي آقايان شيطنت مي‌کنند و مي‌خواهند همه تقصيرها را به گردن ديگران بيندازند در حالي که فدراسيون و سازمان ليگ در اين ميان نقشي نداشتند. سازمان ليگ حتي استيج قهرماني که براي تبريز آماده کرده بود بهتر از استيج قهرماني اصفهان بود. من حتي يک هفته پيش با مهدي تاج و علي کفاشيان رئيس سازمان ليگ و رئيس فدراسيون ديدار داشتم و آنها مي‌گفتند فکر مي‌کنيم ديگر نوبت قهرماني تراکتورسازي است.

سرمربي سابق تراکتورسازي با اشاره به مسائل فني بازي با نفت گفت: سرپرست تيم نبايد اجازه حاشيه‌سازي بر روي نيمکت را مي‌داد. سرمربي تيم هم بايد برنامه‌اي براي کنترل بازي بعد از اخراج و 10 نفره شدن تيم ارائه مي‌کرد. با اين حال نائب قهرماني تراکتورسازي را به مردم خوب آذربايجان تبريک مي‌گويم و بايد با مسببان اين مسئله که با احساسات مردم بازي کردند برخورد شود.

خطيبي در مورد برکناري خودش و جانشيني اوليويرا در نيم فصل گفت: توني هم براي تراکتورسازي زحمت کشيده و من به او احترام مي‌گذارم اما تيمي که من آن را قهرمان نيم‌فصل کردم نتوانست قهرمان ليگ شود آنهم در حالي که اين تيم را براي قهرماني بسته بودم ما نبايد بازنده اخلاق شويم.اوليويرا هم براي تيم زحمت کشيده اما واقعيت اين است که برکناري من دليل فني نداشت من مي‌خواستم حق هواداران و بازيکنان را بگيرم. فصل آينده هم در هر تيمي حضور داشته باشم تيم را به گونه‌اي آماده خواهم کرده که 3-4 هفته مانده به پايان ليگ قهرمان شود. مردم آذربايجان بايد بدانند زندگي و فوتبال ادامه دارد و تيم تراکتورسازي در آينده هم مي‌تواند موفقيت‌هاي زيادي کسب کند. خلاصه اينکه سرپرست تيم با بي تدبيري اش جام را تقديم سپاهان کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.