1394/2/26 - 13 : 02
کد خبر: 3014
منصوريان: کارشان کثيف و غير حرفه اي بود/ مردم تبريز حلالمان کنند
احرارنيوز:سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: کار کثيف و غيرحرفه‌اي در انتقال خبر به تبريز انجام شد.

به گزارش احرارنيوز، به نقل از فارس،عليرضا منصوريان پس از تساوي 3 بر 3 مقابل تراکتورسازي در جمع خبرنگاران گفت: به همه خسته نباشيد مي‌گويم از نظر کادر فني و مديريت باشگاه بازيکنان ما قهرمان ليگ هستند آنها با تمام وجود بازي کردند قبل از بازي به توني اوليويرا گفتم يا شما ما را مي‌بريد يا ما شما را و يکي از ما قهرمان مي‌شود اما 6، 7 دقيقه آخر بازي يک کار غيرحرفه‌اي و کثيف انجام شد گفتند سپاهان بازي را مساوي کرده و برنامه حمله و دفاع ما و تراکتورسازي را به هم زده‌اند.

وي ادامه داد: نتوانستيم از 6 دقيقه وقت اضافه خودمان سود ببريم اي کاش اول بازي يا تراکتورسازي گل چهارم را به ما مي‌زد و يا ما مي‌توانستيم گل چهارم را بزنيم کار غيرحرفه‌اي را عملياتي کردند. يک نفر دستش را بالا برد و گفت بازي 2، 2 شده است.

وي در مورد اينکه آن شخص چه کسي بود گفت: نمي‌دانم همه جا را من تراکتوري مي‌ديدم. فقط ديدم دست يک نفر بالاست و به علامت 2 بر 2 کار کثيفي بود البته من به سپاهان تبريک مي‌گويم و به اصفهان که قهرمان ليگ شدند 2 سال است که سرنوشت حسين فرکي را تيم نفت رقم مي‌زند.

منصوريان با اشاره به شرايط مسابقه گفت: بازي 3 بر يک باخته را به تساوي کشانديم اي کاش اين کار زشت انجام نمي‌شد که يا تراکتورسازي بازي مي‌کرد و دو گل مي‌زد و يا ما به پيروزي مي‌رسيديم آنها فکر مي‌کردند قهرمان هستند و دروازه‌بان آنها وقت تلف کرد من هم به توني اوليويرا در پايان بازي بابت قهرماني تبريک گفتم اين اتفاقات غيرفوتبالي رخ داد مردم تبريز حلالمان کنند.

وي در مورد اينکه چه صحبتي براي آرامش مردم آذربايجان داريد گفت: مي‌خواهم به آنها تبريک بگويم وقتي وارد ورزشگاه شدم با خودم گفتم اين تماشاگران دو ساعت قبل از بازي خسته مي‌شوند اما آنها 5 ساعت قبل از بازي هم انرژي داشتند اکنون مي‌فهمم که چرا مي‌گويند بازي در ورزشگاه تبريز لذت دارد سالها اين حرف را شنيده بودم. از نظر من هر سه تيم قهرمان هستند هم تراکتورسازي، هم سپاهان و هم نفت زيرا اختلاف ما فقط يک امتياز است به مردم اصفهان هم تبريک مي‌گويم هر چند نمي‌دانم چه کسي اين اتفاق زشت را رقم زد و اجازه نداد 8 دقيقه ‌آخر بازي تراکتورسازي به ما حمله کند و ما به ‌آنها حمله کنيم.

سرمربي نفت در مورد داوري مسابقه گفت: در مورد داوري اصول اخلاقي را هميشه رعايت کرده‌ايم و اينکه داوري را به نقد نکشيم فغاني بهترين داور آسياست.هر چند به نظر من با توجه به وقت‌هاي تلف شده بازي داور مي‌توانست سه دقيقه و نيم هم اضافه بگيرد تراکتورسازي فکر مي‌کرد قهرمان شده و بازي را مديريت مي‌کرد ما هم تلاش مي‌کرديم گل چهارم را بزنيم به عقيده من 6، 7 دقيقه آخر اين بازي 6، 7 دقيقه تلخ فوتبال ايران بود که انتقال خبر به شکل تميزي صورت نگرفت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 9

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.