1394/06/16 - 14 : 15
کد خبر: 5578
معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي:
تاخير در راه‌اندازي متروي تبريز ناشي از بدقولي شهرداري است
احرارنيوز:معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: هزار ميليارد توماني که براي تاخير اتمام خط اول متروي تبريز هزينه مي‌شود به علت عدم عمل به تعهد شهرداري تبريز است البته شهرداري در دو سال اخير بهتر از گذشته وارد عمل شده است.

محمدصادق پورمهدي صبح امروز در جلسه شوراي فني آذربايجان‌شرقي با اشاره به راه‌اندازي بخشي از خط اول متروي تبريز اظهار داشت: به مديران فني استان توصيه مي‌کنم تا در ساعات 11 تا 13 که اين خط فعال است از آن استفاده کرده و از نظرات مردم و مسافران نيز بهره‌مند شوند.

وي يادآور شد: مردم در استفاده از اين قطار شهري ضمن خرسندي از راه‌اندازي آن از زمان بهره‌برداري کامل آن نيز سئوال مي‌کنند و اين نشانگر آن است که مردم نسبت به حقوق خود مطالبه‌گر هستند و با ارائه يک خدمت به بقيه حقوق خود نيز مطالبه‌گري دارند.

معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي اظهار داشت: مسئولان بايد نسبت به اين حق مسلم مردم همراهي کرده و پاسخگو باشند و احساس عدم پاسخگويي نداشته باشند.

پورمهدي عملکرد سازمان قطار شهري تبريز را قابل قبول ارزيابي کرد و گفت: زحمات پرسنل و کارکنان قطار شهري تبريز شايسته تقدير است و بنا به قولي که داده شده تا نيمه اول سال 95 قطار شهري تبريز به ميدان ساعت تبريز مي‌رسد.

پورمهدي خواستار عمل به تعهدات قطار شهري در زمان مقرر شد، گفت: تا پايان دولت فعلي بايد خط اول متروي تبريز از ائل‌گلي تا ايستگاه چهار راه لاله به اتمام برسد زيرا به مردم قول داده‌ايم.

معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه عدم عمل به تعهد شهرداري تبريز در زمان مقرر موجب تاخير در متروي تبريز شده است، گفت: يک هزار ميليارد توماني که براي  تاخير اتمام خط اول متروي تبريز هزينه مي‌شود به علت عدم عمل به تعهد شهرداري تبريز است هر چند که شهرداري در دو سال اخير بهتر از گذشته وارد عمل شده است.

وي اظهار داشت: مسئولان قطار شهري تبريز بايد از پيمانکاران و مشاوران خود بخواهند تا با سرعت و قدرت بيشتري وارد کار شوند و تا پايان سال تعداد رام‌هاي قطار شهري به 10 رام برسد همچنين زمان رسيدن متروي تبريز از ميدان ساعت تا ائل گلي به 8 دقيقه که زماني قابل قبول است، خواهد رسيد.

پورمهدي با تاکيد بر مستندسازي پروژه‌هاي انجام شده در زمينه متروي تبريز گفت: برخي کارهاي ماندگار مانند مترو و نيز باند فرودگاه و پروژه‌هاي بزرگ بايد در تاريخ ثبت و در دانشگاه‌ها تدريس شوند.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به رسالت شوراي فني استان گفت: شوراي فني در زمينه تصميمات مهم کارآيي لازم را زماني خواهد داشت که کميته‌هاي فني کار خود را به خوبي انجام داده و نتايج مطالعات را به شوراي فني منعکس کنند تا اعضاي شوراي شهر بتوانند به تصميمات مطلوبي برسند.

معاون عمراني استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: عدم عمل به تعهدات و هزينه‌هاي تاخير در پروژه‌ها و بار مالي ايجاد شده در اين زمينه بايد به اطلاع مردم برسد و در تاريخ ثبت شود و قضاوت در اين زمينه با مردم و آيندگان خواهد بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار افزايش آموزش به فعالان بخش آسانسور و تربيت نيروهاي جديد فني در اين مورد شد و گفت: سازمان فني و حرفه‌اي آموزش‌هاي لازم را ارائه دهد تا هم سطح اشتغال بالا رود و هم سطح استاندارد تعميرات و نصب آسانسور افزايش يابد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 2

  آخرین اخبار
در موضوع قطعي برق شب يلدا، حال مردم رعايت شود
محدوده تردد ارس پلاکها افزايش يافت
تمام ادارات و دستگاه هاي اجرايي آذربايجان‌شرقي پنجشنبه فعال هستند
ثبت عميق‌ترين گمانه اکتشافي شمال‌غرب کشور در شرق معدن مس سونگون
ساعت کاري ادارات تا پايان بهمن ماه تغيير کرد
تجهيز و توانمندسازي آزمايشگاه مدارس آذربايجان‌شرقي
کلاس هاي دانشگاه هاي آذربايجان شرقي تا پايان هفته مجازي است
ستارخان به صحنه بازگشت
تبريز تبديل به کارگاه عمراني کلانشهرهاي کشور شده است
تعطيلي مدارس و ادارات آذربايجان‌شرقي براي سومين روز متوالي
  پربازدیدترین اخبار
ساعت کاري ادارات تا پايان بهمن ماه تغيير کرد
کلاس هاي دانشگاه هاي آذربايجان شرقي تا پايان هفته مجازي است
در موضوع قطعي برق شب يلدا، حال مردم رعايت شود
محدوده تردد ارس پلاکها افزايش يافت
تجهيز و توانمندسازي آزمايشگاه مدارس آذربايجان‌شرقي
تمام ادارات و دستگاه هاي اجرايي آذربايجان‌شرقي پنجشنبه فعال هستند
ادارات آذربايجان شرقي امروز باز است
ثبت عميق‌ترين گمانه اکتشافي شمال‌غرب کشور در شرق معدن مس سونگون
فرزندآوري در دنياي پرچالش: از سياست‌هاي دولتي تا واقعيت‌هاي اجتماعي و فرهنگي
تبريز در بند ترافيک: آيا هوشمند سازي حمل و نقل عمومي و فرهنگسازي مي تواند راهگشا باشد؟
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.