1394/05/21 - 9 : 44
کد خبر: 5206
به بهانه صدور بيانيه روابط عمومي استانداري
چرائي تعجيل و شتاب‌‌زدگي در استقبال از استعفا
احرار نيوز: بيانيه عجيب و شتاب‌آلود روابط عمومي استانداري اردبيل به استعفاي تائيد نشده دو عضو هيئت مديره خانه مطبوعات جاي تأمل دارد.

به گزارش احرار نيوز به نقل از فارس، در حالي روابط عمومي استانداري اردبيل عصر روز دوشنبه در مورد استعفاي دو تن از اعضاي هئيت مديره خانه مطبوعات استان بيانيه عجيبي صادر کرد که هنوز مراحل قانوني طرح آن در هئيت مديره خانه مطبوعات طي نشده و وضعيت و نتيجه آن نامشخص است.

اين استعفاها از سوي برخي از رسانه‌ها بازتاب داشته که سخنگوي خانه مطبوعات روز گذشته در گفت‌و گو با خبرنگار فارس به صراحت اعلام کرد تاکنون هيچ استعفايي از سوي اعضاي خانه مطبوعات به هيئت مديره خانه مطبوعات واصل نشده و خانه مطبوعات بدون توجه به شايعات به وظيفه قانوني خود عمل مي‌کند.

 اساساً اين سئوال در ذهن اهالي رسانه استان شکل گرفته که واقعا چه فرآيند و يا کساني پشت پرده‌ اين مسئله وجود دارد که عليرغم اعلام چند باره رسانه‌اي استاندار مبني بر قصد عدم مداخله و ورود استانداري در مسائل صنفي اکنون بسيار شتابزده و قبل از اينکه استعفاي ادعائي در هئيت مديره طرح شود و نتيجه آن مشخص شود مبادرت به انتشار بيانيه و تشکر از اين اقدام نموده است.

اين اقدام به قدري غيرمنتظره بوده که تنظيم کنندگان بيانيه استعفاي دو نفر از هفت عضو اصلي را با عنوان استعفاي گروهي خطاب نموده‌اند «انتخابات خانه مطبوعات استان که سال گذشته با رعايت الزامات قانوني برگزار و منجر به انتخاب شدن تعدادي از کانديداها شد،.... بدينوسيله ضمن قدرداني از زحمات تمامي خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان و با احترام به جايگاه قانوني خانه‌مطبوعات اعلام مي‌دارد استعفاي گروهي موصوف به استحضار مقام عالي استان رسيد و ايشان ضمن تشکر از حسن نيت استعفا‌دهندگان در صيانت از هم دلي و هم‌زباني..... .»

اين اظهارات عجيب در حالي مطرح مي‌شود که انتظار مي‌رفت شخص استاندار اردبيل به منظور ارج نهادن به تلاش صادقانه و بدون چشم‌داشت يکساله اهالي نجيب رسانه با حضور در مراسم باشکوه روز خبرنگار که به همت خانه مطبوعات برگزار شده بود به تعميق قانون و تمکين بر قانون‌مداري صحه گذاشته و بر غنا و کيفيت اين جشن که در راستاي تکريم از زحمات اين قشر فرهيخته برپا بود مي‌افزود؛ در صورتي که در اين مراسم نه استاندار اردبيل و نه مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان که خود متولي مطبوعات و اصحاب رسانه است، حاضر نبودند.

عدم حضور استاندارد در مراسم روز خبرنگار همچنين شايعات قبلي مطرح شده بر عليه وي در خصوص عدم باور و نداشتن نظر مثبت استاندار به خبرنگاران را که در چندين جلسه رسمي و مصاحبه‌هاي خود به نوعي با طرح انتقادات تند و تيز و شديد از عملکرد رسانه‌ها اعلام نموده بود را تقويت کرد.

اميد است تمامي اصحاب فهيم و فرهيخته اصحاب رسانه به دور از هرگونه مسائل گروهي و سياسي و صرفاً با ديد باز صنفي در تحکيم مشترکات و حفظ وحدت و همدلي به ويژه در اين زمان خاص که رسانه‌ها و خاصه رسانه‌هاي استان مورد هجمه‌هاي ناعادلانه قرار دارند کوشا و ساعي باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.