1394/05/18 - 16 : 5
کد خبر: 5176
در جشن خبرنگاران آذربايجان شرقي مطرح شد
موزه مطبوعات و ساماندهي خبرنگاران مطالبه‌اي براي چندمين سال
نشست صميمي اعضاي انجمن صنفي روزنامه‌نگاران آذربايجان‌شرقي با مطالبه‌گري چندين ساله آنان براي راه‌اندازي موزه مطبوعات و ساماندهي خبرنگاران همراه بود.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، اين نشست صميمي در ادامه برنامه‌هاي سالانه روز خبرنگار انجمن صنفي روزنامه‌نگاران آذربايجان‌شرقي  که در يکي دو سال اخير رنگ و بويي هنري و فرهنگي يافته و خبرنگاران فارغ از دغدغه‌هاي حرفه‌اي و صنفي يک روز را براي با هم بودن و گفتن و شنيدن از احوال يکديگر اختصاص مي‌‌دهند برگزار شد.

در اين برنامه که نزديک به 130 عضو انجمن صنفي و نيز مديران کل اطلاعات استان، مدير عامل شهرک‌هاي صنعتي استان و نيز رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربايجا‌ن‌شرقي، مدير کل صدا و سيما، اعضاي شوراي شهر و تني ديگر از مسئولان حضور داشتند، در کنار برنامه‌هاي هنري، کيک روز خبرنگار نيز به دست مديران کل بريده شد.

انتظار همراهي بيشتري را از اصحاب رسانه را داريم

سعيد شبستري معاون سياسي امنيتي استاندار آذربايجان شرقي، در اين نشست صميمي با تقدير از فعاليت‌هاي حرفه‌اي خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بنده حامل سلام و خسته نباشيد گرم و صميمانه استاندار آذربايجان‌شرقي هستم و خوشبختانه همراهي خوبي را از سوي جامعه خبري شاهد هستيم.

وي ادامه داد: پس از استقرار دولت تدبير و اميد در کشور و به تبع آن در استان انتظار همراهي بيشتري را از اصحاب رسانه براي انتقال اخبار داريم چرا که اين کشور و استان از آن خود ماست و ما بايد آن را بسازيم.

معاون سياسي امنيتي استاندار آذربايجان‌شرقي افزود: آذربايجان سر ايران است و بايد بتوانيم اين معنا را به صورت کامل و صحيح محقق کنيم.

اين خبرنگار است که مي‌تواند جامعه را پويا نگه دارد

غلامحسين لطيفي، مديرکل صدا و سيماي آذربايجان‌شرقي نيز در اين نشست وظيفه ذاتي خبرنگاري و خبرنويسي را روشنگري دانست و گفت: از طرف رسانه ملي از خبرنگاران بابت فعاليت‌هاي موثر و مفيدشان تشکر و قدرداني مي‌کنم.

وي بيان کرد: اطلاع رساني در جامعه با پويايي و نشاط آفريني همراه است و اميدواريم با اطلاع‌رساني صحيح و به موقع نشاط و پويايي بيشتر را شاهد باشيم.

مديرکل صدا و سيماي آذربايجان‌شرقي خبرنگاري را شغلي سخت دانست و افزود: اين خبرنگار است که مي‌تواند جامعه را پويا نگه دارد و اميدواريم در اين مسير عاقبت به خير شويم.

موزه مطبوعات و ساماندهي خبرنگاران مطالبه‌اي براي چندمين سال

وحيد زينالي، رئيس انجمن صنفي روزنامه‌‌نگاران آذربايجان‌شرقي نيز در اين نشست به مطالبات چندين ساله خبرنگاران اشاره کرد و گفت: ما خبرنگاران براي خودمان چيزي نمي‌خواهيم و تنها خواهان راه‌‌اندازي موزه مطبوعات در آينده نزديک هستيم.

وي خطاب به معاون استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: اميدواريم جشن دهه فجر خبرنگاران را با همکاري مسئولان در موزه مطبوعات برگزار کنيم.

رئيس انجمن صنفي روزنامه‌نگاران آذربايجان‌شرقي از عدم ساماندهي روزنامه‌نگاران و خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: خبرنگاران حرفه‌اي از حضور در نشست‌هاي رسانه‌اي شرم دارند چرا که خبرنگارنماها اين نشست‌ها را پر مي‌کنند.

وي بيان کرد: اين طرح در سال‌هاي اخير آغاز شد اما متاسفانه به سرانجام نرسيد و درخواست ما از مديران فرهنگ و ارشاد اسلامي اين است که اين طرح را هر چه سريع‌تر به سرانجام برسانند.

در اين نشست تني چند از مديران با تقبل چند هديه به خبرنگاران از جمله هزينه سفر به مشهد مقدس و نيز هداياي نقدي که به صورت قرعه‌کشي اهدا شد به جشن خبرنگاران مساعدت کردند

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.