1392/10/16 - 11 : 01
کد خبر: 1464
فرمانده سپاه عاشورا و عضو هيات مديره باشگاه تراکتورسازي:
مخالف استعفاي جلالي بوديم/ باشگاه سخنگو ندارد و دلفکار نظر خود را گفت/ با کسي مذاکره اي نشد
سردار کريميان گفت: امروز رو در رو با مجيد جلالي صحبت شد تا مشکلات بيان شده و برطرف شوند و بعد از حضور سرمربي در جلسه هيأت مديره با اکثريت آراء تصميم بر ادامه همکاري با آقاي جلالي گرفتند.

به گزارش احرار نيوز، سردار کريميان عضو هيأت مديره باشگاه تراکتورسازي تبريز و فرمانده سپاه عاشورا در واکنش به خبر ابقاي جلالي در تراکتورسازي به عنوان سرمربي، گفت: با استعفاي جلالي از سوي هيأت مديره موافقتي نشده بود که امروز بخواهيم وي را ابقا کنيم. هيئت مديره تراکتورسازي داراي رئيس هيأت مديره مي باشد و باشگاه وزارت امور خارجه نيست که نياز به سخنگو داشته باشد. آنچه آقاي دلفکار بيان نمودند نظرات شخصي ايشان بوده و در مورد باشگاه تراکتورسازي فقط رئيس هيأت مديره و مدير عامل مي توانند خبر هاي رسمي را اعلام کنند.

فرمانده سپاه عاشور در مورد حواشي اخير به وجود آمده براي کادر فني و باشگاه تراکتورسازي گفت: امروز بعد از تشکيل جلسه هيأت مديره با حضور سردار پورجمشيديان رياست هيأت مديره باشگاه، از سرمربي تيم دعوت شد تا با حضور در جلسه به بيان مشکلات و موضوعات بپردازد.

وي افزود: امروز رو در رو با مجيد جلالي صحبت شد تا مشکلات بيان شده و برطرف شوند و بعد از حضور سرمربي در جلسه هيأت مديره با اکثريت آراء تصميم بر ادامه همکاري با آقاي جلالي گرفتند.

عضو هيأت مديره باشگاه تراکتورسازي در مورد مذاکره با گزينه هاي مربي گري براي جايگزيني جلالي گفت: به صورت رسمي با هيچ مربي مذاکره اي نداشته ايم و امروز هم با اعلام رئيس هيأت مديره به صورت جدي از سرمربي تيم آقاي جلالي حمايت مي کنيم تا تراکتور دوباره به صدر جدول برگردد.

کريميان همچنين افزود: هواداران، اصحاب رسانه و جامعه فوتبال استان بايد بدون توجه به حواشي و جوسازي ها با حمايت خود از تيم، کادر فني و بازيکنان به دنبال موفقيت روز افزون باشگاه تراکتورسازي باشند.
 
سردار کريميان در مورد رئيس هيأت مديره باشگاه نيز گفت: سردار پورجمشيديان رئيس هيأت مديره باشگاه مي باشند و بنده به عنوان عضوي از هيأت مديره در جلسات شرکت مي کنم.

وي در مورد دليل تحويل نگرفتن رياست هيأت مديره نيز گفت: با توجه به اينکه برنامه هاي جديدي براي باشگاه و تيم دارم نمي خواهم در اواسط فصل با ايجاد تغييرات مانع از موفقيت محبوب ترين تيم فوتبال آذربايجان شوم و فعلا تا آخر فصل رياست هيأت مديره با سردار پورجمشيديان خواهد بود.

وي در گفتگو با آناج در پاسخ به اين سوال که مدير عامل باشگاه ديروز در گفتگويي تلفني با برنامه موج فوتبال خبر از تأييد استعفاي مجيد جلالي و مذاکره با توني را داده بود، گفت: هيأت مديره به هيچ وجه با استعفاي مجيد جلالي موافقت نکرده بود و امروز هم تصميم بر حمايت از وي و ادامه حضور ايشان به عنوان سرمربي در تيم گرفته شد.

فرمانده سپاه عاشورا در مورد تيم تراکتورسازي و هوادارانش گفت: همانطور که سپاه عاشورا متعلق به آذربايجان و مردم اين ديار مي باشد، تراکتورسازي هم متعلق به آذربايجان و مردم غيور اين خطه از کشورمان مي باشد و همه بايد بدانند که سپاه عاشورا از باشگاه حمايت خواهد کرد.

*************************************************************************

گزارش ويژه احرار نيوز از نبود بنزين سوپر در تبريز:

قحطي بنزين سوپر در تبريز/ نارضايتي گسترده مردم از کيفيت بد بنزين موجود در جايگاه ها

کلیدواژه ها:
حسن رزاقپور
1392/10/17 - 09 : 42
3
2

کسی اصلا به نظر هوادار اهمیتی نمی دهد .باشگاه افتاده دست کسانی که نمی دانند چکار می کنند.باشگاه برای هوادراست اگر در این باشگاه نظر هواداربرایتان اهمیتی ندارد پس باشگاه را به بخش خصوصی نظیرآقای عظیم زاده و هدایتی که مدتها خواهان باشگاه بودند بفروشید

یوسف
1392/10/17 - 13 : 01
2
1

بیایین برای اعلام تحریم بازیهای تیراختور همگی برای هواداری از تیم دوم شهرمان حمایت کنیم و استادیوم گسترش رو پر کنیم.این جواب دندان شکنی برای مدیران تیراختور خواهد بود.

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 6 + 5

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.