1403/04/04 - 15 : 51
کد خبر: 50184
مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي:
بازنشستگان نماد ارزشمند تجربه و دانايي هستند
احرار: مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي گفت: بازنشستگان در جامعه نماد ارزشمند تجربه و دانايي هستند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي، مسعود کردستاني در مراسم تجليل از غفور اصغر رضايي مدير اسبق بانک توسعه تعاون که به افتخار بازنشستگي رسيده است، افزود: تکريم بازنشستگان که در کلام بزرگان دين توصيه‌هاي بسياري درباره آنها شده است، بسيار دلنشين است.

وي ادامه داد: کارمندان و مديراني که از بدنه بانک بازنشسته شده يا در آستانه بازنشستگي قرار دارند فرصتي غنيمت براي بانک هستند که در قالب اتاق هاي فکر و انديشه از تجربه ارزشمند آنان استفاده کند.

کردستاني اذعان داشت: فردي که 30 سال از بهترين ساعات زندگي اش را در يک محيط کاري سپري کرده و هر آنچه در توان دارد براي رشد و بالندگي آن مجموعه به کار مي گيرد؛ بعد از بازنشستگي نياز به احترام، منزلت و ارج نهادن دارد.

وي ادامه داد: اين وظيفه ما است که قدردان اين تلاش ها باشيم تا براي جوانان نيز الگويي در خور شان باشد.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي بازنشستگان اضافه کرد: نشانه‌ها و نمادهاي ارزشمندي از تجربه و دانايي در بازنشستگان وجود دارد که پاسداشت منزلت اجتماعي‌شان براي نسل حاضر، عاملي مهم در افزايش انگيزه نيروي فعال و مولد کشور خواهد بود.

وي اضافه کرد: ازآنجايي‌که اين گوهرهاي ارزشمند سرد وگرم‌چشيده روزگارهستند، شايسته است تا از برکت وجودشان بهره‌ها گرفته شود.

وي در ادامه با اشاره به خدمات شايان توجه و ماندگار اصغر رضايي مدير اسبق شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي افزود: نقش و تاثير ايشان در رشد، توسعه و بالندگي بانک چه در استان آذربايجان شرقي چه در ساير استان ها ماندگار و ارزشمند است.

کردستاني خريد ساختمان مديريت شعب بانک توسعه تعاون استان در تبريز را يکي از مهمترين اقدامات و تلاش هاي مدير اسبق بانک خواند و افزود: بانک توسعه تعاون سال ها بود که به صورت مستاجر فعاليت داشت و لي با همت و تلاش آقاي رضايي ساختماني در خور شان بانک در يکي از بهترين ميادين هسته مرکزي تبريز خريداري شد و اين امر در برندسازي بانک بسيار اثر گذار بوده است.

اين گزارش مي افزايد، در ادامه اين نشست غفور اصغر رضايي مدير اسبق شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه ضمن تقدير از برپايي جلسه تکريم از وي افزود: بانک توسعه تعاون به مثابه خانواده اي بود برايم که هر يک از همکاران را اعضاي خانواده خود مي دانستم .

وي ادامه داد: در طول 30 سال خدمتم تمام تلاشم را کردم تا کسي را رنجيده خاطر نکرده و هر آنچه که در توان دارم براي سازمان ام صرف کنم و اين غرصت را غنيمت شمرده از همه همکاران طلب حلاليت دارم.

گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي مي افزايد، در ادامه اين نشست هر يک از همکاران به بيان ديدگاه ها و خاطرات خود با مدير اسبق پرداختند.

همچنين در پايان اين نشست با اهداي لوح سپاسي به امضاي همکاران بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي و همچنين تابلو فرشي نفيس از تلاش هاي غفور اصغر رضايي در بانک توسعه تعاون تجليل شد.

متن لوح سپاس همکاران به شرح زير است:

جناب آقاي دکتر غفور اصغر رضايي - همکار محترم بانک توسعه تعاون

با سلام و‌احترام

چه غرورآفرينند آن عزيزاني که در کمال صداقت و درستکاري، بيش از سي سال از بهترين سال هاي عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف بانک، خالصانه از هيچ کوششي دريغ نورزيدند و با پذيرش مسئوليت هاي خطير و مديريت در عرصه‌هاي مختلف بانک؛ اينک با کوله باري از تجربه سنگر را به ديگران مي سپارند.

اکنون که به افتخار بازنشستگي نايل آمده ايد، شايسته است از زحمات بي دريغ، مساعي ارزشمند و اهتمام ويژه جنابعالي در طول مدت خدمت تشکر وقدرداني نموده، توفيق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احديت مسئلت نمائيم.

اميد است در پرتو عنايات حق همواره در کليه شئون زندگي موفق ومؤيد باشيد.

 

همکاران تان در بانک توسعه تعاون آذربايجان‌شرقي - تابستان ????

انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
اهداي دوچرخه به خردسال‌ترين شرکت کننده در پياده‌روي عيد غديرخم
آزادي 10زنداني جرايم غير عمد توسط پدر و خانواده شهيد آل هاشم
بيانيه قاليباف در حمايت از جليلي
دماي هواي آذربايجان شرقي از اواسط هفته افزايش مي‌يابد
مرگ نوجوان سرابي بر اثر صاعقه
بازنشستگان نماد ارزشمند تجربه و دانايي هستند
سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهايي استانداري
حضور هيات شهرداري تبريز در نشست تاسيس انجمن شهرها و شهرداري‌هاي بريکس پلاس
سانحه رانندگي با يک کشته و پنج مصدوم در جاده شبستر _ تسوج
عيادت شهردار تبريز از دختربچه سگ گزيده
  پربازدیدترین اخبار
مرگ نوجوان سرابي بر اثر صاعقه
سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهايي استانداري
ثبت نام 800 دستگاه تاکسي فرسوده از ابتداي سال 1403
ديدار مردم تبريز با قاليباف در سالن پورشريفي برگزار مي‌شود
بازنشستگان نماد ارزشمند تجربه و دانايي هستند
دماي هواي آذربايجان شرقي از اواسط هفته افزايش مي‌يابد
رقابت تنگاتنگ بين پزشکيان و جليلي | اين لينک به روز مي شود
بيانيه قاليباف در حمايت از جليلي
اهداي دوچرخه به خردسال‌ترين شرکت کننده در پياده‌روي عيد غديرخم
آزادي 10زنداني جرايم غير عمد توسط پدر و خانواده شهيد آل هاشم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.