1403/03/10 - 19 : 41
کد خبر: 50089
آغاز رويداد گفتاورد ملي نخبگان در پهنه آذربايجان
اولين گفتاورد ملي نخبگان پهنه آذربايجان با شعار «نخبگان؛ حکمراني دانش‌بنيان» در تبريز آغاز شد.

، اين رويداد رقابتي، باهدف تعامل نخبگان، مديران و مردم برگزار مي‌شود و رويدادي چهار مرحله‌اي است که در مرحله نخست، شرکت‌کنندگان مي‌توانند ايده‌هاي خود را در ? محور اصلي شامل حوزه‌هاي «مالي و ارزي»، «منابع طبيعي»، «امنيت غذايي»، «نظام سلامت» و «حکمراني هوشمند» ارائه کنند.

اين رقابت، مجموعه مناظره‌هايي براي رسيدن به چرخش‌هاي تحول‌آفرين است و شنيدن و تقويت ايده‌هاي نخبگاني، دانش‌بنيان تر کردن مديريت کشور، افزايش تفاهم اجتماعي و رشد عمومي از مهم‌ترين اهداف برگزاري آن است.

معاون توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان معاونت علمي، فناوري رياست جمهوري امروز در مراسم آغاز اين رويداد در تبريز گفت: آذربايجان شرقي ظرفيت‌هاي بي‌نظيري دارد که بايد با همدلي شرايطي فراهم کنيم که از اين ظرفيت بهترين استفاده شود.

دکتر اسدي فرد ضعف در همکاري و هم‌افزايي را از مهم‌ترين مشکلات کنوني کشور خواند و افزود: وظيفه ملي نخبگان جداي از توسعه کسب‌وکار، کمک به توسعه کشور و اميدآفريني و همدلي است.

 رئيس بنياد نخبگان آذربايجان شرقي هم با اشاره به مأموريت اين بنياد براي شناسايي، پرورش و بها دادن به نخبگان در همه حوزه‌ها و نقشي که نخبگان مي‌توانند در حل مشکلات کشور داشته باشند، خاطرنشان کرد: گفتاورد ملي نخبگان تلاش مي‌کند همه نخبگان، دغدغه‌مندان و هر مخاطب با هر ايده‌اي را براي حل چالش‌هاي اصلي حاکميت پاي‌کار بياورد.

دکتر زندي افزود: در اين رويداد، کشور به هشت پهنه جهت بهتر پيشبرد فرآيند اجرايي آن تقسيم‌شده که در «پهنه آذربايجان» به ميزباني آذربايجان شرقي، استان‌هاي آذربايجان غربي، زنجان و اردبيل را نيز در برمي‌گيرد.

در مرحله اول اين رويداد ملي، ايده‌هاي شرکت‌کنندگان در پنج محور اصلي دريافت خواهد شد و در مرحله دوم، محتواهاي ارسالي که توسط فرد يا يک تيم آماده مي‌شود که پس از يک ارزيابي اوليه، در قالب يک پوستر در نمايشگاهي به همين منظور به نمايش درخواهد آمد.

در مرحله سوم، هشت اثر يا هشت نفر برگزيده بايد تيم خود را با کمک افراد ساير تيم‌هاي حذف‌شده تکميل کنند و سپس بااتصال به يک مربي، براي مرحله رقابتي آماده خواهند شد.

سه مرحله رقابت براي تعيين تيم برنده وجود دارد که فاصله زماني هر رقابت با مرحله بعدي، حدود ?? روز خواهد بود که خود فرصتي براي آماده شدن تيم‌هاست.

در مرحله چهارم، براي عمق‌بخشي به محتواهاي دريافتي و همچنين براي اينکه ضمانت اجرايي پيدا کنند، ارزيابي و داوري‌ها با حضور مديران اجرايي و انديشمندان خبره هر موضوع انجام خواهد شد.

نخبگان، اساتيد، دانشجويان، آموزگاران و علاقه‌مندان به شرکت در اين رويداد بزرگ، تا 28  خرداد 1403  فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌اي که به همين منظور تدارک ديده‌شده به آدرس «https://debate.bmn.ir» ثبت‌نام و شرکت کنند.

به برگزيدگان رقابت نهايي اولين گفتاورد ملي نخبگان، علاوه بر جايزه نقدي 10 ميليارد ريالي، 10  ميليارد ريال اعتبار بابت عملياتي کردن راه‌کارهاي منتخب پرداخت خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 8

  آخرین اخبار
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
پابه‌رکاب شدن دختر دهه هفتادي با کاميونت‌هاي توليد تراکتورسازي
رئيس هيات بوکس آذربايجان شرقي به قتل رسيد
انفجار گاز شهري در تبريز 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
  پربازدیدترین اخبار
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
استاندار جديد آذربايجان شرقي زودتر معرفي شود
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
پروژه تقاطع غيرهمسطح حيدرآباد به پيشرفت 90 درصدي رسيد
مهاجم سابق تراکتور در مسير بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.