1402/08/19 - 20 : 8
کد خبر: 44408
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان خبر داد:
تثبيت 2 هزار هکتار از اراضي هلال‌احمر آذربايجان‌شرقي
احرار: مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي از تثبيت مالکيت ? هزار هکتار از اراضي اين مجموعه طي يک سال اخير خبر داد.

حميد منجم روز جمعه با حضور در غرفه خبرگزاري جمهوري اسلامي در نمايشگاه مطبوعات تبريز، افزود: مجموع اراضي جمعيت هلال احمر استان بالغ بر پنج هزار هکتار است که تلاش مي شود سه هزار هکتار از آن نيز تا پايان سالجاري تثبيت ماليکت شده و مشکلات حقوقي و معارضي آنها رفع شود.
به گفته وي اراضي تثبيت مالکيت شده جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي در شهرستان هاي ملکان و بناب است که برنامه ريزي هاي اساسي براي تبديل آنها به اراضي گلخانه اي و همچنين شهرک سازي در حوزه توليد و صنعت در دست تدوين و انجام است.
منجم با بيان اينکه اشتغال زايي و فعاليت هاي اقتصادي عام المنفعه به صورت مشارکت با بخش خصوصي در زمين هاي تثبت مالکيت شده جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي در دستور کار است، اعلام کرد: تلاش مي کنيم در ايجاد فرصت هاي شغلي براي جوانان استان وارد عرصه شويم.
وي ادامه داد: جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي براي سه هزار هکتار از اراضي باقي مانده خود نيز طرح دعوي در مراجع قضائي کرده است تا با رفع درگيري هاي حقوقي، اين زمين ها نيز به مجموعه اضافه شود.
منجم با اشاره به اينکه جمعيت هلال احمر نه به عنوان نهادي دولتي که يک مجموعه مردمي است، افزود: بايد توجه داشت که تمام داشته ها و امکانات اين نهاد ناشي از کمک هاي مردمي و حضور مردم در حوادث مختلف است و بر اين اساس عايدي اراضي ياد شده نيز بايد در خدمت مردم باشد.
به گفته وي در سال گذشته ?? سند کاداستر(نقشه برداري براي محدوده بندي و حدنگاري) براي اراضي جمعيت هلال احمر آذربايجان شرقي که توسط افراد متخلف تصرف شده بود، صادر و به اراضي ملکي اين مجموعه اضافه شد.
مديرعامل جمعيت هلال اخمر آذربايجان شرقي کمبود در حوزه لجستيک (پشتيباني) را از چالش هاي مهم اين جمعيت اعلام و اضافه کرد: با توجه به فرسودگي بخش عمده اي از ماشين آلات با مشکلات عديده مواجه هستيم و براي رفع اين مشکلات به شدت نيازمند کمک دولت، مجلس شوراي اسلامي و البته نيکوکاران هستيم.
منجم ابراز اميدواري کرد با فرا رسيدن فصل سرما و با بسيج تمام امکانات و نيروهاي امدادگر، مشکلات سال هاي گذشته کاهش يافته و خدمات مناسب تري در حوادث احتمالي به مردم ارايه شود.
به گزارش ايرنا، يازدهمين نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري آذربايجان شرقي همزمان با هجدهمين نمايشگاه کتاب و نخستين نمايشگاه حجاب و عفاف از 17 تا 21آبان ماه از ساعت 10تا 21در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تبريز برپاست.
انتهاي پيام/

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 6

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.