1403/02/13 - 21 : 11
کد خبر: 49983
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
شهردار تبريز حضور فعالين رسانه در روابط عمومي هاي استان را يکي از عوامل مهم توسعه استان دانست.

يعقوب هوشيار در ديدار با هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان آذربايجان‌شرقي، ضمن ارزيابي مثبت از حضور اصحاب رسانه در جمع اين شورا اظهار کرد: حضور فعالين رسانه اي در روابط عمومي دستگاه‌هاي دولتي اتفاقي ارزشمند است.

وي با اشاره به ضرورت ايجاد روحيه مطالبه‌گري در مردم افزود: مطالبات مردمي اگر بر اساس اولويت‌ها و نياز جامعه و همچنين در راستاي رفاه مردم طرح شود، شاهد توسعه کشور خواهيم بود.

هوشيار با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزايش مشارکت‌هاي مردمي اعلام کرد: رسانه‌ها حلقه واسط مشارکت مردم در مديريت شهري و استاني و همچنين حضور فعال در جامعه هستند.

وي اضافه کرد: مجموعه رسانه ها و روابط عمومي ها مي توانند مسائل مهم جامعه را به درستي هدايت و علاوه بر آن توجه ويژه‌اي نيز به اميدآفريني در جامعه داشته باشند .

شهردار تبريز با بيان اينکه نبايد از مطالبات اصلي غافل باشيم، ادامه داد: شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان نظام هماهنگي منسجمي براي احصاي مطالبات دارد که با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي آن، بايد دغدغه ها را پيش رو بگذاريم و راه حل پيدا کنيم.

وي خطاب به هيأت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان پيشنهاد کرد با گروه هاي مرجع استان نيز جلساتي برگزار، ديدگاه و مطالبات آنها به مديران استان منتقل شود.  

هوشيار با اشاره به ظرفيت‌هاي بي‌نظير تبريز به نسبت ساير کلانشهرها خاطرنشان کرد: تبريز ظرفيت هاي ويژه اي همچون شهر بدون گدا و شهر بدون مهاجر را دارد که در ديگر کلانشهرها ديده نمي‌شود ولي گاها مقايسه‌هايي صورت مي‌گيرد که صحيح نيست.

وي افزود: هماهنگي بين بخشي شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان ظرفيت خوبي است و اين شورا بايد در بحث اميدآفريني تلاش بيشتري داشته و اقدامات انجام يافته را پوشش دهند.  

هوشيار با اشاره به وظايف متعدد شهرداري ها در حوزه خدمات شهري يادآور شد: در کنار اين وظايف، موضوعات جديدي همچون بحث هاي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي در دهه اخير به وظايف شهرداري اضافه شده است.

شهردار تبريز با اشاره به ورود شهرداري به حوزه مسائل و موضوعات اجتماعي گفت: در حال حاضر در موضوعات اجتماعي جامعه مشکل داريم. بايد به سمت انجام کار اجتماعي حرکت کنيم.  

وي همچنين از افتتاح مجتمع پرديس فرهنگ و رسانه تبريز در روزهاي آينده خبر داد و گفت: يک مجموعه ورزشي اختصاصي براي اهالي رسانه ها، يک کافه کتاب، امکاناتي براي رسانه ها همچون استوديو، اتاق کنفرانس و آمفي تئاتر 300 نفري بخش‌هاي مختلف پرديس فرهنگ و رسانه شهرداري تبريز هستند که اين مجموعه در اختيار رسانه ها و گروه هاي مرجع قرار مي گيرد.

محمد عزيزي راد دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان نيز در اين جلسه اظهار کرد: شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان نهادي دولتي است و بخش خصوصي مسئوليتي در آن ندارد ولي تلاش داريم خدماتي به آنها نيز ارائه دهيم.

 وي هدف از تشکيل اين شورا را ارتقاي مقوله روابط عمومي و اطلاع رساني دانسته و گفت: عنوان روابط عمومي در سازمان هاي دولتي به اداره اطلاع رساني تغيير يافته است و در سطح کلان ملي نيز به ارتقاي جايگاه روابط عمومي ها توجه دارند.  

عزيزي راد روابط عمومي شهرداري را يکي از دشوارترين و پيچيده ترين روابط عمومي هاي استان دانسته و خاطرنشان کرد:شهرداري تبريز روزانه با قشر بزرگي از جامعه همراه است و مديريت روابط عمومي اين نهاد شهري نيز کاري پيچيده و دشوار است.

وي با اشاره به برگزاري جشن بزرگداشت روز روابط عمومي يادآور شد: امسال مي خواهيم روز روابط عمومي را با هدف اميدآفريني و تزريق نشاط در جامعه متفاوت برگزار کرده و از کتابخانه تخصصي ارتباطات و رسانه نيز به صورت همزمان رونمايي شود.

امير کريم زاد شريفي، مسئول شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان نيز در اين جلسه اظهار کرد: برنامه ريزي ما برگزاري جشن خانوادگي روز روابط عمومي در سطح کلان استاني و هفته روابط عمومي است.

وي افزود: همزمان با جشن خانوادگي، موزه تخصصي ارتباطات نيز در اين روز رونمايي مي‌شود.

کريم زاد در پايان خواستار بهره مندي مديران و کارشناسان روابط عمومي هاي استان از مجموعه امکانات رفاهي و خدماتي شهرداري تبريز شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 9

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.