1394/04/25 - 12 : 12
کد خبر: 3878
به مناسبت توافق هسته اي؛
استاندار آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه پيام مشترک صادر کردند
احرار نيوز: استاندار آذربايجان غربي به همراه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه با صدور پيام مشترک توافق هسته اي ايران و گروه ?+? را تبريک گفتند.

به گزارش احرار نيوز به نقل از مهر، قربانعلي سعادت استاندار آذربايجان غربي به همراه حجت الاسلام سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه در متن پيام مشترک توافق هسته اي ايران و ?+? را تبريک گفته و اين توافق را نقطه عطفي براي در روابط بين الملل خواندند.
در بخشي از اين پيام آمده است، اکنون که به ياري خداوند متعال موفقيت بزرگي براي ملت ايران در جهت حفظ مصالح و منافع ملي بدست آمده و توافق هسته اي بين نظام جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي گروه ?+? به عنوان يک رويداد مهم تاريخي در عرصه ديپلماسي جهان ثبت شد.
در ادامه اين پيام ذکر شده است، اين توافق نقطه عطفي در تعاملات قدرت‌هاي بزرک دنيا که با نابرابري سياسي هميشه قدرت سلطه گري خود را اعمال مي‌کردند ايجاد شد و رويکرد جنگ و تهديد را به مذاکره و توافق و صلح تبديل کرد و جاي بسي شادماني و شکرگزاري را دارد.
سعادت و حجت الاسلام قريشي در ادامه اين پيام آورده‌اند، در اين راه استقامت ملت شريف ايران در مقابل ناملايمات هدايت‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري مد ظله العالي و اهتمام رياست جمهوري و صبر و خويشتن داري در مقابل سيل نگراني‌ها و استقامت و پايداري و تدبير تيم مذاکره کننده به رياست وزير با کفايت امور خارجه دکتر ظريف ستودني است.
اين پيام مي‌افزايد: ضمن عرض تبريک اين پيروزي به رهبر معظم انقلاب اسلامي به رياست جمهور و تيم مذاکره کننده و ملت شريف، انتظار داريم تا رسيدن تلاش‌ها به نتيجه نهايي با حفظ انسجام و همدلي و اطاعت از رهبري و حمايت از دولت تدبير و اميد انشاالله شاهد شکوفايي کشور و استانمان باشيم چرا که تهديد نظامي تبديل به يک فرصت اقتصادي شده و همه کارآفرينان و جوانان و نخبگان را براي ساختن کشوري آباد و آزاد و مستقل فرا مي‌خواند.
همچنين استاندار آذربايجان غربي با صدور پيام جداگانه از تلاش‌هاي شبانه روزي تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان در حصول توافق هسته اي ميان ايران و دولت‌هاي عضو گروه ?+? تقدير کرد.
در اين پيام آمده است، در مقطع كنوني كه شاهد استقامت و پايداري سفيران شرف، غيرت و مردانگي ملت و سرداران ديپلماسي كشور و همچنين بدست آمدن توافق هسته اي ميان ايران و دولت‌هاي عضو گروه ?+? در جهت رفع سوء تفاهم‌ها در مورد برنامه صلح آميز هسته اي و همزمان لغو تحريم‌هاي ظالمانه عليه ملت ايران هستيم، بر خود وظيفه مي دانم ضمن تحسين روحيه مقاومت، ايستادگي و خستگي ناپذيري تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان و رئيس جمهوري اسلامي، از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزي آن‌ها در اين ?? ماه مذاکره سخت و فشرده، تقدير و تشكر کنم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 4

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.