1394/04/25 - 9 : 27
کد خبر: 3871
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي:
احداث 7 نيروگاه برق با مشارکت بلژيک در آذربايجان‌شرقي
احرار نيوز: رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي گفت: سرمايه‌گذاراني از کشور بلژيک در امر احداث 8 نيروگاه در کشور مشارکت دارند که 7 نيروگاه از اين 8 نيروگاه در آذربايجان‌شرقي احداث مي‌شود.

  به گزارش احرار نيوز، سيدرضا حسيني در ديدار مديران مالياتي استان و شهرستان‌هاي استان آذربايجان‌شرقي  با امام جمعه تبريز با اشاره به فرا رسيدن هفته مالياتي اظهار داشت: در سال گذشته 2 ميليارد و 900 ميليون تومان درآمد حاصل شده که حدود يک هزار و 300 ميليارد تومان آن مربوط به درآمدهاي مالياتي بود. 
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي گفت: درآمد مالياتي 32 درصد افزايش داشته و امسال نيز در حوزه‌هاي درآمدهاي اختصاصي نيز افزايش خواهيم داشت.
وي گفت: درآمدهاي مالياتي امسال 29 درصد افزايش خواهد داشت و امسال سعي خواهيم کرد تا منابع درآمدي لازم را تامين کنيم.
حسيني گفت: در حوزه آي.تي و سيستم جامع مالياتي، استان عملکردي بي‌نظير داشت و سيستم مالياتي استان با شفاف‌سازي به سمت عدالت مالياتي حرکت مي‌کند.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي گفت: قويترين سيستم مالياتي کشور را ايجاد کرده‌ايم و در مباحث سرمايه‌گذاري نيز جزو استان‌هاي تراز اول کشوري هستيم و از درآمدهاي نفت و گاز فاصله داريم.
آذربايجان شرقي رتبه نخست جذب سرمايه‌گذاري خارجي کشور را دارد
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان‌شرقي خاطرنشان کرد: رتبه اول آذربايجان شرقي در سال 93 در حوزه جذب سرمايه‌گذاري خارجي به نحوي بود که با ميانگين کشوري و رتبه‌هاي بعدي فاصله زيادي داشته‌ايم.
حسيني اظهار داشت: با وجود مشکلات درآمدي تلاش شده تا حقوق و مزايا به موقع پرداخت شود و بودجه‌هاي ضروري استان فراموش نشود.
وي بر استفاده از سرمايه‌هاي داخلي و خارجي تاکيد کرد و افزود: در زمينه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در رتبه اول کشوري هستيم و امسال در حوزه سرمايه‌گذاري خارجي اتفاقات خوبي در حال رخ دادن است.
حسيني گفت: سرمايه‌گذاراني از کشور بلژيک در امر احداث 8 نيروگاه در کشور مشارکت دارند که 7 نيروگاه از اين 8 نيروگاه در آذربايجان‌شرقي احداث مي‌شود.
وي يادآور شد: سالانه 3 هزار و 500 مگاوات برق از طريق اين نيروگاه‌ها به شبکه برق اضافه مي‌شود که بخشي از اين توليد صادر مي‌شود.
حسيني از کسب رتبه اول دريافت ماليات الکترونيکي استان خبر داد و اظهار کرد: قسمت عمده‌اي از ماليات توسط دستگاه‌هاي الکترونيکي دريافت مي‌شود که نقش زيادي در کاهش مراجعات و هزينه‌ها دارد.
وي با اشاره به توافق هسته‌اي صورت گرفته يادآور شد: جبران شرايط قبلي حداقل در 10 ماهه آينده صورت مي‌گيرد و نبايد انتظار تحول چشمگير سريع را داشت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.