1394/4/10 - 16 : 27
کد خبر: 3692
شهردار سابق اردبيل:
حتي يک نفر را خارج از ضوابط استخدام نکرده‌ايم
احرار نيوز:شهردار سابق اردبيل با بيان اينکه حتي يک نفر را خارج از آزمون و ضوابط قانوني در چهار سال گذشته استخدام نکرده‌ايم و بنايمان بر افزايش نيرو در شهرداري نبوده است به شايعات بي‌پايه و اساس پاسخ داد.

به گزارش  احرار نيوز، صديف بدري در  اردبيل اظهار داشت: زماني که در سال 90 مسئوليت شهرداري اردبيل را عهده‌دار شدم، يک هزار و 563 نفر نيرو در شهرداري بود که حدود 600 نفر نيروي فصلي است که به صورت مقطعي و شرکتي در فضاي سبز و عمران همه ساله در فصل کاري فعاليت مي‌کنند.

وي افزود: به رغم آنکه در اين چهار سال درجه شهرداري اردبيل از 10 به 11 افزايش يافت که افزايش مناطق را از سه منطقه به چهار منطقه شاهد بوديم که به ظاهر اين افزايش‌ها به جذب نيرو و ارتقاي پرسنل نياز داشت، اما در اين چهار سال حتي اجازه نداديم حتي يک نفر خارج از ضوابط به استخدام شهرداري درآيد.

شهردار سابق اردبيل در پاسخ به برخي اظهارنظرها مبني بر اينکه شهردار اردبيل نيروهاي مختلفي را در اين چهار سال جذب کرده است، يادآور شد: زماني که در ارديبهشت ماه امسال مسئوليت را تحويل دادم، تعداد نيروي چهار سال قبل که يک هزار و 563 نفر بود به تعداد يک هزار و 294 نفر به صورت رسمي، ‌قراردادي و انتقالي‌هاي قانوني تحويل دادم که يک کسري قابل توجهي را نشان مي‌دهد.

بدري از تعيين تکليف و تبديل وضعيت 418 نفر از شرکتي به قراردادي و همچنين جذب 180 نفر پرسنل متخصص را در قالب آزمون استخدامي برگزار شده در سال 92 خبر داد و بيان کرد: به رغم همه اين تحولات زماني که شهرداري اردبيل را تحويل دادم، 269 نفر کاهش نيرو را در شهرداري اردبيل شاهد بوديم.

وي تمام انتقالي‌هاي شهرداري اردبيل را از ساير شهرداري‌هاي قانوني و بر اساس مصوبه شوراي اداري شهرداري‌هاي استان اعلام کرد و گفت: اين انتقالي‌ها با موافقت مبدأ و مقصد انجام شده و هيچ روش غيرقانوني محسوب نمي‌شود.

شهردار سابق اردبيل با بيان اينکه نيروي انساني حاضر در شهرداري در حال حاضر اغلب نيروهاي کيفي، ‌تخصصي و کارآمد هستند، افزود: حتي اجازه ندادم يک نفر بدون ضوابط و مقررات قانوني جذب شود، اما در جذب نيروهاي فصلي نيز مطابق روال 10 سال اخير به صورت فصلي و چند ماهه اقدام کرديم.

بدري افزود: با استفاده از تجربه افراد و سابقه فعاليت آنها و نياز مناطق و سازمان‌ها به دليل گستردگي کارهاي عمراني و فضاي سبز در انجام اين امور اقدام شده ‌است.

وي در پايان سخنان خود با رد برخي از ادعاها بر افزايش پرسنل شهرداري در چهار سال گذشته و جذب‌هاي غيرقانوني گفت: چنين موضوعاتي صحت ندارد و اتهامي بيش نيست.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.