1394/4/10 - 16 : 08
کد خبر: 3691
در بازديد معاون عمراني استاندار:
ترمينال مدرن کلانشهر تبريز امسال به بهره برداري مي‌رسد
احرار نيوز: معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي با اعلام رضايت از روند پيشرفت عمليات تکميلي پروژه بزرگ ترمينال جديد کلانشهر تبريز ابراز اميدواري کرد، اين ترمنيال قبل از پايان امسال به بهره برداري برسد.

به گزارش احرار نيوز، محمد صادق پورمهدي به همراه مديرعامل عمران شهرداري تبريز و تعدادي از مديران و عوامل اجرايي از روند و مراحل تکميلي اين پروژه بازديد کرد.

 معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي، اهميت و حساسيت پروژه پايانه مسافربري مرکز اتوبوس هاي بين شهري کلانشهر تبريز را به دليل جايگاه و موقعيت جغرافيايي تبريز مورد تاکيد قرار داد و ضمن قدرداني ازعوامل و مجريان ساخت اين پروژه تسريع در زمان بهره برداري آن را ياد آور شد.

پورمهدي با اشاره به اين مطلب که اين پروژه هم اکنون در مرحله نازک کاري و معماري داخلي قرار دارد، برحفظ زيبايي همراه با ارتقا کيفيت معماري داخلي و المان هاي آن تاکيد کرد .

 در اين بازديد معاون استاندار آذربايجان شرقي در نشست کارگاهي با حضور مهندسان و مجريان، تازه ترين وضعيت پروژه را از نظر فني و مالي مورد بررسي قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

 بر اساس اين گزارش؛ عمليات اجرايي پروژه پايانه مسافربري مرکزي اتوبوس هاي بين شهري تبريز 20 سال قبل کليد خورد، ليکن پس از اقدامات جزيي و تا روي کار آمدن دولت تدبير و اميد متوقف و راکد مانده بود.

 به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بيش از 70 درصد از عمليات ساختماني پايانه مسافربري مرکزي به همراه بخش هاي زيادي از عمليات نازک کاري بنا انجام شده است و براي ساخت عمليات اجرايي آن افزون بر 25 ميليارد تومان هزينه شده و دست کم 10 ميليارد تومان هم براي تکميل ديزان هاي آن نياز است.

 ساختمان پايانه مرکزي اتوبوس هاي کلانشهر تبريز در زميني به مساحت هفت هکتار و با زير بناي بيش از 24 هزار متر مربع در سه طبقه مطابق با استانداردهاي اروپايي ساخته مي شود و به دليل زيبايي طراحي و معماري مي تواند به يکي از نمادهاي ماندگار شهري تبديل شود.

 اين ترمينال علاوه بر سالن هاي مدرن انتظار و مسافر گيري و دو بخش مجزاي ترافيک دورن شهري و برون شهري  داراي مجموعه پارکينگ‌ ها، فضاي سبز، پدبالگرد، فروشگاه‌ هاي چند منظوره و ساير بخش‌ هاي عمومي و جانبي داز جمله سالن هاي بازي کودکان ، واحدهاي اداري ، سرويس هاي بهداشتي ، خدماتي و رستوان هاي فست فود بعلاوه مسجد و مکان هاي براي اقامت مسافران است .

ساخت دو دهنه تونل‌ ارتباطي براي پارکينيگ‌ ها و همچنين هدايت آب‌ هاي زيرزميني به خارج از مسير پروژه ازمهم‌ترين موارد زيرساختي پروژه ساختمان اصلي پايانه مرکزي تبريز است .

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.