1394/4/9 - 06 : 03
کد خبر: 3681
مدير عامل شرکت گاز آذربايجان شرقي:
تخلف دفاتر پيشخوان در واريز قبوض گاز مشترکان آذربايجان شرقي
احرار نيوز: مدير عامل شرکت گاز آذربايجان شرقي گفت: تخلف برخي دفاتر پيشخوان در واريزي بهاي قبوض مشترکان گاز استان موجب بروز مشکلات در اين حوزه شده است.
به گزارش احرار نيوز به نقل از روابط عمومي شرکت گاز آذربايجان شرقي ولي اله ديني دوشنبه در حاشيه سفر کاري به شهرستان شبستر به اقدامات شرکت گاز استان در اين منطقه اشاره و تصريح کرد: خريداري ايستگاه تقليل فشار ??? هزار مترمکعب در ساعت شهرک سرمايه گذاري خارجي، اجراي عمليات گازرساني به شهرک بعثت و اجراي عمليات گازرساني به  شش روستا و انجام مطالعات گازرساني به شش روستاي باقيمانده شبستر از جمله اقداماتي هستند که امسال توسط شرکت گاز ثورت خواهند گرفت.

وي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع ?? روستاي شهرستان شبستر ?? روستا از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند و مابقي روستاهي شهرستان نيز از محل بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال ??  حداکثر تا پايان سال ?? به شبکه گاز وصل خواهند شد.

مدير عامل شرکت گاز آذربايجان شرقي افزود: راه اندازي سيستم کنترل و مانيتورينگ متمرکز امداد گاز شهرستان شبستر اقدام ديگري است که در سالجاري با هدف مديريت يکپارچه نيروهاي امدادي و امکانات و تسريع در ارائه خدمات در محل هاي وقوع حادثه با استفاده از سامانه هوشمند مجهز به GPS  انجام خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به برخي از مشکلات شرکت گاز استان نيز اشاره و تصريح کرد: با توجه به اينکه متأسفانه برخي از دفاتر پيشخوان گاهي بعد از دريافت وجوه قبوض گاز بهاء از مشترکان، نسبت به واريز آن به حساب مربوطه اقدام نمي کنند، برخورد قانوني لازم با آنها صورت خواهد گرفت چرا که اين امر موجب ايجاد تنش و مشکلات براي مشترکان و ادارات گاز مي شود.

ديني در بخش پاياني سخنان خود واگذاري بخشي از خدمات شرکت به بخش خصوصي جهت توانمند سازي نيروهاي منابع انساني و چابک سازي سازمان و تسريع در ارائه خدمات بواسطه استفاده از فناوري هاي نوين را از مهمترين اولويت هاي اصلي شرکت گاز آذربايجان شرقي در سالجاري عنوان و همچنين بر حل مشکلات و رسيدگي به درخواست هاي مشترکان گاز شبستر از سوي مسوولان اداره گاز اين شهرستان تاکيد کرد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.