1391/12/8 - 09 : 50
کد خبر: 358
آناليزور ايراني الجزيره
مي دانم که از طرف يونسکو تبريز بعنوان زيباترين، مدرنترين و در عين حال تميز ترين شهر ايران معرفي شده است
آناليزور تيم الجزيره امارات گفت:بزرگترين بد شانسي تراکتور در اين بازي نبود دهنوي است. به گزارش اوج نيوز،امروز در حاشيه کنفرانس مطبوعاتي تيم الجزيره امارات و تراکتور،بابک رحيمي، مصاحبه ايي را با آناليزور تيم الجزيره انجام داد.
-شما ايراني هستيد و در عين حال آناليزور تيم الجزيره ميشه خودتون رو معرفي کنيد ؟
من پدرام بدخش هستم، مدت 4 سال هست که بعنوان مشاور و آناليزور در تيم الجزيره حضور دارم و کار مي کنم.
-اما اين تيم که يک تيم اماراتي است ؟
زماني که در آمريکا بودم با مدير باشگاه الجزيره هم دانشگاهي بودم و مدتي هم بعنوان فوتباليست بازي کردم و ار آنجا به کادر فني اين باشگاه هم افزوده شدم.
-اولين بازي الجزيره با تراکتور در تبريز رو چگونه تفسير مي کنيد؟
فکر مي کنم که همون طور که تراکتور تيم بزرگي هست الجزيره هم تيم بزرگي است، فکر مي کنم که بازي سختي را در مقابل تراکتور داريم و بدون ترديد جو آساني را در تبريز نخواهيم داشت، تراکتور در حال حاضر بهترين فوتبال را در ايران به نمايش مي گذارد و تيم يکدست و  بزرگي در اختيار دارد، بزرگترين نفعي که برايشان وجود دارد مربوط مي شود به جو استاديوم و هوادارانشان که نقش مهمي را بازي مي کنند، تا آنجا که همه بازيکنان الجزيره از اينکه در چنين جوي ميي خواهند بازي کنند بسيار خوشحال هستند بخاطر اينکه شما در آسيا هم کمتر استاديومي را مي توانيد پيدا کنيد که چنين جوي را داشته باشند و بعنوان يک بازيکن هميشه دوست داريد تجربه بازي در مقابل اين همه هوادار متعصب را داشته باشيد و نبايد اين موضوع را به ترس از اين جو تشبيه کرد، بازيکنان الجزيره واقعا هيجان زده هستند تا در چنين جوي بازي کنند و اين برايشان بسيار مهم تر است که بعنوان يک بازيکن دوست دارند تا چنين جو وحشتناکي را در طول دوران زندگيشان تجربه کنند.
-الجزيره در مقابل استقلال هم در تهران تجربه بازي در مقابل هواداران  زياد را داشته ؟
آنها مي دانند که جو حاکم در اين استاديوم با آزادي متفاوت است،  بارها فيلم بازيي تراکتور را ديده اند و  مي دانند جو اين استاديوم بسيار بهتر از نظر تشويق ها با هواداران تهراني است و آنها همگي هيجان زده هستند براي اين بازي و دوست دارند تا در اين بازي اين شور و حرارات هواداران را از نزديک لمس کنند.
-پس تيم الجزيره مي داند که جو استاديوم يادگار امام با آزادي متفاوت است؟
بله، ديشب وقتي وارد فرودگاه شديم ساعت 12 شب حدود 500 هوادار تراکتور در فرودگاه چنان با شور و حرارات خاصي از الجزيره استقبال کردند که اصلا قابل باور براي ما نبود، در آن سرما و آن موقع شب اين هواداران آنچنان شعر و شعارهاي حماسي خود را در وصف تراکتور مي خواندند که بعنوان ايراني به داشتن چنين تيمي و چنين هواداراني افتخار کردم. با آن جو زيبا و صميمي و همراه با خوشآمد گويي به بازيکنان الجزيره با آن شال ها و پرچم هايشان شب بياد ماندني را براي ما رقم خورد.
-پس فکر مي کنيد فردا بازي زيبايي را شاهد باشيم؟
شک نکنيد همان مقدار که هواداران تراکتور براي اين بازي لحظه شماري مي کنند، بازيکنان ما هم براي اين بازي لحظه شماري مي کنند و فردا بدون ترديد بازي زيبايي را شاهد خواهيم بود.
-تيم الجزيره در ليگ آسيا بسيار با تجربه است و تراکتور اولين حضور خود را تجربه مي کند فکر نمي کيند اين انگيزه بازيکنان و جو حاکم کار شما را با مشکل مواجه کند؟
همان قدر که آنها تيم بزرگي هستند ما هم تيم بزرگي هستيم ولي بدون ترديد بازي سختي براي هر دو تيم خواهد بود.
-علت تغيير کادر فني الجزيره درآستانه ليگ آسيا چه بوده است؟
شايد نبايد يک بازي را در نظر داشته باشيد، تيم الجزيره سال گذشته در ليگ امارات دوم شده و امسال بايد نتيجه بهتري را از سال گذشته کسب مي کرد که متاسفانه هم اکنون با 6 امتياز اختلاف در رده دوم هستيم و اين براي باشگاه الجزيره که برنامه مدوني دارد چندان مناسب بود چرا که ديگر آنها امسال به کمتر از قهرماني رضايت نمي دهند و بر اين اساس تغيير در کادر فني انجام شد.
-مربي جديد الجزيره پس بازي سختي را براي اولين امتحان پيش روي خود دارد؟
او مربي بزرگي است، در بارسلونا و رئال مادريد سابقه بازي دارد و در تيم اميد ها اسپانيا هم مربيگري کرده اما او هم مي داند که کار سختي در تبريز دارد.
-نقطه قوت تراکتور را در چه مي دانيد؟
آنها خط حمله فوق العاده زهر داري دارند و بسيار با منطق فوتبال بازي مي کنند، اما بي ضعف هم نيستند و بدون ترديد ضعف هاي آنها را آناليز کرده ايم.
-بزرگترين ضعف تراکتور در اين بازي را چه مي دانيد؟
به نظر بزرگترين بد شانسي آنها در اين بازي نبود دهنوي است، بدون ترديد او بهترين هافبک حال حاضر فوتبال ايران است که از خيلي از بازيکنان سرشناس بهتر فوتبال بازي مي کند، هوش بالايي دارد و با منطق و درست بازي مي کند، متاسفم که وي در بازي بزرگ فردا نيست و تاسف بزرگ تر براي اينکه او در تيم ملي جايگاهي ندارد.
- با اين تفاسير شما براي يک امتياز به تبريز نيامده ايد؟
اين يک تورنمنت است و بايد با منطق و حساب شده در آن بازي کرد اما به نظر من هواداران مي توانند انتظار داشته باشند بازي زيبايي را شاهد خواهند بود چرا که ما هم دوست داريم سه امتياز بازي را کسب کنيم و گام اول را محکم تر برداريم.
-4 سال در امارات هستيد و در الجزيره ، فکر مي کنيد فرق ليگ ايران با ليگ امارات در چيست؟
فقط حاشيه، در ايران چه تيم اول باشيد و چه تيم آخر حاشيه داريد و اين براي کشور ما که پر از استعداد است اصلا خوب نيست.
-برگرديم به تراکتور، فکر مي کنيد چرا تراکتور در مدت چنين کوتاهي به چنين پيشرفتي در ليگ ايران دست پيدا کرده؟
فقط به لطف غيرت و حميت مردم ديار آذربايجان، آنها با غيرت و تعصب پشت تيم خود را خالي نکردند تا تراکتور امروز در ليگ آسيا حضور پيدا کند، مي توانم بگويم هواداران با غيرت اين تيم در آسيا پديده هستند.
-پس بازيکنان شما خوب مي دانند کجا آمده اند و با چه تيمي بازي دارند؟
آنها خوب مي دانند که اينجا تهران و آزادي نيست و با استقلال هم بازي ندارند و اينجا جو خاصي دارد. براي من بعنوان يک ايراني تراکتور مايه افتخار و غرور است که اميدوارم در انتها از اين گروه ما و تراکتور به دور بعد صعود کنيم.
- تبريز را چگونه ديدند، بازيکنانتان با برف چگونه کنار آمدند ؟
فرصت نکرده ايم که شهر را بگرديم اما مي دانم که از طرف يونسکو تبريز بعنوان زيباترين، مدرنترين و در عين حال تميز ترين شهر ايران معرفي شده، در مورد برف هم بگويم که ديروز بازيکنان که برف ديده بودند برف بازي مي کردند و از اين برف احساس خوبي داشتند.
-فکر مي کنيد در بازي فردا بازنده خواهيد بود يا برنده؟
من فقط مي توانم بگويم ما بازيکنان بزرگي داريم و تراکتور هم بازيکنان بزرگي دارد اميدواريم اتفاقي بيفتد که در اولين گام به نفع هر دو تيم باشد./احرارنيوز
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
تراب محمدي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
پيام تسليت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار تبريز در پي شهادت رئيس‌جمهور و هيئت همراه رئيس جمهور
کليه ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تبريز فردا تعطيل است
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
بيانيه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهداي تبريز است
بارندگي و مه تا فرداشب درمنطقه حادثه بالگرد رييس جمهور ادامه دارد
ادامه جستجو توسط بسيجيان براي يافتن بالگرد حامل رييس جمهور
اعزام تيم‌هاي تجسسي ارتش به محل سانحه هليکوپتر رييس‌جمهوري 
محل دقيق سانحه بالگرد حامل رئيس‌جمهور مشخص شد
  پربازدیدترین اخبار
اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهداي تبريز است
بيانيه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
سيد ابراهيم رئيسي و هيات همراه شهيد شدند
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
«تراب محمدي» سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
.
فردا صبح پيکر شهدا در تبريز بدرقه مي شود/ اقامه نماز توسط رهبري
پيام تسليت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار تبريز در پي شهادت رئيس‌جمهور و هيئت همراه رئيس جمهور
کليه ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تبريز فردا تعطيل است
تراب محمدي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.