مديرکل فرودگاههاي آذربايجانشرقي در رابطه با برخورد نامناسب عوامل شرکتهايي هواپيمايي با مسافران و مراجعهکنندگان گفت: مردم نارضايتي خود از شرکتهاي هواپيمايي را به فرودگاه اعلام کنند.
علي رستمي امروز در رابطه با برخورد نامناسب عوامل شرکتهاي هواپيمايي با مسافران و مراجعهکنندگان، در گفتوگو با خبرنگار احرار نيوز اظهار کرد: مسافراني که با چنين برخوردها و ناملايماتي روبهرو ميشوند در اسرع وقت آن را به مديريت فرودگاههاي استان گزارش دهند.
وي افزود: اين گزارشات به شرکت فرودگاههاي کشور انعکاس دادخ شده و براي برخورد با متخلفان اقدام ميشود.
رستمي آمادگي خود را براي پيگيري شخصي مواردي اين چنيني اعلام کرد و گفت: هموطنان مطمئن باشند که با متخلفاني که نسبت به تکريم ارباب رجوع بياعتنا و در عين حال نسبت به کمککاري مجموعه خود پاسخگو نيستند برخورد ميشود.
خبرگزاري فارس طي روزهاي گذشته و به خصوص ديروز گزارشات متعددي از سوي هموطنان چه در فرودگاه بينالمللي شهيد مدني تبريز و چه در فرودگاه مهرآباد تهران که عمده مقصد و مبدا مسافران تبريز بود دريافت کرده که با وجود تاخير و حتي لغو پروازهايي، شرکت هواپيمايي آتا که عمدتا هم به دليل نقص فني بود برخورد نيروهاي اين شرکت با هموطنان غيرقابل توجيه بود.
به نظر ميرسد شرکتي که داعيه آذربايجاني و تعلقش به تبريز را يدک ميکشد نبايد نسبت به اين برخوردها و حتي کم کاري کارکنانش بياعتنا باشد و هموطنان انتظار برخورد با اين افراد را کوچکترين خواسته خود از مسئولان اين شرکت خدماتي ميدانند.