1394/3/9 - 06 : 41
کد خبر: 3234
امکان تکرار بازي تراکتور نيست/ دوستان فعل «ماست‌مالي» را صرف کردند/
احرارنيوز:عضو هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: امسال اولين سالي است که توني اوليويرا از ابتداي فصل خودش تيم مورد نظرش را خواهد بست و هر بازيکني که جذب تيم شود بنا به صلاحديد و درخواست وي خواهد بود.

تراکتور پس از پايان غم‌انگيزي که در اين فصل داشت، به دنبال قهرماني در فصل آينده خواهد بود و تمام آمادگي‌هاي لازم را براي حضور قدرتمند در اين فصل انجام خواهد داد. براي آگاهي از آخرين وضعيت باشگاه تراکتورسازي، دارا غزنوي از اعضاي هيئت مديره، گفت‌وگويي با خبرگزاري فارس انجام داده است.

برنامه‌هاي باشگاه براي فصل آينده چيست؟

تصميمات در هئيت مديره گرفته شده و به مديرعامل اختيارات داده شده است. طبق اين تصميمات سرمربي فصل آينده تيم توني اوليويرا خواهد بود همچنين بازيکناني مانند ادينهو و سانتوس نيز در تيم خواهند بود، از طرفي هم سعي خواهيم کرد تعدادي از بازيکناني را که مشمول قانون سربازي مي‌شوند را نيز جذب کنيم. امسال اولين سالي است که توني اوليويرا از ابتداي فصل خودش تيم مورد نظرش را خواهد بست و هر بازيکني که به تيم جذب شود بنا به صلاحديد و درخواست وي خواهد بود. وي ليستي از بازيکنان مد نظرشان به ما داده‌اند که طي تصميم گرفته شده در هيئت مديره هدف باشگاه جذب حداکثر بازيکنان اين ليست است.

در ميان بازيکنان سرباز چند بازيکن سرشناس نيز وجود دارد، آيا احتمال حضور اين بازيکنان در تراکتورسازي وجود دارد؟

ببينيد تعداد بازيکناني که مشمول قانون سربازي مي‌شوند يک يا دو نفر نيست تقريبا هفت هشت نفري هستند که باشگاه شرايط‌شان را تحت نظر دارد اما جذب اين بازيکنان تنها در صورت صلاحديد و اعلام نياز کادر فني تيم و شخص توني اوليويرا خواهد بود. اگر توني اوليويرا از ميان اين بازيکنان نفر يا تعدادي را بخواهد باشگاه سعي در جذب شان خواهد کرد.

براي فصل جديد قراردادي با اسپانسر يا اسپانسرهاي جديد امضا شده اس

من به طور کامل در جريان اسپانسرهاي تيم نيستم و بهتر است براي اطلاعات بيشتر در اين باره اين سوال را از شخص آقاي عباسي کنيد، اما تا آنجايي که من مي‌دانم فعلا باشگاه با هيچ اسپانسري قرارداد امضا نکرده و هنوز اسپانسري براي باشگاه وجود ندارد. البته اسپانسرهايي هستند که براي همکاري ابراز تمايل کرده‌اند اما نه براي تمام فصل و به صورت مقطعي و موردي، اما همانطور که عرض کردم تا جايي که من اطلاع دارم فعلا باشگاه با هيچ اسپانسري قرارداد امضا نکرده است.

 نتايج بررسي اتفاقات رخ داده در بازي تراکتور- نفت چه شد؟

هنوز از طرف فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ جوابي به ما درباره نتايج بررسي اين اتفاقات داده نشده است، اين درحالي است که باشگاه پيگير اين ماجراست اما فعلا هيچ جوابي نگرفته‌ايم و من فکر مي‌کنم که دوستان فعل «ماست‌مالي» را صرف کردند.

: باشگاه تراکتورسازي تنها از طريق فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ پيگير اين ماجراست يا از مراجع ديگر نيز اقدام به پيگيري کرده است؟

مراجع ديگري هم هست، باشگاه از طريق نمايندگان محترم مجلس و همچنين وزارت ورزش نيز پيگير اين ماجراست اما وزارت ورزش عملا توانايي دخالت در سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال را ندارد. از طرفي هم فدراسيون فوتبال اعلام کرده در صورت دخالت وزارت ورزش در امور اين فدراسيون، به فيفا شکايت خواهد کرد که اين هم عواقب خوبي براي فوتبال ايران و باشگاه تراکتور نخواهد داشت!

 به عنوان يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي اميدي به نتيجه اين بررسي‌ها داريد يا خير؟

ببينيد به ما گفته‌اند که امکان تکرار بازي وجود ندارد، ما هم مي‌گوييم قبول اما حداقل در مورد داوري اين بازي تصميمي گرفته شود تا مردم ببينند که داوري که با سوءنيت در يک بازي سوت مي‌زند و مسائل يک شهر را به هم مي‌زند مجازات شده است.

اما به نظر من خود سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال برنامه‌ريز آن بازي بودند وگرنه فغاني براي قضاوت اين بازي انتخاب نمي‌شد، به هر حال در نهايت ابر و باد و مه و خورشيد و فلک در کارند تا سپاهان قهرمان شود

منبع:فارس.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 4

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.