1394/3/7 - 05 : 05
کد خبر: 3211
قبل از بازي، تراکتورسازي کتباً به انتخاب فغاني اعتراض نکرد
مديران ما درباره اتفاقات ديدار تراکتور و نفت حقايق را بگويند
رئيس هيئت فوتبال آذربايجان شرقيبا اشاره به صحبت‌هايي مبني بر اينکه فغاني از روي عمد عليه تراکتورسازي تصميم گرفته است، گفت: اي‌کاش مديران ما واقعيت‌ها را مطرح کنند و يکديگر را مقصر جلوه ندهند و حقايق را مطرح کنند.

جواد ششگلاني ، با اشاره به اتفاقات ديدار تراکتورسازي و نفت تهران در هفته پاياني ليگ برتر اظهار داشت: بيش از يک هفته از اين ديدار مي‌گذرد و در اين مدت هرکسي برحسب اطلاعاتي که داشت اظهارنظرهاي متفاوتي داشت.

وي افزود: اين اتفاقات در اين مدت نقل محافل مختلف بود و تمامي افرادي که درگيري با فوتبال داشتند در اين راستا صحبت‌هايي انجام دادند که ازنظر ما اين اتفاقات يک واقعه فوتبالي بود و بايد در تشکيلات فوتبال حل شود و هرکسي بخواهد با اظهارنظر در اين زمينه براي باندهاي خود سوءاستفاده کند ما اين اجازه را به آن‌ها نخواهيم داد.

رئيس هيئت فوتبال آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: اين اتفاقات بايد در چارچوب فوتبال بررسي شود و اگر حقي ضايع‌شده است قابل‌پيگيري است و انتظار مردم و فوتبالي‌ها هم پيگيري اين مسئله است.

ششگلاني تصريح کرد: انتظارات قبل از اين ديدار به نحوي بود که 99 درصد پيش‌بيني مي‌کردند تراکتورسازي قهرمان مي‌شود و مسئولان نيز براي قهرماني تراکتورسازي برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام داده بودند که در اين ميان ما خواستار پيش‌بيني يک درصد عدم قهرماني تراکتورسازي هم بوديم تا اتفاقات پيش رو پيش‌بيني شود.

وي افزود: باشگاه تراکتورسازي تمهيداتي براي تيمش در اين ديدار انديشيده بود و مسئولان استاني نيز در طول هفته جلسات متعددي برگزاري کردند که شاهد بهترين برگزاري مسابقه بوديم.

رئيس هيئت فوتبال آذربايجان شرقي با اشاره به صحبت‌هايي مبني بر اينکه فغاني از روي عمد عليه تراکتورسازي تصميم گرفته است، گفت: اي‌کاش مديران ما واقعيت‌ها را مطرح کنند و يکديگر را مقصر جلوه ندهند و حقايق را مطرح کنند.

ششگلاني تأکيد کرد: يک روز قبل از مسابقه در جلسه از سوي باشگاه تراکتورسازي مطرح شد که به بحث داوري بيشتر پرداخت شود ولي اگر تراکتورسازان اعتراضي در مورد انتخاب داور مسابقه داشتند بايد کتباً به فدراسيون فوتبال نامه مي‌نوشتند و ما را هم در جريان اين نامه مي‌گذاشتند تا پيگير اين اتفاقات شويم.

رئيس هيئت فوتبال آذربايجان شرقي گفت: باشگاه هم بر روي نفر خاص حساسيت نداشت و در خصوص نفر خاصي به‌صورت رسمي به هيئت فوتبال نامه‌اي ننوشته بودند اگر حرفي در خصوص داور داشتند بايد قبل از بازي به هيئت فوتبال به‌صورت رسمي اعلام مي‌کردند.

وي افزود: در جلسه‌اي که با فرماندار تبريز داشتيم پيش از مسابقه ايشان گفتند که ليدرهاي باشگاه تراکتورسازي نسبت به امر داوري در جلسه با فرماندار اظهار نگراني کردند و از ما در اين مورد سؤال کردند درحالي‌که خود باشگاه تراکتورسازي اعتراض کتبي انجام نداده بود.

ششگلاني درباره نتايج به‌دست‌آمده در اين راستا خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازي با حضور مسئولاني که در قضيه بودند بلافاصله جلسه‌اي تشکيل شد و مسائل بازي بخصوص داوري بازي مورد تجزيه‌وتحليل قرار گرفت و جمع‌بندي شده به تهران انتقال داده شد.

رئيس هيئت فوتبال آذربايجان شرقي با اشاره به نامه‌نگاري‌هاي صورت گرفته تصريح کرد: کانون هواداران تراکتورسازي در روزهاي اخير نامه‌هايي براي ما نوشتند و خواستار پيگيري مطالبات هواداران اين تيم شدند که در اين راستا ما نيز نامه‌اي به رييس فدراسيون فوتبال نوشتيم.

وي افزود: در اين نامه به قضاوت ديدار سپاهان و پرسپوليس و همچنين ديدار سپاهان و تراکتورسازي که توسط فغاني صورت گرفته بود نکاتي مطرح بود که اين نکات را براي کفاشيان نوشتيم و خواستار احقاق حق تراکتورسازي شديم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 1

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.