1394/3/6 - 14 : 53
کد خبر: 3201
تاوان اشتباه داوري محروميت است
احرارنيوز:عباسي اعتقاد دارد تاوان اشتباه داوري محروميت است تا حقي از مردم تبريز ضايع نشود

عباسي اعتقاد دارد تاوان اشتباه داوري محروميت است تا حقي از مردم تبريز ضايع نشود. گفت و گوي مفصل عباسي با "ورزش سه" را بخوانيد:

هنوز مديرعامل هستم

من نمي دانم اين اطلاعات از کجا مي آيد که من استعفا داده ام و در باشگاه نيستم. مگر قرار است چون در باشگاه نيستم پيگير کارها نباشم. مسوولان هيات مديره هم اين خبر را تکذيب کردند و من همچنان در خدمت باشگاه هستم.

تراکتور گوشت قرباني شده

اتفاقات بعد از بازي با نفت تهران در دو بعد سخت افزاري و داوري بوده که از طريق وزارت ورزش و مسسولان فدراسيون بايد پيگيري شود.ما نمي دانيم دستور العمل فدراسيون و وزارت ورزش چطور است. بحثي که در مورد اسکوربورد، قطع شدن تلفن ها و موبايل ها و مساله کثيف نتيجه 2-2 بازي سپاهان بايد از سوي مسوولان سازمان ليگ و برگزاري بازي مورد پيگيري قرار بگيرداما براي ماجراي داوري از کانال سازمان ليگ، فدراسيون و کميته داوران اقدام کرديم و بايد به اشتباه فغاني در اين بازي رسيدگي شود.نمي دانيم در فدراسيون کي با کي خوبه و کي با کي مشکل دارد اما فقط تراکتورسازي گوشت قرباني شده است.

مردم تبريز جوابيه مي خواهند

اينکه چه کساني پشت ماجرا هستند و هر کس بخواهد تقصير را گردن کسي بياندازد براي باشگاه تراکتور و مردم تبريز جوابيه نمي شود. تراکتور مظلوم واقع شده و اشتباهات داوري در اين بازي تاثيرگذار بوده.چند مشکل داوري وجود نداشت که اگر اتفاق نمي افتاد حاشيه هاي 2-2 هم شايد پيش نمي آمد.

بازي از شرايط عادي خارج شده بود

چند عامل باعث مي شود بازيکن به بازي اش ادامه دهد که شرايط روحي خيلي مهم است اما وقتي داور در بازي مشکل ايجاد مي کند و روحيه بازيکن را بهم مي ريزد و نمي تواند بازي را کنترل کند بازيکن هم اعصابش بهم مي ريزد. بازيکنان نفت هم هاج و واج مانده بودند چون بازي از شرايط عادي خارج شده بود.

داور بزرگ اشتباهاتش هم بزرگ است

ما در اجماعي به داوري اعتراض کرديم و اعتقاد داريم داوري در اين بازي اشتباه تاثيرگذار داشته. داور هر چقدر بزرگتر و بين المللي تر باشد اشتباهاتش هم بيشتر به چشم مي آيد. بايد به حق از دست رفته تراکتور در اين ماجرا رسيدگي شود.

قرار بود ترکي داور باشد

شوراي تامين براي برگزاري اين بازي سه جلسه برگزار کرد که من در هر سه جلسه بودم.در اين جلسه فرماندار استان که مسوول امنيت است به اين قضيه که آقاي فغاني داور هستند اعتراض کردند و حتي من به آقاي تاج هم گفتم و شنيدم که به آقاي کفاشيان هم منعکس شده است. تا دو روز قبل از بازي قرار بود آقاي ترکي داور اين بازي باشد و من نمي دانم چرا اين ماجرا مدام به عقب تر برمي گردد.

مردم تبريز از فغاني ناراحت بودند

مردم تبريز از آقاي فغاني ناراحت بودند چون در بازي با سپاهان يک پنالتي براي حريف گرفت و هواداران ناراحت شدند. در اين بازي مقابل نفت تهران هم يک پنالتي براي ما نگرفت. در هر صورت تراکتور از قضاوت ايشان ضرر کرده است.

حرفي از تباني نزديم

ما حرفي از تباني نزديم و نمي زنيم چون نمي خواهيم از لحاظ شرعي و عرفي مشکلي پيش بيايد. به هرحال براي زدن اين حرف بايد مستنداتي داشته باشيم. به قول آقاي فردوسي پور وقتي اين پازل را کنار هم مي چينيم سرنخ بدست مي آيد.

براي دفاع از اشتباه کمپين درست کردند

آقاي خسروي تا حالا کجا بوده و هيچ سر و صدايي از ايشان نبود اما حالا ايشان و بقيه کمپين حمايت از فغاني درست کرده اند. آنها اعتراض کردند و در واقع در حمايت از اشتباه داوري کمپين درست کردند که اين حرکتي غلط است. ما قاوني شکايت کرديم که اشتباه داوري از سوي وزير ورزش هم تائيد شده است.

براي ديدار با وزير از من دعوتي نشد

من در جلسه اي که بين وزير و مسوولان در تبريز برگزار شد نبودم و در واقع روزي که رئيس جمهور به تبريز تشريف آورند از من دعوتي نشد که باشم. وقتي خبرنگار به من زنگ مي زند من مصاحبه مي کنم و نمي توانم خودم زنگ بزنم و بگويم، با من مصاحبه کنيد. هيچ دعوتي از من که مديرعامل باشگاه بودم انجام نشد.

ليگ را جمع کنند

بايد جواب اين مردم داده شود چون آنها خيلي ناراحت هستند. وظيفه ماست که اين مساله را پيگيري کنيم. ما يک سال زحمت کشيديم و هزينه هاي زيادي براي باشگاه شده و بايد به حقوق پايمال شده باشگاه تراکتور هم رسيدگي شود.اگر واقعا مرجعي براي تصميم گيري نيست ليگ را جمع کنند.

فکر مي کردم سکوت کنم، رسيدگي مي کنند

وقتي اين ماجرا ها پيش مي آيد ديگر نشاطي براي هواداران باقي نمي ماند. اين مسائل نبايد ادامه دار شود و در سال هاي گذشته هم بوده. اگر من در اين مدت صحبت نکردم به خاطر اين بود که از طريق اعتراض قانوني به حق مان برسيم و رسيدگي شود. به همين دليل کمتر مصاحبه کردم تا زياد شلوغ نشود. ما هم حرف هايي براي گفتن داريم و حرف هايمان را از طريق مديررسانه اي به آقاي فردوسي پور هم اطلاع داديم.

دوباره به رئيس جمهور نامه زديم

ما تا بحال هيچ صحبتي با آقاي فغاني نداشتيم نه خنده و نه گريه. اما اشتباه اشتباه است و وقتي داور اشتباه مي کند چرا نبايد محروم شود؟وقتي داور ابزارش کارت زرد و قرمز است ما نبايد ابزاري داشته باشيم. از دقيقه 63 بازي همه چيز بهم ريخت. همه مي گويند چرا تراکتور گل هايش را حفظ نکرد اما نمي گويند اگر داور پنالتي را مي گرفت ما گل چهارم را هم مي زديم. در اينکه حق تراکتور ضايع شده جاي شکي نيست.واقعا انصاف نيست که تراکتور ضرر کند و اميدواريم از طريق آقاي کفاشيان و وزير به اين مسائل رسيدگي شود. ما دوباره به رئيس جمهور نامه زديم تا پيگير باشند چون قرار بود 2 روزه رسيدگي کنند اما 10 روز طول کشيده شده است.

اين داور از ملت تبريز عذرخواهي نکرد

ما براي فصل بعد محکم برنامه ريزي مي کنيم و در جلسه هيات مديره براي سال آينده مصوباتي داريم. اگر ليگي باقي باشد ما محکم تر از قبل کار مي کنيم تا مشکلات فصل قبل هم نباشد. اما ما دل چرکين هستيم چون در اين مدت يک نفر به ما دلداري نداد و حتي آقاي فغاني از ملت تبريزي يک عذرخواهي نکرده است.

تاوان اشتباه فغاني محروميت است

انتقادات و اعتراضات ما ورزش است و در چارچوب مسائل ورزشي سوالات داريم. بحث حواشي بازي و اينکه گفتند بازي سپاهان 2-2 شده و حاشيه ها را مسوولان برگزاري بايد پيگيري کنند و اگر به باشگاه مربوط مي شد ما وارد ماجرا مي شويم اما بحث ما داوري است. اخراج آنتونيو، آندو و رفتارهاي داخل زمين از لحاظ روان شناسي به ما لطمه زد و با هجمه اي که به اين تيم وارد شد نتوانستيم گل چهارم را بزنيم. در بازي ايران و عراق هم اگر داور يادش بود که پولادي کارت دارد شايد به او کارت نمي داد. چرا به او اعتراض مي کنيم و نمي توانيم به اشتباه فغاني اعتراضي داشته باشيم؟تاوان اشتباه فغاني در اين بازي و حقي که از تراکتور ضايع شد، محروميت است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 3

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.