1394/3/5 - 14 : 42
کد خبر: 3180
تشريح دستاوردهاي سفر هيئت دولت به آذربايجان‌شرقي توسط استاندار
احرارنيوز:استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: مردم قهرمان، انقلابي و ولايتمدار استان با استقبال بي‌نظير خود از رئيس جمهور مجدداً برگ زريني در تاريخ انقلاب و آذربايجان ثبت کردند.

اسماعيل جبارزاده در جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان، با بيان اينکه مردم آذربايجان‌شرقي در عرصه‌هاي مختلف وفاداري خود را به انقلاب و ايران نشان داده‌اند اظهار کرد: مردم با استقبال از رئيس جمهور حرکتي به يادماندني انجام دادند و اين حرکت درايت و نقطه سنجي مردم آذربايجان را نشان مي‌دهد.

وي، افزود: استقبال از رئيس جمهوري در واقع مهر تاييدي بر نظام جمهوري اسلامي و تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال بود.

وي با بيان اينکه کليات مصوبات سفر را دولت از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي ابلاغ مي‌کند، افزود: فرمانداران استان بايد هر اتفاقي که در طول حضور نمايندگان رئيس جمهور رخ داده مکتوب کنند تا بر اساس گزارش فرمانداران پيگيري‌هاي لازم را از دستگاه مربوطه انجام دهيم.

جبارزاده اعلام کرد: طرح‌هاي بسياري علاوه بر 32 طرح مصوب از سوي معاونان و وزيران رئيس جمهوري در استان به تصويب رسيد که با بهره‌برداري از آنها، عمران و آبادي استان سرعت بيشتري خواهد گرفت.

استاندار آذربايجان‌شرقي افزود: تکميل و ساخت بزرگراه اهر – تبريز، قطعه سه بزرگراه بستان آباد- سراب، بزرگراه صوفيان – سلماس و باند دوم صوفيان – شبستر – تسوج ، بزرگراه تبريز – بازرگان، آزاد راه تبريز – سهند و آزاد راه سراب – اردبيل از طرح‌هاي مصوب هفدهمين سفر استاني دولت به آذربايجان‌شرقي در حوزه راه و شهرسازي است.

جبارزاده، گفت: در حوزه آبرساني نيز زه کشي و آبياري 2600 هکتار از اراضي گرمي چاي، آبرساني مرند و دشت تبريز، فاضلاب شهرهاي بناب، انديشه ميانه و تبريز، تکميل سد کلقان، ساخت شبکه آبياري فرعي ارس و شبکه سفيد رود،  مطالعه آبخيزداري در 1705 هکتار از ديگر طرح‌هاي مصوب دولت در سفر به استان است.

استاندار آذربايجان‌شرقي، اضافه کرد: اتمام خط يک قطار شهري تبريز، تسريع در ساخت خط دوم قطار شهري تبريز،  ايجاد سيستم هيتينگ ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز تکميل ورزشگاه‌هاي مراغه و ميانه، آموزشکده فني و مهندسي مرند و اهر، ساخت دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي، بيمارستان سوانح و سوختگي سينا، بيمارستان سراب و مراغه و هريس از ديگر طرح‌هاي مصوب در سفر هيات دولت به استان بود که بايد حداکثر تا پايان سال 95 به بهره‌برداري برسند.

وي فرمانداران را مسئول پيگيري مصوبات شهرستان‌ها دانست و از آنها خواست با همکاري مديران دستگاه هاي اجرايي پيگير مصوبات و نتايج سفر رييس جمهوري باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 3

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.