1394/3/4 - 16 : 13
کد خبر: 3176
معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت کشور:
امنيت شغلي دهياران تامين مي‌شود/ مشکلات روستاها را پله پله رفع مي‌کنيم
احرارنيوز:معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت کشور بر لزوم توجه دهياران به امر برنامه نويسي سالانه و بودجه نويسي در روستاها تاکيد کرد و گفت: با تصويب لايحه جامع دهياران، موضوع امنيت شغلي دهياران نيز تامين مي‌شود.

محسن کوشش تبار در جلسه اي با دهياران بخش مرکزي تبريز گفت: عملکرد دهياري هاي آذربايجان شرقي به ويژه بخش مرکزي تبريز تا حد زيادي قابل قبول است و اين شهر قابليت تبديل به الگويي مناسب براي ساير شهرستان ها را نيز دارد.

وي ايجاد اميد در محيط هاي روستايي را يکي از مهم ترين اولويت هاي دولت تدبير و اميد عنوان کرد و افزود: در اين استان، نشاط و شادابي بيشتري در مقايسه با استان اي ديگر احساس مي شود و از خطه قهرمان پرور آذربايجان، انتظاري جز اين امر نيز نداريم.

 وي ادامه داد: توسعه همه جانبه روستايي نيز يکي ديگر از اولويت هاي دولت تدبير و اميد است که در تلاش هستيم با توجه به منابع و امکانات موجود، مشکلات روستاها را به صورت پله پله رفع کنيم.

کوشش تبار با اشاره به حضور موفق دهياران در زلزله اخير منطقه ارسباران و تاکيد بر لزوم تقويت اين نهاد ابراز کرد: پس از تصويب لايحه جامع دهياران بسياري از مشکلات موجود در اين حوزه رفع مي شود.

معاون امور دهياري هاي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي وزارت کشور با اشاره به موافقت اکثر کميسيون هاي مجلس شوراي اسلامي با لايحه جامع دهياران افزود: متاسفانه برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با يکسري کارهاي دور از انتظار و دلايل غير قانوني و غير منطقي، اجازه ندادند اين لايحه مهم در مجلس تصويب شود.

کوشش تبار از افزايش دو برابري تعداد دهياري هاي کشور در چند سال اخير خبر داد و اظهار کرد: دهياران با مديريت مناسب و تلاش هاي شبانه روزي خود، آسايش و آرامش بيشتري را در مناطق روستايي ايجاد کرده اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انجام پژوهش هايي با محوريت  آسيب شناسي نهاد دهياري گفت: دهياران، بخشداران و فرمانداران مطالبات قانوني خود در ارتباط با دهياري ها را از نمايندگان خود در مجلس شوراي اسلامي نيز پيگير باشند.

وي خطاب به دهياران بخش مرکزي تبريز اظهار کرد: موضوع امنيت شغلي دهياران در لايحه جامع دهياران پيش بيني شده است و در آينده نزديک سياست هاي مناسبي در اين زمينه اتخاذ مي شود.

 کوشش تبار از دهياران خواست تا به امر برنامه نويسي سالانه و بودجه نويسي در روستاها توجه کنند.

وي افزود: هيچ کسي حق دخل و تصرف در اعتبارات دهياري ها را ندارد و اين اعتبارات فقط و فقط براي امور روستاها همچون آسفالت ريزي و ساير امور مرتبط بايد مورد استفاده قرار گيرد نه استخدام نيروي جديد و تامين هزينه براي مهمانان دعوت شده.

وي از واگذاري 126 دستگاه ماشين‌آلات به آذربايجان شرقي در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال با در نظر داشتن نقاط ضعف سال هاي قبل، تعداد واگذاري ماشين آلات به اين استان  افزايش مي يابد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.