1394/3/3 - 09 : 58
کد خبر: 3161
گزارش
جلسه شوراي شهر تبريز با طعم تشنج
احرارنيوز:جلسه امروز شوراي شهر تبريز شاهد حواشي مختلفي از جمله درگيري لفظي تند يکي از اعضا با شهردار تبريز بود.

به گزارش احرارنيز به نقل از فارس، در جلسه امروز شوراي شهر تبريز بنا به سنت يکي دو هفته اخير اظهارات محمدحسن اسوتچي در تذکر به رئيس شوراي شهر مبني بر بي‌پاسخ بودن نامه‌ها و سئوالاتش توسط شهرداري و واکنش شهردار تبريز به صحبت‌هاي اين عضو شورا، جلسه امروز شوراي شهر را در دقايقي با تشنج مواجه کرد.

اسوتچي که دو هفته قبل نمايشگاهي از نامه‌هاي بي‌پاسخش را در صحن علني شوراي شهر برپا کرده بود با تاکيد بر اينکه با وجود پيگيري‌هاي هفته گذشته‌اش نتوانسته به پاسخ نامه‌اش برسد از رياست شورا خواهان پيگيري مطلب شد.

عضو شوراي شهر تبريز که تاکيد داشت اظهارات شهردار در مورد پاسخ دادن به نامه‌ها نادرست است، مدعي شد، شهردار تبريز، مدير حراست و قائم مقام شهردار تبريز او را متهم به جرم کيفري و تشويش اذهان عمومي کرده‌اند.

رئيس شوراي شهر تبريز در اين جلسه با تاکيد بر لزوم حفظ آرامش توسط اعضا و شهردار تبريز رونوشت نامه‌هاي ارسال شده توسط شهرداري را در جلسه علني به اسوتچي داد و تاکيد کرد: لازم است شهرداري پاسخ پرسش‌هاي اعضا را در طول هفته به شورا ارسال کند

شهرام دبيري با انتقاد از اتلاف زمان شورا به علت اين مسائل تاکيد کرد: با اين حال لازم است واکنش ما به تعلل در ارسال پاسخ‌ها، از مسير قانوني دنبال شود و وقت جلسه علني با چنين مسائلي گرفته نشود.

اگر چه در اين جلسه شهردار و قائم مقام تبريز با ذکر نمونه‌هايي از تلاش شهرداري براي پاسخ به سئوالات اعضا خبر دادند؛ با اين حال صحبت‌هاي باغبان عضو ديگر شوراي شهر موارد ديگري از عدم توجه به نامه‌ها و سئوالات اعضا توسط شهرداري را مورد تاکيد قرار داد.

باغبان با تاکيد بر اينکه لازم است رياست شورا و شهردار تبريز پاسخ به سئوالات اعضا را مورد توجه بيشتري قرار دهند گفت: اسوتچي چند سئوال مطرح کرده‌اند اگر شهرداري پاسخ دارد خيلي عادي مي‌تواند پاسخ اين پرسش‌ها را بدهد و اگر هم نمي‌خواهد پاسخ دهد اين مسئله را عنوان کند.

وي افزود: در 99 درصد موارد اين پرسش و پاسخ‌ها بسيار عادي پيگيري مي‌شوند و مشکل خاصي نيز ايجاد نمي‌کند و پاسخ به پرسش‌ها مي‌تواند باعث حل مشکلات شود.

عضو کميسيون عمران با اشاره به اينکه در فروردين ماه تقاضا کرده‌ايم شهرداري آمار درآمد و هزينه‌اش را به ما بدهد، گفت: با اين حال نه تنها پاسخي در اين مورد از طرف شهرداري به ما داده نشده است بلکه در 5 ماه گذشته نتوانسته‌ايم آمار پروانه‌هاي صادره را هم از شهرداري بگيريم.

باغبان با تاکيد بر اينکه پاسخ دادن به سئوالات اعضاي شورا در زمان مقتضي مي‌تواند بسياري از مشکلات را کم کند، گفت: لازم است اين مسئله در همين جلسه حل شود چرا که در غير اينصورت در هر جلسه چنين مسائلي مطرح مي‌شود و وقت جلسه را مي‌گيرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 1

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.