1394/3/3 - 06 : 11
کد خبر: 3157
نماينده مجلس: ايران نقش اساسي در تامين امنيت منطقه را دارد
احرارنيوز:دبير کميسيون اصل نود در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه هدف اصلي استکبار جهاني از دامن زدن به ناامني و جنگ در منطقه مقابله با جمهوري اسلامي ايران است، گفت: ايران نقش اصلي را در تامين امنيت منطقه دارد.

مصطفي افضلي فرد روز يکشنبه در آيين گراميداشت سالروز عمليات بيت المقدس و فتح خرمشهر در تبريز افزود: ايران اسلامي تنها کشوري است که با قدرت در مقابل آمريکا و استکبار جهاني ايستاده و هيبت آن را در جهان شکسته است.

وي با بيان اينکه ايران در زمان حاضر نقش اساسي در برقراري امنيت کشورهاي منطقه را برعهده دارد، گفت: به همين دليل سالانه 100 ميليارد دلار توسط آمريکا براي شکست انقلاب اسلامي هزينه مي شود.

افضلي فرد همچنين در خصوص هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر، اظهار کرد: آزادسازي مناطق اشغالي با انجام عمليات هاي ثامن الائمه، طريق القدس، فتح المبين و بيت المقدس نشان از همت و غيرت مردان و زنان ايراني به جهانيان بود.

وي ادامه داد: فتح خرمشهر و آزادسازي شش هزار کيلومترمربع از مناطق جنوب غربي کشور موجب شد موازنه قدرت به نفع جمهوري اسلامي ايران تغيير کند.

نماينده مردم اردبيل، نير و سرعين در مجلس شوراي اسلامي گفت: افزايش اقتدار نظامي، شکست توان سياسي و نظامي عراق، مفلوک ماندن گروهک هاي ضد انقلاب و ايجاد رعب و وحشت در ميان حاميان دولت عراق از دستاوردهاي بزرگ فتح خرمشهر بود.

وي با اشاره به سوال نسل جوان در خصوص دليل عدم پذيرش صلح پس از فتح خرمشهر توسط ايران، گفت: از نظر حقوق بين الملل دفع آتش تجاوز، شناسايي متجاوز، تعيين خسارت و تنبيه متجاوز، تضمين صلح و بقاي آن از جمله شروطي است که بايد در زمان صلح ايجاد و برقرار شود که در آن زمان هيچ يک از اين شروط اجرا نشد.

افضلي فرد افزود: استکبار به بهانه صلح به دنبال تجهيز و آماده سازي نيروهاي عراقي براي حمله دوباره به ايران بود تا ايران اسلامي نيز به سرنوشت بلندي هاي جولان در سوريه دچار شود.

وي اظهار کرد: آنها به دنبال تسخير منطقه نفت خيز ايران بودند تا از اين طريق حيات و شريان اقتصاد ايران را در دست خود گيرند که رهبر کبير انقلاب با تيزبيني سياسي خود تمامي نقشه هاي آنان را نقش بر آب کرد.

افضلي فرد گفت: در زمان کنوني توطئه هاي دشمنان از گزينه هاي نظامي تغيير يافته و از طريق جنگ نرم با ايران اسلامي به مقابله مي پردازند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.