1394/3/2 - 11 : 12
کد خبر: 3151
قاضي پور:مصاحبه کفاشيان را محکوم مي کنيم/فغاني عمدا تيموريان را اخراج کرد
احرارنيوز:نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي گفت: قنبرزاده به ما گفتند اين احترام را حتي در تهران هم به ما نمي گذاشتند.
 نادر قاضي پور درباره اتفاقات رخ داده در بازي تراکتورسازي و نفت تهران اظهار داشت:من فوتبالي نيستم، ولي به همراه نزديک به 15 هزار نفر از اهالي اروميه به ورزشگاه رفته بودم تا از مردم خوم حمايت کنم. در کجاي دنيا ديده ايد که يک اجتماع 100 هزار نفري در يک ورزشگاه براي تشويق يک تيم جمع شود؟

وي ادامه داد:در تهران چند سالي يک بار چنين اجتماعي تشکيل مي شود و در آن تماشاگران 50-50 هستند. يک رخداد تاريخي عظيم متشکل از 100 هزار نفر در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز صورت گرفت. اين افراد اهالي آذربايجان غربي و شرقي، اردبيل و زنجان بودند که از شب قبل تمام ورزشگاه را پر کرده بودند و به دليل پر شدن ورزشگاه، جاده از ساعت 12 ظهر توسط نيروي انتظامي بسته شده بود. با وجود اين همه جمعيت هنگام قرائت قرآن کوچکترين صدايي در ورزشگاه شنيده نشد. ما چطور به اين جمعيت تعصب نداشته باشيم؟

نماينده اروميه خاطرنشان کرد:وقتي در ميان شان روحاني، خانواده معظم شهدا، مداح، جانباز، مديرکل، شهردار و حتي از نمايندگان مجلس با سلايق مختلف سياسي حضور داشتند همه آمده بودند تا تيم منتخب خودشان را تشويق کنند. آقاي فغاني عمدا تيموريان را از بازي اخراج کرد و اين نظر نه تنها هواداران بلکه کارشناسان هم است. خب همه ناراحت مي شوند ولي مردم به هيچ وجه شعار قوميتي ندادند و با احترام با تيم نفت برخورد کردند. آقاي قنبرزاده به ما گفتند اين احترام را حتي در تهران هم به ما نمي گذاشتند ولي در اين بازي حتي موقع خوردن ناهار برايمان گل آوردند و اين نشان مي دهد مردم فهيم آذربايجان، وطن پرست و ميهن پرست هستند. مردم اين اتفاق را برخورد با تيم مقابل نمي دانند بلکه برخورد داور و بازيکن مي بينند. خب چطور اعتراض نکنند؟ اين اتفاق مي افتد و مردم از طريق نمايندگانشان و قانون اعتراض مي کنند.

وي ادامه داد:آقاي فغاني در مسابقه تراکتورسازي و سپاهان سوت اشتباه زد آن وقت هفته بعد تلويزيون و برنامه 90 با ايشان و خانواده اش به عنوان داور موفق صحبت کردند. بعد هم باز ايشان را داور بازي تراکتور و نفت اعلام کردند تا به ضرر تراکتور سوت بزند. تمام اين اتفاقات برنامه ريزي شده است. ما روي مسائل خارجي حساس هستيم و معتقديم هيچ کس نبايد از خط قرمز رد شود و فرامين رهبر بايد اجرا شود. همين اتفاق بايد در ورزش هم بيفتد و نبايد حق کشي شود.

قاضي پور خاطرنشان کرد:طبق نظرسنجي که در راديو جوان انجام شد بالاي 85 درصد از 165 هزار پيامکي که به اين برنامه ارسال شد داور را مقصر باخت تراکتور مي دانستند. مردم تبريز همه انسان هاي زحمت کش و آگاهي هستند ولي از مسئولان واقعا ناراحت هستند. البته بي نهايت از آقاي روحاني تشکر مي کنيم که در جلسه هيات دولت دستور خاص براي پيگيري اين امر مهم صادر کرده اند. ولي مثلا مصاحبه آقاي کفاشيان را محکوم مي کنيم.

وي افزود:قانون هر قدرهم که بد باشد از بي قانوني بهتر است و مردم آذربايجان مطيع قانون هستند. قانون مي گويد مي توان اعتراض کرد تا کميته انضباطي تشکيل شود. فيفا براي پوشيدن پيراهن، تبليغ روي پيراهن و حتي بستن بند کفش هم قانون دارد و بايد برنامه و قانون فيفا اجرا شود. مردم تبريز وقتي خوشحال مي شوند که قانون اجرا شود. اين مردم انسان هاي شريفي هستند

منبع: کاپ.

کلیدواژه ها:
ترکمان
1394/3/2 - 11 : 30
0
0

ایشان مثل اینکه بازیهای پرسپولیس با تیمهای آسیایی را نمی بیند که 100 هزار نفر تماشاچی میاید البته بنده خدا خودش گفته فوتبالی نیست

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 1

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.