1394/3/2 - 15 : 47
کد خبر: 3141
نسخه چاپيارسال به دوستان نامه سرگشاده کانون هواداران تراکتورسازي به کفاشيان:
«6 امتياز» براي قهرماني يک تيم کافي نيست!
احرارنيوز: کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي تبريز در نامه‌اي خطاب به رئيس فدراسيون نوشتند: آيا با اين شرايط اميدي براي قهرماني تراکتورسازي در ليگ برتر وجود دارد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از  خبرگزاري فارس از تبريز، پس از آخرين بازي جنجالي ليگ برتر فوتبال و به وجود آمدن يک‌سري وقايع که تيم تراکتور را از قهرماني دور کرد و دل هواداران که خود را براي جشن قهرماني آماده مي‌کردند، آزرد؛ کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي تبريز در نامه‌اي سرگشاده‌ به رئيس فدراسيون فوتبال نوشتند که در اين نامه آمده است: با عنايت بر اينکه در تاريخ 26/2/1394 نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ارسال شد اما با گذشت هفت روز هيچ پاسخي از سوي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ کشور دريافت نکرديم و هواداران تيم تراکتورسازي سخت پيگير راي هستند.
در ادامه اين نامه آمده است: کانون هواداران تيم تراکتورسازي سه موضوع جداگانه را به محضرتان اعلام مي‌دارد.

  • 1 ـ الف: در سال 1373 در فينال جام حذفي کشور بازيکن تيم تراکتورسازي از فاصله 40 متري توپي را با شوت از راه دور وارد دروازه مي‌کند که داور مسابقه به ناحق آن گل را آفسايد اعلام کرد. با اين اشتباه محرز داور تيم بهمن کرج قهرمان جام حذفي شد و تيم تراکتورسازي به جاي باشگاه‌هاي آسيا به جام «ميلز» هندوستان فرستاده شد.
  • ب: در فصل 91-90 ليگ برتر فوتبال کشور بازي تيم‌هاي تراکتورسازي تبريز با استقلال تهران، داور مسابقه پنالتي تراکتورسازي را نمي‌گيرد و براي استقلال تهران يک پنالتي ناحق اعلام کرده و يک بازيکن تراکتورسازي را اخراج مي‌کند و قهرماني را از تيم تراکتورسازي مي‌گيرد و اين تيم به مقام نايب قهرماني دست مي‌يابد.
  • 2 ـ الف: يک روز مانده به بازي تراکتورسازي تبريز با نفت تهران در هفته سي‌ام ليگ برتر داور مسابقه عوض مي‌شود. پرسش هواداران تراکتورسازي اين است که به چه دليل داور مسابقه تيم‌هاي تراکتورسازي با نفت تهران تغيير است.
  • ب- اخطار اول داور به تيموريان را هيچ‌کس نديده و همه کارشناسان گفتند «اخطار دوم آندرانيک بسيار سختگيرانه بوده است».
  • ج- داور مسابقه در دو سه گامي در محوطه جريمه، پنالتي مسلم مدافع نفت تهران را روي فريد کريمي را نديد که کارشناسان همه گواهي دادند که پنالتي صددرصد بود. همين داور در بازي تراکتورسازي برابر سپاهان يک پنالتي اشتباه به نفع سپاهان اعلام کرد و در بازي پرسپوليس ـ سپاهان همين داور يک پنالتي مسلم طارمي به نفع پرسپوليس را نمي‌گيرد. آيا 6 امتياز براي قهرماني يک تيم کافي نيست؟

حق‌کشي عليه اين هواداران پرشور تا کي ادامه داشته و به ما اعلام شود آيا تراکتورسازي در ليگ برتر قهرماني را خواهد ديد؟

  • 3- با وجود نامه اعتراضي هواداران، نامه مديرعامل باشگاه تراکتورسازي، نامه اداره ورزش و جوانان استان و نامه هيئت فوتبال استان آذربايجان‌شرقي و دست آخر نامه هواداران تيم تراکتورسازي به رئيس‌جمهوري محترم چرا هيچ نتيجه‌اي حاصل نشده است؟

حال با اين همه اسناد و مدارک موجود در تلويزيون و رسانه‌هاي جمعي، اين کار از روي عمد نبوده است؟ آيا اين پرونده به کميته حقيقت‌ياب ارجاع داده مي‌شود؟ اگر اعضاي کميته حقيقت‌ياب مثل محمد فنايي باشند، واي به حال تيم تراکتورسازي.
هواداران تيم تراکتورسازي از رياست فدراسيون فوتبال، وزير محترم ورزش و رئيس‌جمهور محبوب خواستار برخورد قاطع با داور اين مسابقه و ديگر خاطيان بوده و تا جواب قانع‌کننده‌اي نگيرند، پيگير اين موضوع خواهند بود.
کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي تبريز 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 8

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.