1394/3/1 - 12 : 03
کد خبر: 3134
گل‌محمدي: تراکتورسازي هيچ پيشنهادي به من نداده است/افتخار مي‌کنم شاگرد حجازي بودم
احرارنيوز:سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نه تراکتورسازي و نه هيچ باشگاه ديگري به من پيشنهاد نداده و تنها پيشنهادم از ذوب‌آهن است و افتخار مي‌کنم که در اين تيم حضور دارم.

يحيي گل‌محمدي در حالي که ليگ به پايان رسيده همچنان تيم ذوب‌آهن را تمرين مي‌دهد تا شاگردانش را براي حضور در فينال جام حذفي در روز 11 خرداد مقابل نفت تهران آماده کند. اين در حالي است که شايعه شده باشگاه تراکتورسازي به دنبال جذب او براي فصل آينده است.

فارس: شايعه شده تراکتورسازي به شما پيشنهاد سرمربيگري داده است، آيا قراردادتان را با ذوب‌آهن تمديد کرده‌ايد؟

من يک سال خوب را در ذوب‌آهن گذرانده‌ام و اگر هم قسمت باشد فصل آينده هم در خدمت اين باشگاه خواهم بود. هم باشگاه و هم خود من تمايل به ادامه همکاري داريم و مشکلي از اين بابت وجود ندارد. من نه از تراکتورسازي و نه از هيچ باشگاه ديگري پيشنهاد نداشته‌ام. تنها پيشنهادم از باشگاه ذوب‌آهن بوده و اگر قسمت باشد و افتخار اين را داشته باشم فصل آينده هم در خدمت اين تيم هستم.

: فهرست مازاد يا بازيکنان مورد نياز خود را براي فصل آينده به باشگاه ذوب‌آهن داده‌ايد؟‌

هنوز هيچ کاري انجام نشده است، تمام تمرکز من بر روي فينال جام حذفي است اکنون همه حواس بازيکنان و باشگاه متوجه اين مسابقه است بعد از آن فرصت براي کارهاي ديگر زياد است.

: نفت و پرسپوليس مقابل تيم‌هاي عربستاني در تهران پيروز شدند. فکر مي‌کنيد در رياض هم آنها موفق شوند؟

خدا را شکر که هر دو تيم که نماينده ايران هستند مقابل حريفان عربستاني خوب نتيجه گرفتند البته بازي برگشت مهم و سخت است. اميدوارم هر دو تيم بتوانند در عربستان هم خوب نتيجه بگيرند و به مرحله يک چهارم صعود کنند که اين مسئله يک اتفاق مثبت و بي‌سابقه براي فوتبال ماست و به نفع همه اهالي فوتبال خواهد بود و تأثيرات مثبتي در اين ورزش دارد.

 به برانکو چه توصيه‌اي براي بازي برگشت با الهلال داريد؟

من در حدي نيستم که به مربي بزرگي مثل برانکو توصيه داشته باشم او يکي از بهترين مربيان است و قطعاً تيم حريف را خوب آناليز کرده و مي‌داند که چگونه در عربستان تيمش را به ميدان بفرستد. در بازي برگشت مهم گل نخوردن است و اينکه در ضد حملات پرسپوليس خوب عمل کند. الهلال در بازي رفت تيم خطرناکي نشان داد.

 به خاطره همان بازي رفت و بازي خوب الهلال برخي مي‌گويند ممکن است پرسپوليس در رياض شکست بخورد و حذف شود، نظر شما چيست؟

در رياض مهم خوب دفاع کردن است اينکه فاصله خطوط تيم کم باشد و در عرض و عمق فضاي زيادي به حريف داده نشود. آنها در بازي رفت مي‌خواستند از عمق دفاع به گل برسند. قطعاً برانکو به اين مسائل فني به خوبي اشراف دارد و تلاش مي‌کند از عربستان با دست پر برگردد.

 عکسي هم از بازي ايران و آلمان و تقابل با ميشائيل بالاک در اينستاگرامتان منتشر کرديد،‌چه شد که يکباره به سراغ اين عکس رفتيد؟

يک آلبوم از اين مسابقه دارم، عکس خوبي بود دوست داشتم آنهايي که اين بازي را نديده‌اند صحنه‌اي از اين مسابقه را ببينند و براي آنهايي هم که اين مسابقه خوب با آلمان را ديدند برايشان تجديد خاطره شود. در آن مسابقه علي دايي مصدوم بود و من کاپيتان تيم ملي ايران بودم. آن بازي يکي از مسابقات مهم تيم ملي کشورمان بود. مسابقه‌اي که مقابل تيم ملي آلمان با تمام ستاره‌هايش در ورزشگاه آزادي انجام شد.

 چهارمين سالگرد ناصر حجازي هم باشکوه برگزار شد. نظر شما چيست؟

من درگذشت حجازي را به خانواده‌اش تسليت مي گويم و براي خودش هم از خداوند طلب آمرزش دارم. من خاطرات خوبي با حجازي داشتم، يک سال در بانک تجارت مربي من بود او شخصيتي دوست داشتني بود که همه عاشقش بودند شخصيت مثبتي که همه دوست داشتند با او همکلام شوند درون تيم هم همه مي‌خواستيم با او صحبت کنيم زيرا نظرات حجازي همه را به خودش جلب مي‌کرد. افتخارم اين بود که شاگرد ناصر حجازي بودم.

\: راز محبوبيت حجازي چيست؟

آيتم‌هاي زيادي است، او خوشتيپ و خوش لباس بود، چهره دوست داشتني داشت، رک گو بود، راحت حرف دلش را مي‌زد و صحبت‌هايش از روي صداقت بود نه حب و بغض، حرف دل مردم را مي‌زد. رسيدن به اين جايگاه کار هرکسي نيست.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 2

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.