1394/3/1 - 11 : 48
کد خبر: 3133
چرا کفاشيان براي ماندن در پستش از روي همه رد مي‌شود؟
خسروي: گزارشگر تلويزيون تبريز مشکل دارد/ تراکتوري‌ها به جاي فغاني يقه آندو، توني و لک را بگيرند
احرارنيوز:پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان گفت: گزارشگر تبريز مشکل دارد چون هميشه عليه داوران حرف مي‌زند. وقتي صحنه‌اي را ?? هزار نفر و داور نديدند، ديگر مشکلي وجود ندارد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، علي خسروي در  خصوص هجمه‌هاي به راه افتاده بر عليه عليرضا فغاني داور بين‌المللي فوتبال کشورمان که قضاوت بازي تراکتورسازي و نفت تهران را برعهده داشت، گفت: اول از همه بايد بگويم که انتظار داشتم ساير کارشناسان داوري حرف بزنند و سکوت نکنند تا اين همه هجمه وارد نشود و نمي‌دانم چرا آقايان سکوت کرده‌اند و انگار همه به دنبال اين هستند تا جانشين حسين عسگري شوند اما من حرفم را مي‌زنم و چه وزير ورزش و چه پسرم در خانه حتي اگر ناراحت هم شوند مشکل نيست چرا که ادعا مي‌کنم در داوري به اجتهاد رسيده‌ام. هرچند که باز هم بايد مطالعه کنم.

وي ادامه داد: طبق قانون فغاني در بازي تبريز کاملاً درست عمل کرده و هيچ اشکالي براي اخراج آندو به او نيست اما يک بحثي در داوري وجود دارد که آن بحث قانون 18 يا همان مديريت داوري است و فغاني شايد عقل سليم برايش بهتر از قانون تصميم مي‌گرفت در آن صحنه به آن دو بازيکن کارت زرد نمي‌داد اما باز هم تکرار مي‌کنم که دادن کارت زرد دوم به آندو کاملاً قانوني است. درباره صحنه کشيده شدن شورت بازيکن تراکتورسازي هم بايد بگوم هيچ کارشناسي هم اين صحنه را نديده و 70هزار هوادار هم نديدند و داور هم نديد اما گزارشگر تبريز مشکل دارد چون هميشه بر عليه داوران حرف مي‌زند و وقتي صحنه‌اي را 70هزار نفر و داور نديدند ديگر مشکلي وجود ندارد.

کارشناس داوري فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سؤال من اين است چرا از سفر رئيس‌جمهوري به تبريز سوءاستفاده مي‌شود؟ چرا علي کفاشيان براي ماندن در پستش از روي همه رد مي‌شود؟ چرا فغاني را احضار کرده‌اند؟ مگر دادگاه است که فغاني احضار مي‌شود؟ البته بايد بگويم در اين ميان حسين عسگري ناظر بازي بود که او هم از کارش برکنار شد هرچند که عسگري قرباني نشده چرا که از يک ماه پيش قرار بود او برود. عسگري اگر فرد شجاعي بود چرا وقتي به زعم او داور بازي تغيير کرد در جاي خود باقي ماند؟ اگر من که مدير باشم آبدارچي‌ام را عوض کنند يک لحظه هم در آن پست نمي‌مانم اما ماهي يک ميليون و 500 هزار تومان چقدر ارزش دارد؟ به نظر من عسگري نه تنها قرباني نشده بلکه مقصر خود اوست.

خسروي در ادامه افزود: از مهدي تاج بپرسيد چرا به تبريز رفت وچرا برگشت. ما حتي شنيده‌ايم که مسئولان برگزار کننده بازي تراکتورسازي و نفت تهران مسئولان امنيتي استان آذربايجان شرقي بودند و بازي شرايط عادي نداشته است اما انگار همه در جو هستند. من بعد از سال‌ها فهميده‌ام که بايد بروم و زبان آذري ياد بگيرم چرا که دو سه روز پيش روحاني اعلام کرده، تراکتورسازي براي همه مردم ايران است! چه کسي گفته تراکتورسازي براي همه ايران است؟ تراکتورسازي براي مردم آذربايجان شرقي است نه همه کشور چرا که هر شهري يک تيم دارد، درست است که ما ملت جوگيري هستيم اما خانواده اين داور چه گناهي دارند؟

داور اسبق و بين‌المللي فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: پسر عليرضا فغاني عکسي در فضاي مجازي منتشر کرده که واقعاً ناراحت کننده است. اين بچه در حال نابود شدن است اما دوستان چرا سکوت کرده‌اند؟ انگار جناب اسبقيان کولينا شده و کفاشيان هم فيريسک! شايد هم مديرعامل تراکتورسازي هاوارد وب شده و ما خبر نداشتيم چرا که الآن همه خودشان را کارشناس داوري مي‌دانند. به جاي اين حرف‌ها بروند ببينند بازي 3 بر يک ، 3-3 شده و بروند يقيه حامد لک را بگيرند که خروج‌هاي اشتباه انجام مي‌دهد، بروند يقيه توني را بگيرند که تعويض‌هاي اشتباه انجام داده است، بروند يقيه کسي که بازي اصفهان را 2-2 اعلام کرده بگيرند. مگر فغاني موبايل‌ها را قطع کرد يا اسکوربورد را خاموش کرده بود. انصاف هم چيز بدي نيست.

خسروي ادامه داد: يک هفته است که اين خانواده به مشکل خورده‌اند و مثل گوشت قرباني‌ شده‌اند. من به عنوان عضوي از کميته داوران استان تهران، وظيفه دارم حرف بزنم اما نمي‌دانم چرا بقيه سکوت کردند اما بايد بگويم کميته داوران به هيچ عنوان نمي‌تواند عملکرد فغاني را در اين زمينه زير سؤال ببرد.

وي در پايان گفت:‌ در شب عروسي بهنام ابوالقاسم‌پور سردار آجرلو که معاون تربيت بدني سپاه است به فغاني بابت قضاوتش تبريک گفت و حتي سفارش کرد که مواظب او باشيم. الآن هم همه داوران عکس خودشان در شبکه‌هاي مجازي را به عکس فغاني تغيير داده‌اند و کمپين حمايت از فغاني تشکيل شده حتي عده‌اي از داوران مي‌خواستند تحصن يا داوري را تحريم کنند که گفتيم اين کار را نکنند و بايد بگويم اگر مشکلي براي فغاني پيش بيايد براي جامعه داوري مشکل به وجود خواهد آمد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 8

  آخرین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
  پربازدیدترین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.