1394/2/29 - 14 : 36
کد خبر: 3090
اتفاقات دقايق پاياني بازي را برنامه‌ريزي نکرده بوديم
احرارنيوز:استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينکه از 10 روز قبل از بازي نگران مسائل داوري بازي تراکتورسازي و نفت بوديم، گفت: ما به چيزي جز قهرماني تراکتور فکر نمي کرديم که بخواهيم اتفاقات دقايق پاياني بازي را از قبل برنامه ريزي کرده باشيم.

سماعيل جبارزاده، استاندار آذربايجان شرقي در گفت و گوي تلفني با برنامه تلويزيوني 90 درباره اتفاقات بازي تبريز با بيان اينکه از 10 روز پيش از بازي نگران مسائل داوري بازي تراکتورسازي و نفت بوديم گفت: در واقع ما از 10 روز پيش از بازي نگران داوري بوديم و اين موضوع را با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ و شخص آقاي تاج در ميان گذاشته بوديم. معتقديم اگر داوري خوبي صورت مي گرفت و بازي جوانمردانه اي برگزار مي شد تماشاگران ما همواره صبور بوده اند و شکست را مي پذيرفتند، همانطور که در بازي هاي قبلي، تيمشان متحمل شکست شد و آن را قبول کردند. 

وي در ادامه گفت: در جلسه اي که با شوراي تامين داشتيم نيز اتفاق نظر اين بود که اگر داوري به درستي انجام شود هيچ مشکل ديگري نخواهيم داشت.

 جبارزاده همچنين با انتقاد از داور مسابقه به خاطر اخراج آندرانيک تيموريان افزود: من همان جا در جايگاه به آقاي کفاشيان گفتم که چرا داور تيموريان را اخراج کرد. 

استاندار آذربايجان شرقي در واکنش به اظهارات نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي که در گفت و گو با يکي از خبرگزاري ها گفته بود که اتفاقات تبريز در جلسه شوراي تامين برنامه ريزي شده بوده است نيز خاطرنشان کرد: من آقاي فولادگر را فردي راستگو و درستکار مي دانستم اما صحبت هاي او کذب محض است. 

وي با تاکيد بر اينکه قطع شدن سيستم هاي ارتباطي در ورزشگاه يادگار امام تبريز صحت ندارد، گفت: طبق مستندات 36 هزار تماس در ورزشگاه برقرار شده است. اما وقتي جمعيتي 100 هزار نفري در يک جا جمع مي شوند خود به خود خطوط تلفن همراه مختل مي شوند.

 جبارزاده در ادامه با بيان اينکه ما از پيروزي 2 برصفر سپاهان مقابل سايپا خبر داشتيم و خودمان هم تعجب کرديم که چرا نيمکت تراکتورسازي رفتارهاي عجيبي نشان مي دهد، افزود: تصاوير تلويزيوني بازي تبريز را نشان مي داد و با توجه به اينکه در جايگاه مخصوص ما حدود 6 متر از تلويزيون فاصله داشتيم صداي گزارشگر بازي به ما نمي رسيد، بنابراين حتي وقتي کفاشيان هم خوشحالي بازيکنان و کادرفني تراکتور را ديد گفت که اگر بازي سپاهان و سايپا مساوي شده است بايد شرايط را براي برگزاري جشن قهرماني در تبريز آماده کنيم. 

استاندار آذربايجان شرقي هم چنين با تاکيد بر لزوم پيگيري مسائل داوري بازي تراکتورسازي و نفت گفت: ما مي ترسيديم که مسائل داوري احساسات هواداران تراکتورسازي را خدشه دار کند. از مسوولان فدراسيون مي خواهم مسائل داوري بازي را به دقت بررسي کنند. در رابطه با اينکه چه کسي خبر کذب تساوي بازي اصفهان را به نيمکت تراکتورسازي منتقل کرد را هم ما نمي توانيم پيگيري کنيم چرا که ما در جايگاه مخصوص قرار داشتيم اما آماده ايم هرگونه اطلاعات موردنياز را در اختيار مسوولان قرار دهيم.

 در حال پيگيري براي رسيدن به منشا خبر کذب هستيم

مدير کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکيد بر اينکه اتفاقات تبريز برنامه ريزي شده نبوده است، گفت: شبکه هاي تلفن همراه از همان ابتداي بازي مختل بود و تصاوير تلويزيوني نيز يکي دو بار در حد 3- 4 ثانيه قطع شدند. 

به گزارش ايسنا، رضا حسني خو در گفت و گوي تلفني با برنامه تلويزيوني 90 درباره اتفاقات بازي تبريز با تاکيد بر اينکه خطوط تلفن همراه از ابتدا مختل بود و قطع شدن آن برنامه ريزي شده نبوده است، گفت: تصاوير تلويزيوني هم تنها براي 3 يا 4 ثانيه قطع شده بودند. در واقع ما به اينکه اتفاقات تبريز برنامه ريزي شده بوده است نرسيده ايم.

 وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که چرا بايد اسکوربورد ورزشگاه در روز بازي خراب و خطوط تلفن همراه مختل شود و آيا اين ها به خاطر کم کردن تشنج سکوها نبوده است؟ افزود: بخشي از اين صحبت ها درست است و بخشي از آن ها نادرست. اما ما در جلسه اي که فرداي بازي با استاندار داشتيم به اين که اتفاقات دقايق پاياني بازي برنامه ريزي شده باشد نرسيديم. در واقع ما هم در اواخر بازي جو ورزشگاه را متشنج ديديم اما از تصاوير تلويزيوني شاهد بوديم که بازي سپاهان و سايپا دو بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيده است. 

مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اينکه گفته مي شود خبر تساوي دو بر دو بازي اصفهان را پسر اوليويرا به نيمکت منتقل کرده است نيز خاطرنشان کرد: پسر اوليويرا مي گويد که اين خبر را از فرد ديگري شنيده است. به هر حال ما در حال پيگيري براي رسيدن به منشا خبر کذب هستيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 5

  آخرین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
  پربازدیدترین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.