1394/2/28 - 13 : 53
کد خبر: 3082
خالد شفيعي: در اين چند روز، نيم ساعت هم خواب راحت نداشتيم
احرارنيوز:مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: در اين چند روز، حتي نيم ساعت هم خواب راحت نداشتيم.

به گزارش احرارنيوز به نقل از ايسنا"خالد شفيعي، در خصوص حواشي مربوط به بازي پاياني مقابل نفت تهران اظهار کرد: آنقدر درباره اين حواشي حرف و حديث است که نمي دانم چگونه بگويم، آنقدر جاي سوال وجود دارد و آنقدر در حق ما بدي کردند که حال و حوصله صحبت کردن نيز ندارم.

وي افزود: آن هايي که کار بلد هستند، بايد دنبال مقصر اين قضايا و سرنخ هاي مربوط به آن باشند و با اعصاب ميليون ها طرفدار بازي شده و مسلماً بايد به دنبال عوامل اين جريانات باشند و مسئولان، جوابگوي اعصاب خردي مردم باشند.

شفيعي درخصوص اينکه چه کسي براي اولين بار خبر تساوي سپاهان را اعلام کرده، گفت: من بر روي نيمکت حضور نداشتم و در جايگاه وي آي پي بودم و در آن لحظه نديدم که چه کسي براي اولين بار اين حرف را زده و بايد آن فرد شناسايي شود.

وي گفت: من دو خط از دو اپراتور مختلف در دست داشتم و در لحظات پاياني بازي، با هر کدام که مي خواستم شماره اي بگيرم، امکان پذير نمي شد و با هيچکدام موفق به برقراري تماس نشدم.

مدافع تراکتورسازي درباره آنچه که براي تراکتور در طول فصل گذشت، بيان کرد: فصلي بود که از ابتدا فشارهاي زيادي روي ما بود و مي گفتند که مهره هاي زيادي از دست داده ايم و به مشکل برمي خوريم، اما خداراشکر توانستيم فصل را با رسول خطيبي خوب آغاز کنيم و با توني هم خوب به پايان رسانديم، اما متاسفانه نگذاشتند گام آخر را خوب برداريم.

وي درباره وضعيت مالي باشگاه و دريافتي هاي بازيکنان اظهار کرد: من خودم بيشتر از 65 درصد از قرارداد خود را دريافت نکرده ام و هنوز به طور کامل پول هاي خود را نگرفته ايم.

شفيعي درباره وضعيت خود براي فصل آينده خاطرنشان کرد: من يک سال ديگر با تيم تراکتور قرارداد دارم، اما فعلاً به حدي اعصابم خرد است که در اين چند روزه، حتي نيم ساعت هم خواب راحت نداشتم و آنقدر به مسائل مربوط به روز آخر فکر کردم که تمرکز کافي ندارم.

وي افزود: اين قهرماني مي توانست در زندگي همه ما تأثير بگذارد و مسير زندگي بسياري از ما بازيکنان را عوض مي کرد، اما متاسفانه مانع رسيدن به اين عنوان شدند.

مدافع تراکتورسازي در پايان گفت: شرمنده هواداران شديم و ناراحتي ما بازيکنان، بخاطر ناراحتي هوادارانمان بود و با احساسات آن ها بازي شد و اميدوارم در سال هاي آينده با کسب افتخار، بتوانيم دل آن ها را شاد کنيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.