1394/2/28 - 05 : 07
کد خبر: 3076
کفاشيان: نتيجه تراکتورسازي و نفت تغيير نمي‌کند/ پسر اوليويرا نمي‌تواند مقصر باشد
احرارنيوز:رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل مي‌گويد تصميمي مبني بر تکرار دقايق نهايي بازي تراکتورسازي و نفت تهران گرفته نخواهد شد.

علي کفاشيان در حاشيه همايش هم انديشي مربيان فو‌تبا‌ل درباره صحبت‌هاي منصور قنبرزاده مبني بر اين که وقت اضافه‌هاي بازي به اتمام نرسيده بود و بايد اين دقايق تکرار شود، اظها‌ر کرد: اين حرف‌هاي جديد از کجا مي‌آيد؟ بازي تمام شده است و طبق قانون جام قهرماني به سپاهان تعلق گرفته است و هيچ چيزي قابل تغيير نيست. نمي دانم چه کساني اين موضوعات را مطرح مي‌کنند، اما قطعا با متخلفان بازي تراکتورسازي و نفت تهران برخورد خواهد شد.

وي ا‌دا‌مه‌ داد: داوري اين بازي را بررسي خواهيم کرد و در صورت وجود تخلف با متخلفان برخورد خواهيم کرد.

کفاشيان درباره صحبت مطرح شده مبني بر انتقال خبر نتيجه تساوي دو بر دو توسط پسر توني اوليويرا به روي نيمکت تراکتورسازي، تصريح کرد: چنين اتفاقي نمي‌تواند رخ دهد چرا که حدود 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و يک نفر قادر به انتقال اين خبر نيست. من در جايگاه وي آي پي ورزشگاه بودم و زماني که تساوي دو بر دو را اعلام کردند خودم هم فکر کردم که سپاهان مساوي شده و از قهرماني تراکتورسازي خوشحال شدم.

رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: زماني که وارد ورزشگاه شدم اينترنت و آنتن‌هاي موبايل قطع بودند و اسکوربورد ورزشگاه هم روشن نبود و بايد چرايي اين موضوع را بررسي کرد. در هر صورت نتيجه‌ بازي تراکتورسازي و نفت تهران تغييري نمي‌کند.

کفاشيان درباره اعلام آمادگي تماشاگران براي قهرماني توسط بلندگوي ورزشگاه گفت: بلندگو اعلام کرد که تماشاگران آماده شوند، ولي نگفت براي چه چيزي خود را اعلام کنند، شايد براي مراسم قر‌عه‌کشي بوده است! باز هم به بازيکنان و مسئولان تراکتورسازي تبريک مي‌گويم چرا که نايب قهرماني رتبه کمي نيست و با متخلفان قطعا برخورد خواهيم کرد.

وي درباره مساله راه‌آهن و بازيکن اين تيم متومبا، توضيح داد: کميته‌ انضباطي اين مساله را پيگيري مي‌کند و چنانچه تخلفي صورت گرفته باشد مي‌توانيم نتيجه‌ بازي را هم تغيير دهيم.

رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل درباره حضور مديران اصفهاني در هيات رييسه و تشکيلات فو‌تبا‌لي، تاکيد کرد: من و تاج هم به ورزشگاه يادگار امام (ره) رفته بوديم، ولي طبق شانس 20 درصدي سپاهان قهرمان ليگ شد در حالي که کسي متصور اين نتيجه‌ نبود. با اين حال باز هم قهرماني سپاهان را تبريک مي‌گويم.

وي درباره خروج کا‌ر‌لوس کي‌روش از ايران، اظها‌ر کرد: کي‌روش به مدت دو روز به دوبي رفته است تا کارهاي شخصي خود را انجام دهد و احتمالا امروز به ايران باز مي‌گردد.

کفاشيان اردوي استانبول را قطعي ندانست و ا‌دا‌مه‌ داد: هنوز جلسه‌اي با کا‌ر‌لوس کي‌روش درباره اردوي استانبول نداشته‌ايم. کي‌روش براي هواخوري به ترکيه رفته بود و از چند کمپ ترکيه‌اي هم بازديد کرد. فقط بازي ازبکستان قطعي شده است و بعد از آن به مصاف ترکمنستان مي‌رويم.

رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل با بيان اين که نايب رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل ژاپن هفته‌ آينده به ايران مي‌آيد، ا‌دا‌مه‌ داد: هفته‌ آينده با او درباره ديدار دوستانه ايران و ژاپن صحبت مي‌کنيم و اگر امکان داشته باشد بعد از ديدار ژاپن و عمان، ديداري هم بين ايران و ژاپن برگزار شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.