1394/2/28 - 12 : 43
کد خبر: 3065
افشاگري فرماندار عليه هيئت فوتبال: در مورد داور هشدار داديم ولي قبول نکردند!
احرارنيوز:با گذشت چند روز از جمعه سياه ورزش ايران و آذربايجان، ابعاد تازه اي از ماجراهاي پشت پرده اين بازي روشن مي شود. تا انجا که اکنون فرماندار شهرستان تبريز هم که به رک گويي شهرت دارد، از عدم قبول مسئولين هيئت فوتبال استان براي تغيير داور اين بازي خبر داده است.

به گزارش احرارنيز به نقل از فارس، با گذشت چند روز از جمعه سياه ورزش ايران و آذربايجان، ابعاد تازه اي از ماجراهاي پشت پرده اين بازي روشن مي شود. تا انجا که اکنون فرماندار شهرستان تبريز هم که به رک گويي شهرت دارد، از عدم قبول مسئولين هيئت فوتبال استان براي تغيير داور اين بازي خبر داده است

 شهرتي فر در تازه ترين واکنش خود به ماجراي بازي روز جمعه و شائبه هاي مربوط به داوري اين ديدار اين بار مسئولين هيئت فوتبال و در راس آن ششگلاني را متهم کرده که به رغم ارائه هشدارهاي لازم، انها واکنشي نشان ندادند. موضوعي که ششگلاني در برنامه «موج فوتبال» آن را رد کرد و يا ترجيح داد در اين باره چندان صحبتي نکرده و از داور بازي دفاع کند.

، رحيم شهرتي‌فر در جلسه شوراي اداري شهرستان تبريز با موضوع آمادگي نهادها به منظور سفر رئيس جمهور به آذربايجان‌شرقي ضمن اشاره به حوادث اخير در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اظهار کرد: قبل از اين ديدار در مورد شائبه‌هاي موجود در رابطه با داور اين ديدار هشدار داديم ولي مسئولان هيئت فوتبال استان گفتند بايد همين داور ديدار تيم تراکتورسازي تبريز را داوري کند.

وي تاکيد کرد: قبل از مسابقه جلسه‌اي با حضور آقايان تاج، ششگلاني و ايمان‌نژاد در فرمانداري تبريز تشکيل شد، که در مورد شائبه‌هاي موجود در مورد داور اين ديدار گفتيم و خواهش کرديم در صورت امکان داور اين ديدار را تغيير دهند.

فرماندار تبريز ادامه داد: وقتي متولي فوتبال و کساني که در راس اين امور هستند در مقابل اين موضوع ايستادگي مي‌کنند، طبيعي است که از دست ما کاري ساخته نبود.

شهرتي‌فر با اشاره به علت تشکيل اين جلسه و هشدار در مورد داور تصريح کرد: پيش از اين جلسه، در جلسه‌اي که با حضور ليدرهاي تيم تراکتورسازي تبريز داشتيم آنها هشدار داده بودند که ممکن است چنين اتفاقي رخ بدهد.

فرماندار تبريز با بيان اينکه وقتي مسئولان امر مي‌گويند همين داور خوب است، من چرا اصرار کنم، گفت: هم‌اکنون سازمان ورزش و جوانان بايد پيرامون مسائل فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها رسيدگي کند.

وي با بيان اينکه اين حادثه در زماني مناسب يعني در هنگام سفر رياست جمهوري به آذربايجان‌شرقي روي نداد، افزود: هر چند عده‌اي معتقدند اين حواشي ممکن است سفر دکتر روحاني را تحت‌الشعاع قرار دهد ولي بنده اين طور فکر نمي‌کنم چرا که موضوع استقبال از رئيس جمهور مسئله‌اي بسته به حيثيت ملي است.

شهرتي‌فر ادامه داد: بيش از ?? هزار تماشاگر علاقمند فوتبال در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز با انتظار پيروزي جمع شده بودند و تمام مسئولان نيز با توجه به شواهد موجود انتظار قهرماني داشتند ولي متاسفانه در ?? دقيقه پاياني اين ديدار نتيجه ناگهان تغيير کرد.

به گفته وي، اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان‌شرقي بلافاصله براي وزير ورزش و جوانان نامه‌اي نوشته و خواستار رسيدگي به اين موضوع شده است و وزير نيز وعده داده‌اند اين موضوع ريشه‌يابي شود.

فرماندار تبريز با اشاره به اينکه اين موضوع هيچ تاثيري در استقبال مردم آذربايجان از دکتر روحاني ندارد، اظهار کرد: مردم آذربايجان از چنان بلوغ فکريي برخوردارند که اين حوادث را به يکديگر دخالت نمي‌دهند.

وي گفت: جوانان حاضر در ورزشگاه از اين موضوع بسيار ناراحت شدند و به دليل توهم پيروزي که در چند نفر به وجود آمد، اين حادثه اتفاق افتاد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.