1394/2/27 - 06 : 41
کد خبر: 3060
تيموريان: تلخ‌ترين خاطره دوران ورزشي‌ام رقم خورد/ بايد پرده از راز آن شب برداشته شود
احرارنيوز:بازيکن تيم تراکتورسازي گفت: بازي با نفت "تلخ‌ترين خاطره" دوران ورزشي‌اش بوده است. او همچنين به خاطر نايب قهرماني از هواداران اين تيم عذرخواهي کرد.

، آندرانيک تيموريان پس از نايب قهرماني تراکتورسازي در ليگ چهاردهم و ناکامي اين تيم در رسيدن به عنوان قهرماني ليگ برتر گفت: لازم است به همه هواداران خونگرم و پرشور تيم تراکتورسازي اعلام کنم که آن شب در ورزشگاه يادگار امام (ره) تلخ‌ترين خاطره دوران ورزشي‌ام رقم خورد.

وي افزود: من هم مانند همه تبريزي‌هاي عاشق فوتبال لحظه شماري مي‌کردم که جام قهرماني را بالاي سر ببريم و با هم جشن قهرماني برپا کنيم اما همه چيز به يکباره از دست رفت و ما در نهايت نايب قهرمان ليگ شديم. متاسفانه پس از بازي شنيدم که برخي هواداران با آسيب‌هاي روحي و جسمي مواجه شده‌اند که اين تلخي ناکامي آن شب را براي من بيشتر مي‌کند. احساسات هواداران برايم ارزشمند و فراموش نشدني است و من هم مانند تک تک آنها هنوز از شوک نتيجه بازي با نفت تهران خارج نشد‌ه‌ام. اگر قصوري از سوي من بوده با تمام وجودم از شما عذرخواهي مي‌کنم.

تيموريان درباره تاثيري که تصميم داور در روند بازي داشت به ايسنا گفت: هرگز درباره داوري حرفي نزده‌ام. اگر عدالت اجرا شده حرفي نيست اما چنانچه اخراج من تصميم درستي در آن فضا و شرايط حاکم بر ورزشگاه نبوده قضاوت را به عهده مردم و کارشناسان مي‌گذارم.

کاپيتان تيم ملي افزود: حالا کار از کار گذشته و من فقط مي‌خواهم بار ديگر از هواداران تيم تراکتورسازي به خاطر نايب قهرماني عذرخواهي کنم و به آن‌ها بگويم که تراکتورسازي قهرمان واقعي ليگ بود. احساسات تبريزي‌ها را درک مي‌کنم و به آنها اطمينان مي‌دهم که تراکتور با انگيزه و برنامه‌ريزي بيشتر به سوي قهرماني ليگ پانزدهم قدم بر مي‌دارد. بار ديگر از هواداران مي‌خواهم که با همان شور و حرارت هميشگي و مصمم‌تر از هميشه تراکتورسازي را در ليگ همراهي کنند تا اين تيم به حق واقعي‌اش دست يابد.

آندو درباره اتفاقاتي که در پايان بازي رخ داد و برخي به نيمکت اين تيم خبر قهرماني تراکتورسازي و تساوي بازي سپاهان-سايپا را انتقال دادند نيز گفت: من روي نيمکت نبودم و وقايع را از نزديک نديدم اما در جريان اتفاقات قرار دارم. اميدوارم پرده از اين راز برداشته و روشن شود که چه کسي خبر قهرماني تراکتور و خبر تساوي نتيجه بازي سپاهان-سايپا را به نيمکت‌نشين‌هاي ما انتقال داد. کاري که آن شب در ورزشگاه يادگار امام (ره) انجام دادند با اصول اخلاقي و پهلواني همخواني ندارد و اميدوارم که هرچه زودتر عوامل انتشار اين خبر دروغ معرفي شوند تا مردم پاک تبريز در جريان وقايع قرار بگيرند. مطمئنا خبري که اعلام شد هم به ضرر تيم تراکتور بود و هم نفت تهران.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.