1394/2/27 - 05 : 47
کد خبر: 3058
به تبريز رفتم که جام بدهم اما کاپ به اصفهان رفت!
کار گوينده ورزشگاه يادگار امام اصلا درست نبود/ با خاطيان اتفاقات قهرماني بايد برخورد شود
احرارنيوز:رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کار گوينده ورزشگاه که هواداران را به جشن قهرماني دعوت کرد اصلا درست نبود.

به گزارش احرارنيوز، به نقل از فارس، علي کفاشيان در خصوص اتفاقات رخ داده در تبريز اظهار داشت: بازي‌ها به شکل عادي پيشرفت و در نيمه اول بازي سپاهان با سايپا 2 بر صفر تمام شده بود. متاسفانه در جريان بازي اطلاعات درست و حسابي از ورزشگاه اصفهان به استاديوم يادگار نرسيد و هر گونه ارتباط هم قطع شده بود. در اين بين يک عده تصور کردند تراکتورسازي قهرمان شده که آن اتفاقات رخ داد.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اشتباه عجيب گوينده ورزشگاه مبني براينکه هواداران تراکتورسازي خود را آماده جشن کنند گفت: گوينده ورزشگاه کار خيلي بدي کرد که اين موضوع را از طريق ميکروفن به هواداران انتقال داد البته پزشک تراکتورسازي و افرادي که خبر تساوي در اصفهان را به نيمکت تيم تبريزي منتقل کردند کار اشتباهي انجام دادند که ما اين موضوع را قطعا پيگيري خواهيم کرد و بايد با عوامل اتفاقات تبريز برخورد شود. هرگز نمي‌شد تصور کرد که کدام تيم برنده است و ديديد که تراکتورسازي تا دقايق آخر براي قهرماني تلاش مي‌کرد اما جا دارد به مسئولان سپاهان و اعضاي اين تيم هم تبريک بگويم.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که چه اقداماتي براي پيگيري اين موضوع صورت گرفته است گفت: قطعا گزارش‌هايي را جمع‌آوري کرديم که سازمان ليگ هم گزارشي را به وزير ورزش ارائه داد. مطمئن باشيد اگر تخلفي صورت گرفته باشد با اين موضوع برخورد خواهد شد ولي مهم اين است که سازمان ليگ به بهترين شکل کار خود را انجام داد و همه ديدند که نفت تا آخرين لحظه براي قهرماني تلاش کرد و من هم به تبريز رفته بودم که جام را در آنجا به يکي از دو تيم اهدا کنم. با توجه به نتايج 70، 80 تصور مي‌کرديم که جام در تبريز بالا برود ولي آن 20 درصد باقي مانده باعث شد جام به اصفهان برود و من هم بدون اينکه کاپي را به تيمي اهدا کنم برگشتم.

 کفاشيان با اشاره به بزگزاري ليگ فوتبال ايران گفت: امسال در بالا و پايين جدول همه چيز خوب پيش رفت و فکر مي‌کنم سازمان ليگ باشگاه‌ها را بدون دغدغه اداره کرد. هم داوري‌ها خوب برگزار شد و هم کيفيت مسابقات.

وي تاکيد کرد: در مورد مشکلات فني هم بايد از افراد اهل فن سوال کنيد ولي مي‌بينيد که در تيم ملي ما جوانگرايي شده هرچند تعدادي از باشگاه‌ها از لحاظ ساختاري در حد و اندازه هاي حرفه‌اي نبودند ولي امسال از سال گذشته خيلي بهتر بوديم. بايد به اين نکته هم توجه کنيم که باشگاه‌هاي ما بايد در ليگ قهرمانان آسيا در حد خود ظاهر شوند.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص برنامه‌هاي تيم ملي نيز گفت: تيم ملي اوايل خرداد ماه با 2 اردو در تهران کارش را آغاز مي‌کند و از حالا براي ترکيه نيز برنامه‌ريزي کرده‌ايم و بازي با ازبکستان نيز قطعي شده است و سپس بعد از آن به ترکمنستان خواهيم رفت.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه صحبت‌هايش در خصوص مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: واقعا از مزايده و اخبارش اطلاعاتي ندارم اما خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي ما بايد با اصلاح قوانين توام شود مثلا اول بايد زمينه‌ها را فراهم کرد و سپس شرايط خصوصي‌سازي دو باشگاه را پيگيري کنيم.

کفاشيان در خصوص شکايت باشگاه پيکان نيز گفت: بايد ببينيم بازيکني که در تيم راه‌آهن استفاده شده غيرقانوني بوده يا خير اما همه چيز را به کميته انضباطي سپرده‌ايم و آنها بر حسب قانون تصميمات لازم را خواهند گرفت.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 4

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.