1394/1/30 - 07 : 08
کد خبر: 2618
مسئول امور پيگيري سفرهاي استاني نهاد رياست جمهوري خبر داد
سفر قريب الوقوع رئيس جمهور به استان آذربايجان شرقي
احرارنيوز:مسئول امور پيگيري سفرهاي استاني نهاد رياست جمهوري از سفر قريب الوقوع رئيس جمهور و هيئت دولت به استان آذربايجان شرقي خبر داد.

 به گزارش احرارنيوز، محمدرضا صالحي ظهر امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي آذربايجان شرقي تصريح کرد: در طي سفر احتمالي رئيس جمهور و هيئت دولت به استان ديدارهايي برگزار مي‌شود که اولين آنها در شروع سفر و ديدار با عامه مردم خواهد بود که نصف روز زمان خواهد برد.

وي افزود: در اين ديدار عمومي که با فراهم آوري تمهيدات و مقدمات لازم از سوي استانداري انجام مي‌پذيرد جايي تعطيل نمي شود و از ورود کسي براي ديدار عمومي با رئيس جمهور ممانعتي به عمل نخواهد آمد.

صالحي با بيان اينکه در طي اين سفر ديدار با اقشار مختلف مردم، کارشناسان، نخبگان و علما، بازديد از پروژه‌هاي منتخب، برگزاري شوراي اداري و جلسات سخنراني انجام خواهد گرفت، ادامه داد: بايد اين سفر در جهت توسعه، رشد و ارتقاي استان، تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام و تخصيص اعتبارات خاص براي استان پيش رود.

مسئول امور پيگيري سفرهاي استاني نهاد رياست جمهوري تاکيد کرد: شخص رئيس جمهور تنها در مرکز استان حضور مي‌يابد و در شهرستان‌ها نمايندگان تام الاختيار وي در سطح وزرا و معاونان حضور خواهند يافت.

وي اظهار داشت: مهمترين جلسه رئيس جمهور در استان، جلسه توسعه و سرمايه‌گذاري خواهد بود که بيشتر در جهت استفاده از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي با حضور 60 تا 70 شرکت صنعتي و سرمايه گذاري، بانک ها و موسسات اعتباري برگزار مي‌شود تا توانمندي‌هاي استان در بخش‌هاي مختلف ارائه شده و سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي داخلي و خارجي با همکاري‌هاي شوراي ايرانيان خارج از کشور در پروژه‌هاي مختلف استان جذب شود.

اين مسئول اذعان داشت: در جلسه توسعه و سرمايه گذاري، واحدهاي فعالي که نياز به تسهيلات و سرمايه در گردش دارند، واحدهايي که نياز به توسعه و بروز رساني دارند و واحدهاي نيمه کاره در بخش‌هاي مختلف با محوريت وزارت صنعت، معدن و تجارت احصاء و جمع بندي شده و اقدام لازم جهت ارائه تسهيلات به نام واحدهاي مشمول انجام مي‌شود.

مسئول امور پيگيري سفرهاي استاني نهاد رياست جمهوري خاطرنشان ساخت: در طي سفر تصميماتي که قابليت اجرايي ندارند اعلام نخواهند شد.

صالحي تمام پروژه‌هاي مورد بررسي هيئت دولت در استان‌ها را در 4 جدول طبقه‌بندي کرد و افزود: 2 جدول از پروژه‌ها بر اساس رديف ملي مشخص و اتمام کار به صورت کامل يا فازبندي است؛ جدول سوم "گلوبال‌هايي" است که در اختيار دستگاه ملي قرار دارند و جدول چهارم پروژه‌هاي نيمه تمام اثرگذاري در توسعه استان است.

وي يادآور شد: اگر قرار باشد رئيس جمهور تحفه‌اي براي استان داشته باشد پيشنهاد اوليه آن در جدول چهارم طبقه بندي پروژ‌ه‌ها قرار خواهد گرفت.

اين مسئول با بيان اينکه در دولت قبل در کل کشور 211 هزار ميليارد ريال تعهد ايجاد شده که از اين رقم تنها 67 هزار ميليارد ريال عملياتي شده است، متذکر شد: به طور متوسط در سطح کشور 30 درصد تعهدات دولت قبلي عملياتي شده ولي در استان آذربايجان شرقي تنها 12 درصد تعهدات عملياتي شده است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 6

  آخرین اخبار
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
پابه‌رکاب شدن دختر دهه هفتادي با کاميونت‌هاي توليد تراکتورسازي
رئيس هيات بوکس آذربايجان شرقي به قتل رسيد
انفجار گاز شهري در تبريز 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
  پربازدیدترین اخبار
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
استاندار جديد آذربايجان شرقي زودتر معرفي شود
پروژه تقاطع غيرهمسطح حيدرآباد به پيشرفت 90 درصدي رسيد
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
مهاجم سابق تراکتور در مسير بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.