1394/1/26 - 16 : 15
کد خبر: 2553
سرعتي زن تيم واليبال شهرداري اروميه:
تيم واليبال شهرداري اروميه امسال بدون حاشيه بود
احرارنيوز:سرعتي زن تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: تيم امسال بدون حاشيه بود.

 جواد محمدي‌نژاد دوم فروردين سال 64 در اروميه متولد و از همان نوجواني به واليبال علاقه‌مند شد. محمدي‌نژاد سال‌ها در تيم ملي واليبال حضور داشته است و بازي‌هاي خوبي به نمايش گذاشته است.

وي که سال قبل در آخرين لحظات نقل و انتقالات از تيم پيکان به تيم شهرداري اروميه پيوست با اينکه از لحاظ سابقه بازي‌ در تيم ملي و تيم‌هاي طراز اول واليبال کشور جزو بازيکناني است که حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد با اينکه به جز در يک يا دو بازي در زمين حاضر نشد براي جلوگيري از حاشيه هيچ اعتراضي نکرد و هميشه موفقيت تيم برايش ارجحيت داشت.

محمدي‌نژاد بازيکن آرام تيم شهرداري اروميه که در بازي برگشت مقابل ميزان يکي از عوامل برد اروميه به شمار مي‌رود بارها مورد کم‌لطفي قرار گرفته است.

وي که از بازيکنان بومي آذربايجان‌غربي است در بازي فينال بنا به صلاح‌ديد کادر فني فرصت ورود به زمين را پيدا نکرد و پس از مدت‌ها که از حضور جواد محمدي‌نژاد در اروميه مي‌گذرد گفت‌وگويي با وي صورت گرفته که مشروح آن را در زير مي‌خوانيد:

 چطور به واليبال علاقمند شديد و از چه سني واليبال را شروع کرديد؟

من نيز مانند اکثر نوجوانان اروميه‌اي به واليبال علاقه داشتم و چون از همان ابتدا فيزيک مناسبي براي واليبال داشتم به سمت اين ورزش کشيده شدم؛ در آن زمان ابراهيم قادر، مربي قديمي اروميه همسايه ما بود و وقتي علاقه مرا به واليبال ديد مرا به کانون واليبال معرفي کرد و در واقع من در 16 سالگي واليبال را به صورت رسمي آغاز کردم.

اولين دوره‌ در کدام‌يک از مسابقات حضور داشتيد؟

همان سال در قالب تيم منتخب استان براي مسابقات کشوري که در قزوين برگزار مي‌شد انتخاب شدم و در همان سال توسط ايوان بوگانيکف که سرمربي تيم ملي نوجوانان بود براي تيم ملي انتخاب و در قالب تيم ملي توانستيم مدال نقره بازيهاي آسيايي را کسب کنيم.

 چه سالي اولين قرارداد باشگاهي‌تان را و با چه تيمي امضا کرديد؟

در سال 82 به عنوان سهميه جوانان با تيم صنام قرارداد بستم؛ آن زمان تيم صنام بسيار تيم قدرتمندي بود و بازيکنان خوبي در آن تيم حضور داشتند که توانستيم در آن سال قهرمان ايران شويم.

 آيا در آن سال دوباره به تيم ملي دعوت شديد؟

پس از مسابقات سوپر ليگ واليبال در سال 82 زماني که 18 سال داشتم به تيم ملي جوانان دعوت شدم. در آن زمان ست کوويچ سرمربي بود و توانستيم در آسيا مقام دوم را کسب کنيم و به مسابقات جهاني اعزام شويم؛ در مسابقات جهاني با بدشانسي بازي را سه بر دو به برزيل واگذار کرديم و در جهان پنجم شديم.
 چه زماني به اروميه برگشتيد؟

سال 83 به تيم سايپا ملحق و با اين تيم در کشور پنجم شديم. سال 84 که اروميه دو تيم واليبال در ليگ برتر داشت به تيم آذر پيام اروميه پيوستم. در آن سال اروميه دو تيم قدرتمند در ليگ داشت که توانستند مقام سوم و چهارم ليگ را از آن خود کنند.

سال 85 و 86 را نيز با تيم پگاه اروميه در مسابقات سوپر ليگ کشور حضور داشتم و در سال 87 بعد از منحل شدن تيم پگاه به تيم فولاد اروميه پيوستم و پس از آن در سال 88 با تيم هيئت واليبال اروميه قرارداد بستم.

: پنج سال متوالي در اروميه حضور داشتيد، پس از آن به چه تيمي پيوستيد؟

در  سال 89 به تيم سايپا ملحق شدم که توانستيم در ليگ برتر مقام دوم را کسب و سال 90 با تيم گيتي پسند اصفهان قرارداد بستم که در ليگ پنجم شديم.

سال 91 و 92 به تيم پيکان تهران پيوستم؛ سال 93 و پس از چهار سال دوري از اروميه به تيم شهرداري اضافه شدم که متاسفانه رتبه دوم را از آن خود کرديم.

 شما سالهاي زيادي را در تيم ملي حضور داشتيد، به چه افتخاراتي نايل آمديد؟

در سال 84 به تيم ملي بزرگسالان دعوت شدم و در سال 85 زماني که گائيچ سرمربي تيم ملي بود رتبه پنجم آسيا را به دست آورديم؛ در سال 88 در مسابقات AVCکاپ که اروميه ميزباني آن را برعهده داشت و مرحوم حسين معدني سرمربي‌ تيم ملي بود توانستيم مقام اول آسيا را به‌دست آوريم. در سال 90 با سرمربي‌گري ولاسکو در جام ملت‌هاي آسيا مقام اول را به دست آورديم.

 امسال شرايط تيم اروميه چطور بود؟

تيم شهرداري اروميه امسال شرايط بسيار خوبي داشت و به يک ساختار خوب حرفه‌اي دست پيدا کرده بود. امکانات خوب و تمرينات منظم از برنامه‌هاي امسال باشگاه بود. در واقع امسال باشگاه شخصيت حرفه‌اي داشت و در واقع شخصيت قهرمان شدن داشت و به فينال رسيدن تيم اروميه مويد همين امر است.

 در مورد تماشاگران اروميه چه حرفي داريد؟

بدون تعارف مي‌گويم اروميه بهترين تماشاگران واليبال را دارد. تماشاگراني که هيچ وقت تيم را تنها نگذاشتند و هميشه حامي آن بودند؛ حتي در بازي فينال چند صد کيلومتر راه پيمودند و براي تشويق تيم اروميه در چهارشنبه آخر سال به تهران آمدند که متاسفانه آن اتفاقات رخ داد.

اي کاش مي توانستيم با قهرماني حمايت و زحمات آنها را جبران کنيم.

: و اما حرف آخر ...

از شهردار اروميه که در اين چند سال از ورزش اروميه و خصوصا واليبال حمايت کرد، مديرعامل باشگاه شهرداري و البته تمام هواداران پرشور اروميه که در همه حال از تيم حمايت کرده‌اند تشکر مي‌کنم.

----------------------------------

گفت‌و‌گو از: نوشين احساني

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.