1394/1/22 - 06 : 35
کد خبر: 2450
طومار گروهک‌هاي تروريستي حاشيه مرزها به زودي پيچيده مي‌شود
احرارنيوز:فرمانده نيروي زميني ارتش با اعلام اينکه تمامي تحرکات در منطقه رصد مي شود گفت: به زودي طومار همه گروهک هايي که در حاشيه مرزهاي ايران اقدامات تروريستي انجام مي دهند، پيچيده خواهد شد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، جمعه شب در مراسم شانزدهمين يادواره شهيد سپهبد علي صياد شيرازي و شهداي منطقه اسلام آباد زنجان با اشاره به اينکه عمده محدوده فعاليتي گروهک هاي تروريستي منطقه شرق کشور است، افزود: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با آمادگي و توان بالايي که دارند پاسخ دندان شکن و خرد کننده اي به گروهک هايي که در حاشيه مرزهاي ايران بخصوص مناطق شرقي  کشور دست به حرکت هاي کور مي زنند خواهند داد.

امير پوردستان با بيان اين که نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با آمادگي و توان بالايي که دارند از مرزها محافظت مي کنند، افزود: با وجود نزديک شدن داعش به مرزهاي کشور با جواب کوبنده و خرد کننده نيروهاي ارتش، سپاه و نيروي انتظامي همه نقشه هاي شوم اين عناصر تروريستي از بين رفت.

 وي با بيان اينکه نيروهاي مسلح در مقابل هر تحريک گروهک هاي تروريستي ايستاه اند و مانع از تحقق اهداف شوم آنها خواهند شد، ادامه داد: گروهک هاي تروريستي در يک فضاي کور به مرزهاي ما نزديک شده و حرکت کوري را انجام داده و مي گريزند که هرگز بي پاسخ نخواهند ماند.

گروهک هاي تروريستي و تکفيري تهديد عملياتي و نظامي براي ايران نيستند

امير پورستان افزود: گروهک هاي تروريستي و تکفيري هيچ گونه تهديد عملياتي و نظامي براي کشور مقتدر و توانمندي چون ايران نيستند.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي گفت: در آينده نزديک طومار همه گروهک هاي تروريستي که در حاشيه مرزهاي ايراني اقدامات تروريستي انجام مي دهند، برچيده خواهد شد.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ماموريت اصلي نيروي زميني ارتش را مقاومت از مرزهاي غرب کشور ياد کرد و افزود: در استانهاي کرمانشاه، ايلام و خوزرستان قاچاق سلاح و مهمات انجام مي گيرد و در اين ميان نيروي زميني ارتش و مرزباني ناجا وارد کار شده و از اين مرزها محافظت مي کند.

اميرپور دستان گفت: جوانان لايق و بسيار شايسته اي در ارتش و ناجا وجود دارد که از مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران محافظت مي کنند.

وي با اشاره به فعاليت ? سامانه پدافند هوايي ارتش در کشور گفت: تشکيل قرار گاه در خوزستان، ايلام و کرمانشاه و استقرار ? سامانه فعال پدافند نيروي زميني ارتش درغرب کشوراز ماموريتهاي مهم نيروي زميني ارتش است.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي  گفت: داعش و سايرگروههاي تکفيري و تروريستي به رغم فضاسازيهاي گسترده که با همکاري آمريکا داشتند باتوجه به توان بالاي نيروي ارتش ايران و دلاورمردان اين نيروها هرگز نتوانسته اند و نخواهند توانست به مرزهاي ايران اسلامي نزديک شوند.

امير پوردستان  افزود: خطر داعش با قدرت نمايي ارتش از بين رفت و امروز کشور با وجود ارتش و سپاه و ناجا دست داعش را از کشور کوتاه کرده است.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي  تاکيد کرد: ملت بزرگ ايران بايد بدانند و دلشان خوش باشد که فرزندان ارتش و سربازان گمنام قابليت بالايي دارند و داعش هيچ کاري نمي تواند بکند.

اميرپوردستان با تاکيد بر لزوم حفظ آمادگي ارتش افزود: خوشبختانه آمادگي نيروهاي مسلح بالا است و هميشه در آماده باش هستند.

امير  پوردستان با يادآوري توطئه هاي گسترده دشمنان عليه نظام اسلامي افزود: دشمن در تمام سالهاي استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواسته است ريشه ما را بزند ولي هوشياري و پشتيباني ملت ايران و گام برداشتن در مسير فرامين ولايت فقيه و بصيرت باعث شده اين توطئه ها با شکست مواجه شود.

داعش و طالبان با پشتيباني آمريکا  تشکيل و وارد منطقه شدند

وي راه اندازي جريانات فرقه اي و تلاش براي راه انداختن جنگ مذهبي را طي سالهاي اخير يادآور شد و گفت: گروههاي مختلف تکفيري و داعش را تشکيل دادند و اين امر در راستاي تلاش براي ناامن کردن منطقه است. بنابراين بايد در همه حال بصيرت خود را تقويت کنيم و شناخت مان را از دشمن بالا بريم.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي تصريح کرد: اطاعت از ولايت رهبري خود عامل مهم موفقيت در مقابل دشمن است و بايد ولايتمداري خود را تقويت کرده و شناخت خود از دشمن را تقويت کنيم.

امير پوردستان افزود: دشمن زماني با جنگ سخت وارد کار شده ولي با شکست مواجه شد امروز هم مذهب عليه مذهب را سلاح جنگي قرار داده ولي هرگز موفق نمي شود.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي  در ادامه گفت: شهيدان در فرهنگ ما جايگاه ديني دارند و نگاه ائمه و اهل بيت هم بر اين بوده که شهيدان زنده هستند و نام شان براي هميشه ماندگار خواهد بود.

امير پوردستان با بيان اينکه اينکه پرچمي که در دست ما است مسئوليت بزرگي را بر عهده ما گذاشته است، اظهار داشت:  ما بايد در همه عرصه ها مقتدر و عزتمندانه در راستاي تحقق آرمانها و ارزشهاي نظام تلاش کنيم و ادامه دهند راه شهيدان باشيم.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي گفت: چکيده خون شهيد در جامعه ديده مي شود و اين خود تداعي حرکتي است که به ما بگويد راه شهيد ادامه دارد و بايد اين راه را با اقتدار ادامه بدهيم.

امير  پوردستان افزود: شهيد از جان خود مي گذرد تا ديگران بمانند و اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران را تثبيت شود.

وي عزت و صلابت ايران را به برکت خون شهيدان ياد کرد و گفت: اگر امروز ?کشور بزرگ و قدرتمند دنيا در مقابل مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران زانو زدند به برکت و صلابت خون شهيدان است.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي به مردم معتقد به مکتب سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) اشاره کرد و گفت: ايثار گري شهيدان به برکت مکتب سيد الشهداء است و امروز جوانان بايد شهيدان را الگو قرار دهند.

شهيد صياد شيرازي شاگرد مکتب امام حسين(ع) بود

امير پوردستان  به سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي اشاره کرد و افزود:اين شهيد بزرگوار شاگرد مکتب امام حسين(ع) بود و تنها منافع ملت و مردم را مي ديد و روح بسيار بزرگي داشت.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي بارزترين ويژگي شهيد صياد شيرازي را اخلاص وي ياد کرد و گفت: اين ويژگي بارز او را جادوانه کرد چرا که اين شهيد والا مقام خدا را مي ديد و در عمل خالص بود و کارها را به نام ديگران انجام مي داد تا نامي از خود نباشد.

امير پوردستان به ماجراي کردستان اشاره کرد و افزود: در سال ?? درگيري در کردستان شد و اين شهيد والا مقام به پاکسازي مريوان و سقز رفت و به عنوان فرمانده غرب منطقه را تحت کنترل داشت و سه لشگر ??، ?? و ?? اروميه هم تحت فرماندهي ايشان بود و خدمات زيادي را انجام داد. اين امر باعث عصبانيت بني صدر شد و او را از درجه فرماندهي عزل و به درجه سرهنگي و سرگردي منصوب کرد و به عنوان سرگرد در نيروي زميني ارتش دژبان بود.

وي افزود: با اينکه بني صدر امير شهيد صياد شيرازي را از فرماندهي عزل کرد ولي وي به دنبال تجارت نبود و تنها فکر و خيالش اين بود که به عنوان يک بسيجي از نظام جمهوري اسلامي ايران دفاع کند.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي با اشاره به اينکه شهيد صياد شيرازي ولايتمداري را نعمت بزرگ مي دانست، گفت: اين شهيد ولايتمداري را سبب عاقبت بخيري مي دانست و امروز ايشان شاگردان ولايتمدار زيادي را تربيت کرده است.

امير پوردستان، توجه به نماز اول وقت را ويژگي بارز شهيد صياد شيرازي عنوان کردو گفت: ايشان در همه شرايط نماز اول را فراموش نمي کردند و خواندن نماز را باز شدن ذهن مي دانست و مي گفت با نماز ذهن ها فعال شده و مي توان تصميم خوبي گرفت.

نبوغ نظامي امير شهيد  صياد شيرازي فوق العاده بود

وي نبوغ نظامي امير شهيد  صياد شيرازي را فوق العاده عنوان کرد و گفت: ايشان نبوغ نظامي فوق العاده داشتند چرا که قرار گاه مشترک بين سپاه و ارتش را تشکيل دادند و فرماندهي قرار گاه با ايشان بود و اين يکي از کارهاي مهم شهيد شيرازي بود که سپاه و ارتش در کنار هم باشند و طراحي و اجراي عمليات را مشترک بر عهده داشتند.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي در ادامه گفت: قسمتي از پيروزي مستمر در ? سال دفاع مقدس به خاطر نبوغ نظامي شهيد صياد شيرازي بود.

امير پوردستان گفت: شهيد شيرازي علاوه بر نبوغ نظامي و جايگاه ولايي که داشتند خود را بي نياز از مشورت نمي ديدند و يک گروه مشاوره از جوانان داشتند و از خرد جمعي و جوانان هم استفاده مي کردند.

وي با اشاره به توطئه هاي ضد انقلاب و گروهک تروريستي منافقين اشاره کرد و افزود:منافقين با حمايت و پشتيباني استکبار جهاني خطر جدي براي ايران بودند و در اين ميان دلاور مردان ارتش و سپاه در کرمانشاه در مقابل منافقين ايستادگي کردند.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي هدف از برگزاري همايش و ياواره شهيد صياد شيرازي را انتقال ايثار گري و فداکاري ايشان عنوان کردو گفت: بايد از اين شهيد بزرگوار الگو بگيريم چرا که وي به واقع روح حماسه بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.