1394/1/6 - 15 : 51
کد خبر: 2442
از هواداران تيم واليبال شهرداري اروميه عذرخواهي مي‌کنم
احرارنيوز:مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه گفت: از مردم اروميه و خصوصا هواداران تيم شهرداري اروميه که به تهران آمده بودند، عذرخواهي مي‌کنم و شرمنده‌ام.

، احد يوسفي  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم واليبال شهرداري اروميه فارغ از هر نتيجه‌اي که در بازي فينال کسب کرد در نظر افکار عمومي قهرمان است.

وي افزود: قهرماني صرفا کسب کاپ طلا نيست، همانطور که خيلي از افراد حتي با کسب مقام قهرماني خيلي زود فراموش شده‌اند و اثري از آن‌ها در اذهان مردم باقي نمانده است.

يوسفي گفت: همين که مردم اروميه در هر شرايطي از حمايت تيم خود دست برنداشته و هميشه حامي تيم بوده‌اند و از بازي بازيکنان رضايت دارند، حکم قهرماني اروميه را دارد.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه ادامه داد: بازي ديروز فينال ليگ برتر واليبال در شرايط ناعادلانه برگزار شد و برگزاري اين بازي در ورزشگاه کوچکي که سالن تمرين است، درست نبود.

وي تصريح کرد: در هيچ کجاي دنيا بازي فينال واليبال به صورت تک بازي برگزار نمي‌شود و تعيين تيم قهرمان به بازي‌هاي رفت و برگشت منوط مي‌شود.

يوسفي اذعان کرد: جمع کردن کل ليگ برتر واليبال در يک بازي در واقع ضعف فدراسيون است که مي‌خواست به هر نحوي ليگ را در سال 93 به پايان برساند و جام را به تيم‌هاي شهرستاني ندهد، در واقع در ليگ برتر واليبال تيم‌هاي شهرستاني جايگاهي براي قهرماني ندارند.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه در خصوص ضرب و شتم هواداران تيم شهرداري اروميه در بازي مقابل پيکان اظهار داشت: هواداران اروميه به اذعان اکثر اهالي واليبال بهترين هواداران ليگ برتر واليبال بودند و در تمام بازي‌ها فقط از تيم اروميه حمايت کردند.

وي افزود: در اکثر بازي‌ها سالن 6000 نفري اروميه بيشتر از ظرفيت تماشاگر در خود جا مي‌داد، اما در طول فصل هيچ‌گاه مشکلي از لحاظ کنترل و امنيت به وجود نيامد.

يوسفي گفت: در بازي فينال واليبال که در سالني برگزار شد که فقط يک هزار و 200 نفر گنجايش داشت، برخورد بسيار بدي با هواداران اروميه صورت گرفت.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه ادامه داد: در ابتدا قبل از شروع بازي با اينکه بيش از دو سوم ورزشگاه خالي بود، از ورود تماشاگران شهرداري اروميه جلوگيري شد.

وي تصريح کرد: قبل از شروع بازي نيز تعدادي از ماموران با درگيري با هواداراني که بيش از 800 کيلومتر راه پيموده بودند تا فقط بازي تيم خود را نظاره‌گر شوند، تعدادي از تماشاگران را مضروب کردند که آنها راهي بيمارستان شدند.

يوسفي اظهار داشت: پس از پايان بازي نيز ماموران با درگيري با تماشاگران اروميه که در حال خروج از سالن بودند، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه افزود: در هيچ کجاي دنيا ديده نشده که قبل از مشخص شدن اتهام، هم حکم صادر و هم اجرا شود که متاسفانه در تهران اين اتفاق افتاد.

وي گفت: حتي اگر تماشاگر اروميه از الفاظ بدي استفاده کرده باشد، جواب آن ضرب و شتم با باتوم و کمربند و دستگاه شوکر نيست.

يوسفي ادامه داد: اين رسم مهمان‌نوازي نيست که ميهمان خود را که براي حمايت از تيمي که عاشقانه آن را دوست دارند، خونين راهي شهر خود کنند.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه تصريح کرد: همه ايراني هستيم و ادعا داريم در هر جايي که حق مظلومي پايمال شود، ناراحت مي‌شويم و بيکار نخواهيم ماند، اما چرا ديروز کسي از تماشاگر بي‌ سلاح اروميه حمايت نکرد.

وي اظهار داشت: از مردم شريف اروميه و خصوصا هواداران تيم شهرداري اروميه که به تهران آمده بودند، عذرخواهي مي‌کنم و شرمنده‌ام.

يوسفي افزود: ديروز بدترين لحظه زندگي من بود، چون وقتي همشهري و حتي هموطن کسي را جلوي چشم وي مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند و کاري از دستش ساخته نيست، زجرآور است، هرچند در اين درگيري شهردار اروميه نيز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مديرعامل باشگاه شهرداري اروميه در مورد پيگيري اتفاقات رخ داده،  گفت: تمام مستندات در باشگاه و رسانه‌ها موجود است و تلاش ما اثبات مظلوميت و حقانيت تماشاگران اروميه است.

 ديروز پس از ديدار فينال سوپر ليگ واليبال بين تيم‌هاي شهرداري اروميه و پيکان تهران درگيري بين ماموران نيروي انتظامي و هواداران اروميه که در حال خارج شدن از سالن بودند، رخ داد که اين امر موجب مضروب شدن بسياري از هواداران اروميه شد.

بسياري از رسانه‌ها بدون توجه به اصل موضوع اين درگيري را بين هواداران دو تيم نشان دادند و هجوم هواداران اروميه به علت ناراحتي از باخت تيمشان را علت اين ماجرا ذکر کردند، در صورتي که با توجه به جايگاهي که براي تماشاگران اروميه در طبقه دوم سالن در نظر گرفته شده بود، آنها امکان ورود به سالن را نداشتند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.