1393/12/22 - 05 : 54
کد خبر: 2400
روز درخشان تبريز با شش گل
احرارنيوز: گسترش فولاد با نتيجه شگفت‌انگيز 3 بر 1 فولاد، مدافع عنوان قهرماني را شکست داد تا دو تيم تبريزي آخرين بازي‌هاي سال را درخشان تمام کنند.

شرح گل‌ها:فولاد براي جبران ناکامي ها و گسترش براي فرار از انتهاي جدول به مصاف هم رفتند که در نهايت گسترش فولاد پيروز ميدان شد تا از انتهاي جدول فاصله گيرد.

داور: تورج حق وردي، کمک‌ها: علي اکبر عظيم‌پور و محمدجواد مداح
اخطار: اميد خالدي 18 و بدرلو 30 و آل نعمه 43 و مساريچ 50، سليمي 85 از فولاد؛ رسول پيرزاده 2 و باتيستا 55 و ابراهيمي 83 از گسترش

گسترش فولاد:
داود نوشي صوفياني، مرتضي اسدي، جابر انصاري، مگنو باتيستا، محمد امين درويشي (90 ميلاد جهاني)، عليرضا ميرشفيعيان، رسول پيرزاده (54 ميثم نقي زاده)، سيدمحسن حسيني، ديه گو دي اوليويرا، محمد ابراهيمي و مصطفي اکرامي
سرمربي:فراز کمالوند

فولاد خوزستان:
 عليرضا سليمي، احمد آل نعمه (88 بهمن کاملي)، لئوناردو مساريچ، مهدي بدرلو، ساسان انصاري، اسماعيل شريفات، نانگ، اميد خالدي، مهرداد جماعتي، محسن مسلمان و محمد قاضي
سرمربي:دراگان اسکوچيچ

1 ـ صفر (گسترش فولاد): جابر انصاري مهاجم گسترش فولاد با يک حرکت انفرادي زيبا در دقيقه 9 گل اول اين بازي را وارد دروازه فولاد کرد و تيمش را از حريف قرمزپوش پيش انداخت.
2 - صفر : خطاي بدرلو روي درويشي گسترش فولاد را صاحب يک ضربه پنالتي کرد و مگنو باتيستا اين ضربه پنالتي را خلاف جهت حرکت سليمي به گل دوم آبي پوشان تبريزي تبديل کرد.
3-0(گسترش)شوت جابر انصاري از پشت محوطه جريمه با اشتباه سليمي دروازه بان فولاد به نحو عجيبي وارد دروازه اين تيم شد تا سومين گل گسترش رقم بخورد.
3-1(گسترش) محمد قاضي با کنترل سينه و شوتي سرضرب از فاصله از 10 متري در محوطه جريمه به زيبايي فاصله را به دو گل کاهش داد.

شرح بازي:
گسترش فولاد با درخشش جابر انصاري مهاجم سرعتي خود شکستي ديگر را به فولاد تحميل کرد و از انتهاي جدول فاصله گرفت.
گسترش که به 3 امتياز اين بازي نياز داشت، از همان ابتداي بازي با ارائه يک بازي تهاجمي فولاد را به عقب راند و در نيمه اول 2 بار به گل رسيد، آنها سپس در نيمه دوم گل سوم را هم به ثمر رساندند تا کار قهرمان فصل پيش ليگ‌برتر را يکسره کنند. البته فولاد مي‌ توانست شکست سبک تري در تبريز داشته باشد اما مهدي بدرلو نتوانست يک پنالتي را به ثمر برساند. فولاد با اين شکست به ناکامي خود در ليگ‌برتر فوتبال ايران ادامه داد، آنها از هفته بيستم به مدت 4 هفته است رنگ پيروزي را نديدند و در اين مدت 3 شکست را هم پذيرفته اند که اين موضوع در کارنامه دراگان اسکوچيچ بي سابقه است.

دقايق حساس:
دقيقه 15: جابر انصاري از سمت چپ پاس زميني به درويشي داد که او هم جلوي دروازه توپ را وارد دروازه کرد که داور آفسايد گرفت.
دقيقه 26: محمد ابراهيمي توپ را به محوطه جريمه فرستاد که جابر انصاري صاحب توپ شد اما شوت او را دروازه بان فولاد مهار کرد.
دقيقه 42: جابر انصاري با يک حرکت انفرادي پا به توپ جلو رفت و بازيکن فولاد را پشت سر گذاشت و توپ را به درويشي پاس داد که او نتوانست در زمان زدن ضربه توپ را کنترل کند و توپ را به بيرون زد.
دقيقه 60: آل نعمه روي يک ارسال کرنر ضربه سر زد که مرتضي اسدي توپ را از روي خط برگرداند.در برگشت هم ساسان انصاري شوت زد که از کنار دروازه بيرون رفت.چ
دقيقه 67: خطاي پنالتي ابراهيمي روي شريفات فولاد را صاحب يک ضربه پنالتي کرد که بدرلو نتوانست اين توپ را گل کند و توپ بعد از برخورد به تيرک دروازه بيرون رفت.
دقيقه 74 : جابر انصاري در محوطه جريمه فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت.
دقيقه 79: ساسان انصاري پس از برخورد با مدافع گسترش در محوطه جريمه سرنگون شد که قرمزپوشان بر خلاف داور اعتقاد به خطاي پنالتي داشتند.
دقيقه 81: امين درويشي با نفوذ به محوطه جريمه فولاد ضربه اي را روانه دروازه قرمز پوشان کرد که سليمي اين توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 82: توپ به‌صورت اتفاقي به درويش رسيد که او در محوطه جريمه از زاويه بسته شوت زد که سليمي گرفت.

اتفاق ويژه:
کوروش بختياري زاده مربي فولاد به خاطر اعتراض شديد از روي نيمکت اخراج شد.
بهترين فرصت هدر رفته تيم فولاد خوزستان، پنالتي دقيقه 67 بود. خطاي مجمد ابراهيمي روي اسماعيل شريفات يک ضربه پنالتي براي فولاد به همراه داشت که مهدي بدرلو توپ را به تير افقي دروازه گسترش فولاد زد.

بهترين بازيکن:
جابر انصاري مهاجم گسترش با دو گلي که در بازي امروز به ثمر رساند ستاره ميدان بود. همچنين محمدامين درويشي هم خوب کار کرد و بارها مدافعان فولاد را عذاب داد.

حاشيه‌هاي بازي:
*پس از به صدا درآمدن سوت نيمه اول بازي، بازيکنان تيم فولاد به ويژه احمد آل نعمه به سمت داور حمله ور شده و به او اعتراض مي کردند که اسکوچيچ دخالت کرده و آنها را از داور دور و پس از آن دقايقي با داور و کمک داور صحبت کرد.
*زماني که اسکوچيچ دو تعويض همزمان انجام داد و اسماعيل شريفات و نانگ را از زمين بيرون کشيد اين دو بازيکن به شدت از تعويض خود ناراضي بودند به طوري که آلويس نانگ مستقيم به رختکن رفت و شريفات هم بدون آنکه با اسکوچيچ دست بدهد، رفت و با ناراحتي روي نيمکت نشست.
*زماني که بلندگوي ورزشگاه برد 3 بر صفر تراکتورسازي مقابل راه آهن را اعلام کرد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شادي، خوشحالي و پايکوبي پرداختند.

نکته:
دو تيم گسترش فولاد و تراکتورسازي تبريز با به ثمر رساندن 6 گل در دو مسابقه روز خوبي را براي فوتبال شهرشان رقم زدند. اين دو باعث شد تراکتورسازي به صدرجدول برسد و گسترش فولاد از انتهاي جدول فاصله بگيرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 2

  آخرین اخبار
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
آخرين زمان ثبت‌نام نمايندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ اين مهلت تمديد نخواهد شد
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
  پربازدیدترین اخبار
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
آخرين زمان ثبت‌نام نمايندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ اين مهلت تمديد نخواهد شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.