1393/12/21 - 15 : 43
کد خبر: 2390
عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال:
مشکل حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال بايد حل شود
احرارنيوز:عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: يکي از راه‌هاي حمايت از ورزش بحث حق پخش تلويزيوني است و بايد به‌موقع تصميمات لازم اتخاذ شود و هر کاري که از دستمان برمي‌آيد انجام دهيم تا نمايندگانمان در آسيا با مشکل روبه‌رو نشوند.

به گزارش احرارنيوز، شهرام دبيري درباره نبود زيرساخت‌هاي ورزشي براي کسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 اظهار داشت: زيرساخت‌ها و شرايط خاص کشور مسائلي است که فدراسيون فوتبال نمي‌تواند به‌تنهايي مشکلات مربوط به آن را برطرف کند.

وي افزود: شرايط خاصي که وجود دارد به‌وسيله وزارت ورزش و جوانان هم نمي‌تواند تمام و کمال برطرف شود و ايجاد تغيير در اين شرايط خارج از اختيارات ماست.

مشکل حق پخش تلويزيوني بايد حل شود

عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال درباره مشکلات حق پخش تلويزيوني و امکان حذف نمايندگان ايران از جام باشگاه‌هاي آسيا خاطرنشان کرد: مشکل حق پخش تلويزيوني را بايد از طريق نمايندگان مجلس حل کرد و براساس مشکلاتي که کشور دارد اختصاص بودجه براي اين مورد مشکل است و نمي‌توانند بودجه‌اي در نظر بگيرند.

دبيري تصريح کرد: يکي از راه‌هاي حمايت از ورزش بحث حق پخش تلويزيوني است و بايد به‌موقع تصميمات لازم اتخاذ شود و هر کاري که از دستمان برمي‌آيد انجام دهيم تا نمايندگانمان در آسيا با مشکل روبه‌رو نشوند.

واگذاري استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي برنامه مي‌خواهد

عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال درباره بحث واگذاري استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي اظهار کرد: واگذاري به بخش خصوصي بايد با روش‌هاي صحيح صورت بگيرد تا موفق باشد. اگر منبع درآمد مشخص شود بخش خصوصي مي‌تواند موفق‌تر از بخش دولتي عمل کند ولي بايد برنامه خوبي براي اين کار در نظر گرفته شود.

مديرعامل باشگاه دبيري تبريز درباره مشکلات پيرامون باشگاه تراکتورسازي و اداره کل ورزش و جوانان تأکيد کرد: اميدوارم تمامي اختلافات موجود برطرف شود و ما انتظار داريم ادارات شهر تبريز و استان از تيم تراکتورسازي حمايت کند و چون اين تيم مشکلات مالي دارد بايد شرايط اين تيم را در نظر گرفت.

سهميه دسته يکي شهرداري به ماشين‌سازي تبريز واگذار شد

رئيس شوراي شهر تبريز با اشاره به اختصاص سهميه دسته يکي تيم شهرداري تبريز به ماشين‌سازي گفت: زماني که ماشين‌سازي به‌صورت رايگان به هيئت فوتبال واگذار شد به دسته دوم سقوط کرد و بعد از طريق شوراي شهر ما از اين تيم حمايت کرديم و با کمک‌هاي مالي شورا در دسته دوم فوتبال کشور به فعاليت خود ادامه داد.

وي افزود: با توجه به اينکه ماشين‌سازي قدمت زيادي دارد و با توجه به اينکه مردم علاقه بيشتري به اين تيم نسبت به شهرداري دارند تصميم گرفتيم به‌جاي تيم شهرداري تبريز اين تيم در دسته يک حضور پيدا کند.

دبيري اظهار داشت: سهميه تيم ماشين‌سازي در دسته دوم نيز به تيم اميد و زير 23 سال شهرداري واگذار مي‌شود تا با نام ماشين‌سازي حضور پيدا کند و پشتوانه‌اي براي تيم ماشين‌سازي در دسته يک باشد.

رئيس شوراي شهر تبريز درباره وضعيت مديريتي اين باشگاه گفت: مديران فعلي ماشين‌سازي به فعاليت خود ادامه مي‌دهند و رئيس باشگاه شهرداري هم به‌عنوان رييس هيئت‌مديره باشگاه ماشين‌سازي انجام‌وظيفه مي‌کند.

انتهاي پيام/ج

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.