1393/12/21 - 15 : 22
کد خبر: 2384
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در مسکن مهر خبر داد
5600 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل خدمات زيربنايي مسکن‌هاي مهر
احرارنيوز:قام وزير راه و شهرسازي در مسکن مهر گفت: براي تکميل خدمات زيربنايي واحدهاي باقيمانده مسکن مهر 5600 ميليارد تومان و اعتبارات روبنايي پنج هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.

به گزارش احرارنيوز، احمد اصغري‌مهرآبادي امشب در کار گروه مسکن مهر شهرستان عجب‌شير اظهار داشت: 122 هزار واحد مسکن مهر  سهم استان آذربايجان‌شرقي است که بالغ بر 87 هزار واحد افتتاح و به بهره‌برداري رسيده و 35 هزار واحد ما بقي تا پايان سال 94 تکميل و تحويل صاحبان اين واحدهاي مسکوني داده مي‌شود.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي در مسکن مهر خاطرنشان کرد: سقف کلي تسهيلات مسکن مهر 500 هزار ميليارد ريال است که تا به امروز 436 هزار ميليارد ريال پرداخت شده و مابقي متناسب با پيشرفت فيزيکي پروژه‌ها پرداخت مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه 420 هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبير و اميد تاکنون به بهره‌برداري رسيده است، افزود: عزم راسخ دولت  اين است که در راستاي تاکيدات مقام معظم رهبري و رئيس جمهور کمر همت بسته تا بيش از 90 درصد پروژه مسکن مهر را در کشور تا پايان سال 94 به مرحله اتمام و تکميل برساند و اسکان مردم را فراهم کند.

اصغري‌مهرآبادي ادامه داد: 25 سفر در يک ماه اخير براي پروژه‌هاي مسکن مهر در استان‌هاي مختلف انجام گرفته تا مشکلات جمع‌بندي و در حد توان دولت کمک و به بهره‌برداري برسد.

وي افزود: پروژه مسکن مهر شهرستان عجب‌شير همانند پروژه‌هاي ديگر داراي مشکلات است که خوشبختانه مشکل زيربنايي در اين شهرستان وجود ندارد و مشکلات خدماتي و روبنايي از جمله مشکلات اين پروژه است.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي در مسکن مهر علت اصلي بالا بودن هزينه‌هاي برآوردي زيربنايي مسکن مهر مکان‌يابي نامناسب در برخي شهرستان‌ها دانست و افزود: براي تامين خدمات زيربنايي مساکن مهر بيش از 5 هزار و 600 ميليارد تومان اعتبار نياز هست.

وي تامين اعتبار خدمات رو بنايي از جمله مساجد مدارس و کلانتري را بيش از 480 هزار ميليار ريال بيان کرد و افزود: در پروژه‌هاي مسکن مهر  در کشور نياز به احداث 225 باب مدرسه،800 باب مسجد و 340 واحد کلانتري نياز است.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه حال حاضر 300 مدرسه، 300 مسجد و 70 کلانتري در حال احداث در پروژه‌هاي مسکن مهر در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: بالغ بر 100 باب مدرسه،90 باب مسجد و 15 واحد کلانتري به بهره‌برداري رسيده که با نيازهاي واقعي اين پروژه‌ها فاصله‌هاي زيادي دارد که دولت در تلاش است اين واحدها را تا پايان سال 94 به اتمام برساند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.