1393/12/19 - 15 : 05
کد خبر: 2377
بدنسازي مناسب در نيم فصل رقابت ها دليل نتايج خوب تراکتور است
تيم هاي تهراني براي بازيکنان شهرستاني تله مي گذارند
احرارنيوز:يک کارشناس فوتبال، بدنسازي مناسب در نيم فصل مسابقات را دليل نتايج خوب تراکتور مي داند.

سجاد حسين زاده"گفت: تراکتور در نيم فصل رقابت ها بدنسازي بسيار خوبي انجام داد و بعد از بدنسازي چند هفته طول مي کشد تا بدن هاي بازيکنان به شرايط آرماني برسد و به خاطر همين تراکتور اين روزها خوب نتيجه مي گيرد.

وي افزود: در سوي ديگر تيم هايي که در نيم فصل رقابت ها بدنسازي خوبي انجام نداده اند، در چند هفته اول دور برگشت مسابقات، نتايج خوبي کسب کرده اند، ولي رفته رفته توان بدني بازيکنان اين تيم ها پايين مي آيد و به تبع، اين موضوع روي نتايجشان نيز تأثير منفي مي گذارد.

اين کارشناس فوتبال، حضور توني اوليويرا در تراکتور را شوک مثبت براي اين تيم دانست و گفت: توني مربي باهوشي است که در طول اين چند هفته سيستم دفاعي تيم را سر و سامان داده است و بطوري که ديگر از آن اشتباهات فاحش خط دفاعي تراکتور خبري نيست و بازي بي نقص خالد شفيعي و ميرهاني هاشمي، دو دفاع وسط تراکتور در بازي مقابل پرسپوليس نيز مشهود بود.

وي ادامه داد: معتقدم بازيکنان تراکتور خوب پرس مي کنند و همچنين فضاهاي خالي را هم به خوبي پوشش مي دهند، اساس کار تراکتور گل نخوردن است.

حسين زاده افزود: دفاع هاي مياني و کناري تراکتور در هفته هاي ابتدايي دور برگشت مسابقات مصدوم بودند و اين مسئله روي نتايج ضعيف تراکتور تأثير داشت و در آن زمان واقعأ دست رسول خطيبي براي انتخاب مداقع، بسته بود.

وي با تمجيد از عملکرد آندرانيک تيموريان در ميانه ميدان، گفت: تراکتور پيش از اين در خط هافبک مشکل چنداني نداشت، ولي حضور تيموريان در خط هافبک تراکتور باعث پويايي بيشتر اين تيم در ميانه ميدان شده است، تيموريان بازيکن با کلاس و فوق العاده اي است که در کارهاي دفاعي نمايش خيره کننده اي دارد، همچنين اين بازيکن بازيساز خوبي هم است و در ضربات ايستگاهي هم مهارت زيادي دارد.

اين کارشناس فوتبال افزود: در استقلال به تيموريان انگ کم کاري زدند و اينک اين بازيکن براي پاسخ دادن به منتقدانش، خيلي تلاش مي کند.

وي تيموريان، فرشاد احمدزاده و حبيب گرداني را بهترين بازيکنان اين روزهاي تراکتور دانست و بيان کرد: اين روزها احمدزاده در اوج قرار دارد و در بازي با الاهلي و پرسپوليس، اين بازيکن عملکرد بسيار خوبي داشت، بايد تکنيک بالاي اين بازيکن به سمت حرکات تيمي سوق داده شود.

حسين زاده با انتقاد از کم گل زدن تراکتور، اظهار کرد: هر چند حضور توني باعث بهبود خط دفاعي و مياني تراکتور شده، اما خط حمله تراکتور ضعيف تر شده است و اين تيم در مجموع سه بازي اخير تنها سه گل به ثمر رسانده که در نيم فصل نخست، تراکتور در اکثر بازي ها سه چهار گل به ثمر مي رساند.

وي افزود: توني مربي با تفکرات تدافعي نيست، ولي باتوجه به حساسيت بازي ها، تراکتور با احتياط بازي مي کند و همچنين ادينيو نيز صلابت گذشته را ندارد و حتي در مصاف هاي تک به تک نيز عملکرد خوبي ندارد و در بازي با پرسپوليس اين بازيکن چندين موقعيت خوب گلزني را از دست داد.

اين کارشناس فوتبال ادامه داد: گاهأ برخي بازيکنان با تغييرات مربي افت مي کنند و بر عکس امکان دارد همچون لک و احمدزاده احيا شوند، دليل اين موضوع سبک بازي و روحيات هر مربي است و به نظر مي رسد بازيکنان خط حمله تراکتور، بعد حضور توني افت کرده اند.

وي گفت: بازيکنان تراکتور اخيرأ خيلي کم استرس بازي مي کنند و دچار اشتباهات فاحش نمي شوند که دليل آن رابطه خوب توني با بازيکنان است، بازيکنان مي دانند با يک اشتباه اخراج نمي شوند و بعد از بازي مربي سرشان داد نمي زند و با اين تفکر بازي مي کنند.

تهراني ها براي بازيکنان شهرستاني تله مي گذارند

وي تأکيد کرد: مطمئن باشيد در پايان فصل تيم هاي تهراني براي جذب بازيکنان تراکتور، رقم هاي نجومي پيشنهاد مي کنند و اين جاست که مديريت تراکتور بايد با دادن پولي هم سطح با پيشنهاد ساير تيم ها، اين بازيکنان ارزشمند را حفظ کنند.

حسين زاده ادامه داد: فولاد و سپاهان بازيکنان با ارزش زيادي دارند که همه ساله به خوبي مانع از جدايي شان مي شوند و ما هم بايد براي حفظ بازيکناني همچون احمدزاده، نريمان جهان، گرداني، ادينيو و غيره نهايت تلاشمان را بکنيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.