1393/12/16 - 16 : 00
کد خبر: 2356
مصاف تراکتور و پرسپوليس در روزهاي خوش آسيايي، وزنه سنگيني به نام هوادار
احرارنيوز: تيم تراکتورسازي در يک ديدار خانگي فردا از پرسپوليس تهران ميزباني مي‌کند.

به گزارش احرارنيوز، تيم‌هاي تراکتورسازي، نفت تهران، فولاد و پرسپوليس نيز که در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان حضور دارند بازي‌هاي خود را روز يکشنبه برگزار مي کنند که دراين ‌بين نفت تهران ميزبان گسترش فولاد تبريز است، فولاد خوزستان مقابل پيکان تهران صف‌آرايي مي کند و در حساس‌ترين ديدار هفته دو تيم تراکتورسازي و پرسپوليس به مصاف يکديگر مي‌روند.

اين ديدار که از ساعت 16:30 و در استاديوم يادگار امام شهر تبريز برگزار مي‌شود مي‌تواند سرنوشت دو تيم سرخ‌پوش ليگ برتر ايران را که هر دو نيز عملکرد خوبي را از خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ثبت کرده‌اند تغيير دهد.

پرسپوليس تيم خسته اين روزهاي فوتبال ايران

پرسپوليسي‌ها که به دليل حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا اين روزها فقط در سفر به شهرها و کشورهاي مختلف به سر مي‌برند از سازمان ليگ گله‌مند هستند و دوست ندارند بدون تمرين به مصاف تيم‌هاي مختلف بروند.

شاگردان حميد درخشان در روز پنجم اسفند ماه در تهران ميزبان لخويا قطر بودند و تنها چند روز بعد به ازبکستان سفرکرده‌اند تا مقابل تيم بنيادکار قرار گيرند و پس‌ازاين بازي آنان به‌سرعت ازبکستان را ترک کرده‌اند تا به تبريز بيايند و فقط 5 روز بعد مقابل تراکتوري قرار بگيرند که در بازي گذشته خود در تبريز ميزبان الاهلي امارات بود و توانست با حمايت‌هاي هواداران پرشور خود بر اين تيم غلبه کرده و دوباره به‌روزهاي خوب خود بازگردد.

ماليات ناجي درخشان ؛ پرسپوليس متحول شده

پرسپوليسي‌ها پس از نتايج نسبتاً ضعيف علي دائي حمد درخشان را به‌عنوان جايگزين وي انتخاب کرده بودند با نتايج ضعيف‌تري که وي در ليگ برتر گرفت نام گزينه‌هايي همچون برانکو ايوانکوويچ، سرمربي کروات و سابق تيم ملي که عملکرد فوق‌العاده خوبي را از او به ياد داريم و افشين قطبي، سرمربي سابق پرسپوليس که سابقه قهرماني با اين تيم در ليگ 86-87 را در کارنامه دارد به‌عنوان گزينه‌هاي جايگزيني حميد درخشان در رسانه‌ها مطرح کردند.

اين گزينه‌ها که در يک‌قدمي پرسپوليس بودند و توافق با آنان نه‌تنها از سوي مسئولين باشگاه پرسپوليس تکذيب نمي‌شدند بلکه به‌صراحت آن را تائيد نيز مي‌کردند به دليل مشکلات مالياتي نمي توانستد به ايران بيايند و سفر آنان به ايران فقط در صورت حل اين مشکل امکان‌پذير بود؛ مشکلي که آمدن قطبي و برانکو را روزبه‌روز به عقب‌تر موکول مي‌کرد.

اما در اين‌ بين صفحه به‌ يک‌ باره براي پرسپوليس حميد درخشان برگشت؛ پرسپوليسي که در ليگ برتر نتايج وحشتناکي را کسب مي‌کرد با کسب 26 امتياز در رده نهم جدول رده‌بندي قرار داشت و هيچ نشاني از پرسپوليس سال‌هاي نه‌

چندان دور را در خود نداشت با انجام يک بازي زيبا و تماشايي موفق شد تيم قدرتمند قطري را با نتيجه 3 بر صفر شکست داده و دست‌خالي راهي قطر کند.

برد مقابل لخويا قطر باعث شد تا سکوهاي استاديوم آزادي که تا ديروز براي درخشان پر از شعارهاي حيا کن-رها کن بود به‌يک‌باره تغيير رنگ داده و درخشان را با عنوان حميد خان درخشان تشويق کند.

برد مقابل لخويا پايان نتايج درخشان حميد درخشان در ليگ قهرمانان آسيا نبود و آنان توانستد در ازبکستان دست به يک کار بزرگ زده و براي اولين بار به‌عنوان يک تيم ايراني تيمي ازبک را در خاک خودش شکست دهند.

هدفمان بازپس‌گيري صدر جدول است

محمد ايران پوريان مي‌گويد: پرسپوليسي‌ها نسبت به نيم‌فصل اول تيمي متحول شده نشان دادند که با برد در چند ديدار گذشته خود ازلحاظ روحي و رواني نيز در شرايط بسيار خوبي قرارگرفته است.

وي مي‌افزايد: ما در حال حاضر نبايد به اسم‌ورسم تيم‌ها توجه کنيم و بايد تمام تمرکز خود را بر روي کسب 3 امتياز خانگي اين ديدار بگذاريم.

بازيکن تيم تراکتورسازي با اشاره به شانس بالاي صعود تيمش به صدر جدول با برد مقابل پرسپوليس تصريح مي‌کند: در اواسط ليگ برتر و زماني که تيم ما در صدر جدول قرار گرفت هدف خود را حفظ صدر جدول مطرح کرديم و زماني هم که به دلايل مختلف صدر جدول را از دست داديم دوباره بر روي بازگشت به صدر جدول متمرکز شديم.

وي مي‌افزايد: در حال حاضر مي‌توان گفت تراکتورسازي به دليل نتايج خوبي که در چند سال گذشته کسب کرده شخصيتي حتي فراتر از استقلال و پرسپوليس دارد و اين شخصيت مي‌تواند با برد مقابل پرسپوليس و صعود دوباره به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر اعتباري دوچندان را بيابد.

تراکتور و عملکردي مشابه

برخلاف پرسپوليسي‌ها تراکتوري‌ها عملکرد نسبتاً مشابهي را هم در ليگ قهرمانان و هم در ليگ برتر داشتند؛ آنان که در ليگ برتر با کسب 38 امتياز از 21 بازي در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارند در ليگ قهرمانان آسيا نيز با کسب 3 امتياز از 2 ديدار در رده سوم جدول رده‌بندي گروه D قرار دارند.

وزنه‌اي سنگين به نام هوادار

چيزي که نبايد در اين ميان از ياد برد اين است که شاگردان توني اليويرا در اين ديدار از حمايت عنصري به نام هوادار برخوردار هستند که هميشه و در همه‌جا يار دوازدهم تيم تراکتورسازان بوده و هيچ‌گاه تيم خود را در هيچ شهري تنها نگذاشته‌اند.

تراکتورسازي که در ديدار گذشته خود الاهلي امارات را در خانه شکست داده‌اند حال بيشتر از هر زمان ديگري به هواداران پرشور خود نيازمند است و دوست ندارد به‌هيچ‌عنوان از امتياز ميزباني خود استفاده نکند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.