1393/12/16 - 15 : 55
کد خبر: 2351
ايران‌پوريان: ديدار مقابل پرسپوليس را از دست دادم
احرارنيوز:بازيکن تيم تراکتورسازي گفت: ما با پرسپوليس جديد و متحول شده‌اي را روبه‌رو هستيم چون برد در آسيا روحيه مضاعف به هر تيمي مي‌دهد.

به گزارش احرارنيوز، درباره ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و الاهلي اظهار داشت: ما در اين ديدار توانستيم از همان ابتدا نبض بازي را در دست بگيريم ولي الاهلي واقعاً تيم خيلي خوبي بود بازيکنان بزرگي در اختيار داشت.

بازيکن تراکتورسازي افزود: بازي سختي پشت سر گذاشتيم و پس‌ازآن که گل را زديم توانستيم هوشمندانه توپ و ميدان را اداره کنيم و درنهايت به سه امتياز برسيم و در کل اين برد در روحيه تيمي ما خيلي تأثير گذاشت.

وي با اشاره به ديدار آينده تراکتور با پرسپوليس تهران، تأکيد کرد: مطمئناً بازي خيلي سختي داريم چون پرسپوليس متحول شده است ولي ما امتياز مثبتي به نام هوادار در زمين خود داريم و اگر مي‌خواهيم در کورس قهرماني بمانيم نبايد به اسم تيم‌ها توجه کنيم.

ايران پوريان در مورد تعداد بالاي محرمان و مصدومان و نيز افراد در آستانه محروميت، تصريح کرد: قطعاً اين موضوع هم تأثيرگذار است ولي ما چند بازيکن جايگزين داريم که بايد بيايند و تمام سعي و تلاش خود را انجام دهند و شايستگي‌هايي که دارند را به مربي اثبات کنند و تيم را به هدف خود برسانند.

بازيکن تراکتورسازي با اشاره به پيروزي‌هاي اخير پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا، خاطرنشان کرد: الآن ما با پرسپوليس جديد و متحول شده‌اي را روبه‌رو هستيم چون برد در آسيا روحيه مضاعف به هر تيمي مي‌دهد و به‌طور خودکار يک نوع سازمان‌دهي در آن تيم ايجاد مي‌کند ولي ما هم مي‌توانيم با ارائه يک بازي زيبا و محکم به کمک هواداران دست‌پر از ميدان خارج شويم.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا برد برابر الاهلي مي‌تواند هواداران را بيش‌تر به استاديوم بکشاند، گفت: همين عده‌اي هم که در بازي الاهلي آمده بودند با تشويق‌هايشان سهم زيادي در اين پيروزي داشتند و من دست تک‌تک آن‌ها را مي‌بوسم چون ما قبلاً هم گفته‌ايم که بدون حضور تماشاگران به يک تيم ابتدايي تبديل مي‌شويم که شايد حرفي براي گفتن نداشته باشيم.

ايران پوريان افزود: هواداران سرمايه‌هاي تيم تراکتورسازي هستند و من اميدوارم اين پيروزي باعث شود در بازي پرسپوليس تعداد بيش‌تري به ورزشگاه بيايند و از تيم حمايت کنند.

مدافع تراکتورسازان در تشريح وضعيت مصدوميت خود اظهار داشت: مقابل الاهلي من در دقيقه هفتم از روي بدشانسي برخوردي با بازيکن حريف داشتم و از همان ناحيه مصدوميت قبلي احساس درد مي‌کنم که احتمالاً فردا وضعيت دقيقم مشخص مي‌شود ولي مصدوميت جزئي است و به‌زودي برطرف مي‌شود اما قطعاً بازي پرسپوليس را از دست مي‌دهم.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا گسترش فولاد مي‌تواند با متوقف کردن نفت تهران به تيم همشهري خود کمک کند، عنوان کرد: بحث همکاري مطرح نيست ولي ما اميدواريم گسترش بتواند امتياز بگيرد تا بتواند خود را از قعر جدول دور کند و دوست نداريم اين تيم را در چنين وضعيتي ببينيم زيرا همه آن‌ها دوستان ما هستند و از طرفي اين باشگاه امکانات خوبي در اختيار دارد.

ايران‌پوريان افزود: اگر ما هم به دنبال قهرماني هستيم نبايد به نتايج ديگر تيم‌ها نگاه داشته باشيم و بلکه بايد خود به فکر کسب امتيازات باشيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 4

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.