1393/12/16 - 15 : 24
کد خبر: 2350
ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران،
پيکار پيکان با شهرداري تبريز در مرحله نيمه پاياني
احرارنيوز: بيست و هشتمين دوره رقابت هاي ليگ برتر واليبال گراميداشت زنده ياد حسين معدني وارد مرحله نيمه پاياني شد و در اين دور پيکان پرافتخارترين تيم دوره هاي گذشته با شهرداري تبريز پيکار خواهند کرد.

در اين مرحله نيز همانند مرحله حذفي برنده دو مسابقه از سه بازي جواز حضور در ديدار پاياني را کسب خواهد کرد و تيم ها هفدهم و بيستم اسفند ماه جاري به صورت رفت و برگشت مقابل هم قرار مي گيرند و اگر تيمي هر دو مسابقه را با هر نتيجه اي به نفع خود به پايان ببرد، يک پاي بازي پاياني مي شود، اما در صورت تساوي در تعداد بردها، بازي سوم بين دو تيم انجام مي شود تا چهره فيناليست هاي اين دوره مشخص شود.

در بين چهار تيم حاضر در اين مرحله از رقابت ها، تنها پيکان عنوان قهرماني در ليگ برتر را دارد و در 11 دوره جام قهرماني را بالاي سر برده و سه تيم شهرداري اروميه، شهرداري تبريز و ميزان مشهد تاکنون قهرماني در ليگ برتر نداشتند.

در دو ديداري که در مرحله نيمه پاياني انجام مي شود دو تيم پيکان و شهرداري تبريز در تهران و شهرداري اروميه و ميزان مشهد در اروميه مقابل هم قرار مي گيرند.

پيکان و شهرداري که در دور گروهي رقابت ها نيز در گروه الف با هم همگروه بودند در طول مسابقات دو بار مقابل هم قرار گرفتند که در ديدار رفت در تهران شهرداري تبريز سه بر دو برنده شد و درديدار برگشت در تبريز اين پيکان بود که با نتيجه سه بر صفر برنده شد.

پيکان به عنوان تيم اول گروه الف و شهرداري به عنوان تيم سوم اين گروه به دور حذفي صعود کرد و در اين مرحله پيکان، وزارت دفاع را حذف کرد و شهرداري تبريز متين ورامين دارنده عنوان قهرماني بيست و هفتمين دوره را از دور رقابت ها خط زد.

اين دو تيم در مرحله نيمه پاياني سه مسابقه انجام مي دهند و برنده دو مسابقه از سه بازي فيناليست جام بيست و هشتم مي شود و بازنده بازي رده بندي را انجام خواهد داد.

در ديگر سو، شهرداري اروميه تنها تيم حاضر از گروه ب اين رقابت ها در مرحله نيمه پاياني، رو در روي ميزان مشهد قرار مي گيرد.

شهرداري اروميه به عنوان تيم اول گروه ب و ميزان به عنوان تيم دوم گروه الف جواز حضور در مرحله حذفي را کسب کردند و در اين مرحله شهرداري اروميه با انجام دو مسابقه جواهري گنبد را حذف کرد و ميزان مشهد نيز در دو مسابقه نوين کشاورز را از گردونه رقابت ها کنار زد.

ديدار پاياني و رده بندي رقابت هاي ليگ برتر واليبال به صورت تک بازي و در تهران برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 8

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.