1393/12/7 - 15 : 12
کد خبر: 2284
قهرمان در تبريز زمين گير شد
واليبال شهرداري تبريز به نيمه نهايي صعود کرد
احرارنيوز:تيم واليبال شهرداري تبريز با تکرار پيروزي دور رفت خود برابر متين ورامين به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال کشور صعود کرد.

تيم واليبال شهرداري تبريز در مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال کشور در سالن شهيد صمد اقدمي ميزبان تيم متين ورامين بود.

تيم شهرداري تبريز در بازي رفت به برتري 3 بر 1 رسيده بود و براي صعود به جمع چهار تيم به يک پيروزي ديگر احتياج داشت.

تيم شهرداري تبريز در ست اول در يک رقابت نزديک با نتيجه 25 بر 23 به پيروزي دست يافت. در ست دوم برتري ميزبان محسوس بوده و شهرداري با اختلاف ده امتياز 25 بر 15 به برتري دست يافت.

تلاش تيم متين ورامين پيروزي در ست سوم را با نتيجه 25 بر 22 به دنبال داشت.

در ست چهارم تيم مهمان که مدافع عنوان قهرماني بود، کاملا اسير تيم شهرداري تبريز بوده و با نتيجه 25 بر 17 اين ست را نيز واگذار کرد تا با نتيجه 3 بر 1 بازي را مغلوب شود.

شاگردان بناکار در اين مرحله به مصاف تيم پيکان تهران مي‌روند دو تيم در مرحله مقدماتي دو بار به مصاف هم رفته بودند که سهم هر کدام يک پيروزي بود.

بدين ترتيب تيم شهرداري تبريز به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال کشور صعود کرد تا روند صعودي اين تيم همچنان ادامه داشته باشد.

تيم شهرداري تبريز در دو دوره گذشته به عنوان‌هاي نهم و ششم دست يافته بود.
 

تيم واليبال شهرداري تبريز در مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال کشور در سالن شهيد صمد اقدمي ميزبان تيم متين ورامين بود.

تيم شهرداري تبريز در بازي رفت به برتري 3 بر 1 رسيده بود و براي صعود به جمع چهار تيم به يک پيروزي ديگر احتياج داشت.

تيم شهرداري تبريز در ست اول در يک رقابت نزديک با نتيجه 25 بر 23 به پيروزي دست يافت. در ست دوم برتري ميزبان محسوس بوده و شهرداري با اختلاف ده امتياز 25 بر 15 به برتري دست يافت.

تلاش تيم متين ورامين پيروزي در ست سوم را با نتيجه 25 بر 22 به دنبال داشت.

در ست چهارم تيم مهمان که مدافع عنوان قهرماني بود، کاملا اسير تيم شهرداري تبريز بوده و با نتيجه 25 بر 17 اين ست را نيز واگذار کرد تا با نتيجه 3 بر 1 بازي را مغلوب شود.

شاگردان بناکار در اين مرحله به مصاف تيم پيکان تهران مي‌روند دو تيم در مرحله مقدماتي دو بار به مصاف هم رفته بودند که سهم هر کدام يک پيروزي بود.

بدين ترتيب تيم شهرداري تبريز به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر واليبال کشور صعود کرد تا روند صعودي اين تيم همچنان ادامه داشته باشد.

تيم شهرداري تبريز در دو دوره گذشته به عنوان‌هاي نهم و ششم دست يافته بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931206001716#sthash.xcGqJy9c.dpuf

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 1 + 8

  آخرین اخبار
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
نقش هوش مصنوعي در شوراي شهرچيست ؟
  پربازدیدترین اخبار
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.