1393/10/25 - 15 : 58
کد خبر: 2125
حضور آيلين گسترش تبريز در دسته دو فوتسال
احرارنيوز:تيم فوتسال آيلين گسترش تبريز به عنوان قهرمان رقابت هاي سوپرليگ باشگاه هاي استان با خريد امتياز يک تيم دسته دومي، در فصل آينده اين رقابت هاي کشوري حضور خواهد داشت.

به گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، رضا باقري سرمربي تيم فوتسال آيلين گسترش تبريزضمن اعلام اين خبر اظهار کرد: به دنبال مذاکرات مديريت باشگاه با يکي از تيم هاي داراي سهميه دسته دوم فوتسال و با موافقت هيئت فوتبال استان و فدراسيون، امتياز اين تيم دسته دومي فوتسال باشگاه هاي کشور توسط باشگاه آيلين گسترش تبريز خريداري شده و تيم ما فصل بعد در اين مسابقات حضور پيدا خواهد کرد.

وي ادامه داد: خريد امتياز دسته دومي فوتسال براي آيلين گسترش قطعي شده و باشگاه برنامه ريزي خود را براي حضوري موفق در اين مسابقات انجام مي دهد.

باقري در ارتباط با تمرينات تيم فوتسال آيلين گسترش تبريز، عنوان کرد: تمرينات تيم ما از ابتداي هفته جاري آغاز شده و ما با حضور همه بازيکنان دور جديد تمرينات تيم را سپري مي کنيم. خدا را شکر شرايط تيم خوب است و بازيکنان به صورت جدي و منظم در تمرنيات حضور پيدا مي کنند.

وي افزود: خريد سهميه دسته دومي از سوي باشگاه سبب شده تا بازيکنان تيم با انگيزه و روحيه بالايي در تمرينات حضور داشته باشند، ما هم اميدواريم که در مدت زمان باقي مانده تا شروع مسابقات فصل جديد ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه هاي کشور تيم را آماده رويارويي با حريفان کنيم.

سرمربي خوشنام تيم فوتسال آيلين گسترش تبريز در ادامه با اشاره به تقويت اين تيم براي حضوري موفق در ليگ دسته دوم باشگاه هاي کشور، عنوان کرد: تقريبا استخوان بندي تيم قهرمان سوپرليگ استان حفظ شده و ما اغلب بازيکنان خود را براي حضور در مسابقات دسته دوم حفظ کرده ايم اما با اين حال تقويت تيم براي ليگ دو امري ضروري است.

وي ادامه داد: مي دانيم که در مسابقات ليگ دسته دوم کشور حريفاني به مراتب سخت تر از ليگ استان داريم و با اينکه چند دوره قهرمان استان شده ايم، اما به اين موضوع بسنده نمي کنيم و به سخت بودن بازي هاي ليگ دسته دوم اطمينان داريم.

برادر کريم باقري اظهار کرد: در اين ارتباط چند بازيکن جديد به تيم اضافه کرده ايم و قرار است يکي، دو بازيکن ديگر نيز به جمع نفرات آيلين گسترش اضافه شوند. يک بازيکن جوان تکابي به نام رامين شمس که سابقه حضور در رده هاي سني تيم هاي اروميه اي را هم دارد، جديدا به تيم ما اضافه شده که بازيکن بسيار خوب و آينده داري است و مي تواند به يکي از بهترين هاي فوتسال کشور تبديل شود

وي افزود: اغلب بازيکنان ما بومي و جوان هستند و با اطمينان مي گويم که تيم فعلي آيلين گسترش مي تواند به عنوان يک پشتوانه قوي براي تيم هاي ليگ برتري فوتسال استان عمل کند. البته تاکنون نيز چنين بوده و براي نمونه بابک الهوردي خان که ستاره تيم پاياسازه تبريز در ليگ برتر فوتسال کشور است، محصول همين تيم آيلين گسترش تبريز است.

سرمربي تيم فوتسال آيلين گسترش تبريز عنوان کرد: تا پايان ماه جاري سعي مي کنيم که تيم را ببنديم و وارد تمرينات بدنسازي شويم، بر اساس برنامه ريزي که انجام داده ايم، از اوايل بهمن ماه دور اول تمرينات بدنسازي تيم آيلين گسترش شروع خواهد شد.

وي افزود: در نظر داريم تا اردويي را هم براي آماده سازي هرچه بهتر تيم تدارک ببينيم که با مساعدت مديريت باشگاه اين اردو چند هفته بعد برپا خواهد شد.

باقري در خاتمه گفت: بايد از مهندس علي خادم مديرعامل باشگاه آيلين گسترش نهايت قدرداني را داشته باشم که با هزينه شخصي اين تيم را اداره مي کند و باعث حضور چند جوان در عرصه ورزش حرفه اي شده است و اميدواريم که مسئولان نيز از فعالان بخش خصوصي ورزش حمايت بيشتري داشته باشند.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 6

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.