1393/10/25 - 13 : 21
کد خبر: 2122
پرده دوم تغييرات فرمانداران آذربايجان‌شرقي کليد خورد
انتصاب فرمانداران اسکو و آذرشهر/ تغيير فرمانداران در شطرنج جبارزاده
احرارنيوز:امروز با حضور سعيد شبستري معاون سياسي استاندار آذربايجان‌شرقي فرمانداران جديد شهرستان‌هاي آذرشهر و اسکو امروز معرفي مي‌شوند.

 به گزارش احرارنيوز، استاندار آذربايجان‌شرقي پس از کش و قوس‌هاي فراوان بالاخره در چهاردهم آبان 1392 در جلسه هيئت به عنوان استاندار آذربايجان‌شرقي معرفي شد.

اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي 13 آبان با حضور عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور کليددار استان آذربايجان شرقي شد.

اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي نخستين تغييرات در فرمانداران آذربايجان‌شرقي را از تبريز شهر اولين‌ها آغاز کرد و رحيم شهرتي‌فر را طي حکمي در بيست و يکم دي ماه به عنوان فرماندار شهرستان تبريز منصوب کرد تا تغييرات فرمانداران آذربايجان شرقي کليد بخورد.

استاندار آذربايجان شرقي بعد از آن حسن يحيوي را به عنوان فرماندار هريس، علي وفادار را به عنوان فرماندار ورزقان و ظفر محمدي را به عنوان فرماندار مراغه و مرتضي عليخاني را به عنوان فرماندار شهرستان اسکو، اسماعيل حيدري آزاد را به عنوان فرماندار ويژه شهرستان ميانه، تقي کرمي را به عنوان فرماندار ويژه شهرستان مرند و زاهد محمودي را به عنوان فرماندار شهرستان جلفا معرفي، سيد محمد عابدي را به عنوان فرماندار سراب، سعيد کاشاني را به عنوان فرماندار شبستر و يدالله قاري‌زاده را به عنوان فرماندار شهرستان بستان‌آباد، حيدر صادقي فرماندار آذرشهر، ولي فرج‌اللهي به عنوان فرماندار شهرستان بناب و جهانگير اسکندرزاده را به عنوان فرماندار جديد ملکان، حسن مستفيد را به عنوان فرماندار هشترود، علي بدر شکوهي را فرماندار چاراويماق، و فريدون بابايي را به عنوان فرماندار کليبر، داود گرشاسبي به عنوان فرماندار خداآفرين معرفي کرد.

استاندار آذربايجان شرقي از 21 فرمانداري آذربايجان‌شرقي 19 فرماندار را تغيير داد.

اسماعيل جبارزاده درباره فرمانداري شهرستان هوراند نيز چون متعقد بود مراحل اداري شهرستان شدن اين شهرستان در دولت دهم درست طي نشده است ابراهيم فريادخواه را که از فرمانداران دولت احمدي‌‌نژاد بوده تا به امروز تغيير نداده است.

اما استاندار آذربايجان‌شرقي استاندار آذربايحان شرقي در چهارم دي امسال با خداحافظي رضا صديقي آخرين فرماندار احمدي‌نژاد و با تقدير از خدمات 58 ماهه وي تغيير فرمانداران در استان را بعد از کمتر از يک سال کليد زد.

پرده اول تغييرفرمانداران/ حرکت فرمانداران در شطرنج جبارزاده

فرمانداران جديد خداآفرين، سراب و اهر معرفي شدند
استاندار آذربايجان شرقي در دو نشست جداگانه فرمانداران جديد خداآفرين، سراب و اهر را معرفي کرد.

اسماعيل جبارزاده در نشست مشترک شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان و کميته برنامه‌ريزي شهرستان خداآفرين، ضمن قدرداني از خدمات داود گرشاسبي، فرماندار پيشين خداآفرين، امين امينيان را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي کرد.

وي همچنين گرشاسبي را به عنوان جايگزين سيد محمد عابدي فرماندار پيشين سراب معرفي کرد.

همچنين بعد از ظهر همان روز با حضور استاندار آذربايجان‌شرقي در جلسه شوراي اداري شهرستان اهر، عابدي به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.

جبارزاده از خدمات و تلاش‌هاي رضا صديقي در مدت 58 ماه تصدي مسئوليت فرمانداري اهر قدرداني کرد.

اما پرده دوم تغييرات فرمانداران آذربايجان‌شرقي امروز با حضور سعيدشبستري خياباني معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان‌شرقي  در شهرستان‌هاي آذرشهر و اسکو کليد خورد.

عليار راستگو فرماندار جديد شهرستان آذرشهر

حيدر صادقي که در 26 اسفند 92 به عنوان فرماندار جديد شهرستان آذرشهر معرفي شده بود امروز بايد از اين سمت خداحفظي کرده و جاي خود را به عليار راستگو دهد.

عليار راستگو از فعالان ستاد انتخاباتي حسن روحاني در استان و جزو نيروهاي اصلاح طلب استان  است که بعد از روي کارآمدن دولت يازدهم از سوي عرب باغي به عنوان  معاون اقتصادي و سرمايه‌گذاري منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس منصوب شده بود که از همان اوايل کار با وي دچار اختلاف شد و در روزهاي گذشته از اين سمت خداحافظي کرد.

مسئوليت‌ها و سوابق اجرايي فرماندار جديد ؛

فرماندار جلفا

فرماندار کليبر

فرماندار مراغه

معاون اقتصادي منطقه ويژه اقتصادي سهلان

قائم مقام شرکت ساخت ماشين و ابزار تراکتورسازي تبريز

حيدر صادقي فرماندار جديد شهرستان آذرشهر 26 اسفند

 مرتضي عليخاني فرماندار اسکو نيز که در 29 بهمن سال 92 به عنوان فرماندار جديد شهرستان اسکو معرفي شده بود امروز جاي خود را به حيدر صادقي فرماندار که پيش از اين فرماندار آذرشهر بود بدهد.

حيدر صادقي، متولد 1337 در شهرستان خلخال، داراي مدرک کارشناسي زمين‌شناسي است و پيش از اين مسئوليت‌هايي همچون معاون فرمانداري خلخال، مسئول واگذاري معادن در اداره کل معادن و فلزات، بخشدار صوفيان و کارشناس دفتر فني و حوادث غيرمترقبه را بر عهده داشته است.

گزارش فارس حاکي است گفته مي‌شود مرتضي عليخاني نيز که پيش از فرماندار شهرستان اسکو بود در روزهاي آينده به عنوان مديرکل جديد امور شهري و شوراهاي استانداري آذربايجان‌شرقي منصوب شود و مترضي موحدنيا از اين سمت خداحافظي کند

اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان‌شرقي پيش از اين يکي از معيارهاي دولت دکتر روحاني را در انتخاب فرمانداران، داشتن تجربه و سابقه لازم در مجموعه وزارت کشور اعلام کرده بود.

جبارزاده  استاندار آذربايجان شرقي پيش از اين خطاب به فرمانداران استان با بيان اين که منافع مردم اولويت اول و آخر ماست و غير از اين به هيچ فرد و گروه و جناحي بدهکار نيستيم، اظهار داشت: ماموريت همه ما تحقق سياست‌هاي دولت در استان و شهرستان است و بايد با در نظر گرفتن مصالح مردم، برنامه‌هاي دولت را با منطق و تدبير اجرا کنيم.

 اسماعيل جبارزاده در جمع فرمانداران استان آذربايجان شرقي، با بيان اينکه مردم ولي نعمت ما هستند، تاکيد کرد: تعامل با همه اقشار شهرستان، تدبير و تعقل در اداره امور و خوش‌رويي با مردم بايد سرلوحه فعاليت فرمانداران باشد.

وي افزود: منش و روش دولت دکتر روحاني، اعتدال، تدبير، همدلي و هماهنگي و ايجاد همبستگي بين مردم و اعتلاي مردم است و بايد با در نظر گرفتن رضايت الهي و با خلوص نيت در اين جهت گام برداريم.

البته بعد از دولت تدبير و اميد و آغاز به کار استاندار آذربايجان‌شرقي تغييرات انجام شده در سطح فرمانداران تماما از جناح اصلاح‌طلبان بوده است.

تغييرات در سطح مديران استان آذربايجان شرقي نيز بعد از تغيير فرمانداران در سطح استان آذربايجان‌شرقي انجام شده و به غير از چند مديران تمام مديران تغيير يافتند.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.