1393/10/9 - 06 : 41
کد خبر: 1799
مديرکل بازرسي شهرداري تبريز:
27 درصدي تبريزي‌ها از شهرداري ناراضي هستند
احرارنيوز:مديرکل بازرسي شهرداري تبريز از رضايت 73 درصدي شهروندان از شهرداري تبريز خبر داد.

ابراهيم کاربالا پاسخ‌هاي دريافتي از سامانه تلفني 137 را مبناي ارزيابي رضايت شهروندان خواند و گفت: سامانه تلفني 137 در سال 1380، نخستين‌بار در شهر تبريز راه‌اندازي شد که هر يک از ارقام آن به ترتيب نشانگر شهر اولين‌ها، ميانگين سه دقيقه‌اي تا رسيدگي و مشاوره تلفني و مدت هفت دقيقه‌اي تا ورود عوامل اجرايي است.

وي افزود: متاسفانه اين سامانه، تا حدود يک سال پيش از اين فعاليت چنداني نداشت، اما با آغاز مديريت دکتر نجفي و تاکيدات خاص ايشان به موضوع تکريم ارباب‌رجوع، مسئوليت سامانه به اداره‌کل بازرسي واگذار شد.

مديرکل بازرسي شهرداري تبريز ادامه داد: امروز سامانه 137 به عنوان مرکز فوريت‌هاي شهرداري تبريز، با 20 اپراتور و پنج کارشناس در طول شبانه‌روز فعاليت داشته و به شکايات، انتقادات، پيشنهادها و درخواست‌هاي مشاوره مطرح‌شده از سوي شهروندان پاسخ مي‌دهند.

کاربالا خاطرنشان کرد: 42 درصد موضوعات سامانه 137، مربوط به درخواست‌هاي مشاوره و اطلاع‌يابي بوده و توسط پنج کارشناس در حوزه‌هاي شهرسازي، عمران، آي‌تي، خدمات شهري و فرهنگي ‌و ‌هنري، پاسخ داده مي‌شود.

وي از ثبت بيش از 55 هزار مورد تماس با سامانه 137 توسط شهروندان در 9 ماه اخير خبر داد و اظهار داشت: مجموع بازخوردهايي که در خصوص مطالبات، انتقادات و پيشنهادهاي شهروندان از طريق سامانه 137 پيگيري مي‌شود، نشان‌دهنده رضايت 73 درصدي شهروندان از شهرداري تبريز است که اين ميزان، نسبت به شش ماه گذشته، پنج درصد افزايش داشته است.

به گفته کاربالا، شهردار تبريز بر لزوم پيگيري دقيق مطالب ارائه شده توسط شهروندان در سامانه 137 تاکيد داشته و در تماس‌هايي که شخصاً در جريان بازديدهاي سرزده، با شهروندان مي‌گيرد، بر نحوه رسيدگي به مشکلات شهروندي نظارت مي‌کند.

مديرکل بازرسي شهرداري تبريز کاهش مراجعات حضوري و صرفه‌جويي در وقت و هزينه را از جمله مزاياي سامانه 137 عنوان کرد و گفت: علاوه بر اين، مجموع موضوعات مطرح شده در آن، مي‌تواند به عنوان بانک جامع اطلاعاتي در حوزه مسايل شهروندي، مورد توجه برنامه‌ريزان و کارشناسان مسايل شهري قرار گيرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931009001163#sthash.54ajUi6N.dpuf

 به گزارش احرارنيوز به نقل از روبط عمومي شهرداري تبريز، ابراهيم کاربالا پاسخ‌هاي دريافتي از سامانه تلفني 137 را مبناي ارزيابي رضايت شهروندان خواند و گفت: سامانه تلفني 137 در سال 1380، نخستين‌بار در شهر تبريز راه‌اندازي شد که هر يک از ارقام آن به ترتيب نشانگر شهر اولين‌ها، ميانگين سه دقيقه‌اي تا رسيدگي و مشاوره تلفني و مدت هفت دقيقه‌اي تا ورود عوامل اجرايي است.

وي افزود: متاسفانه اين سامانه، تا حدود يک سال پيش از اين فعاليت چنداني نداشت، اما با آغاز مديريت دکتر نجفي و تاکيدات خاص ايشان به موضوع تکريم ارباب‌رجوع، مسئوليت سامانه به اداره‌کل بازرسي واگذار شد.
مديرکل بازرسي شهرداري تبريز ادامه داد: امروز سامانه 137 به عنوان مرکز فوريت‌هاي شهرداري تبريز، با 20 اپراتور و پنج کارشناس در طول شبانه‌روز فعاليت داشته و به شکايات، انتقادات، پيشنهادها و درخواست‌هاي مشاوره مطرح‌شده از سوي شهروندان پاسخ مي‌دهند.

کاربالا خاطرنشان کرد: 42 درصد موضوعات سامانه 137، مربوط به درخواست‌هاي مشاوره و اطلاع‌يابي بوده و توسط پنج کارشناس در حوزه‌هاي شهرسازي، عمران، آي‌تي، خدمات شهري و فرهنگي ‌و ‌هنري، پاسخ داده مي‌شود.
وي از ثبت بيش از 55 هزار مورد تماس با سامانه 137 توسط شهروندان در 9 ماه اخير خبر داد و اظهار داشت: مجموع بازخوردهايي که در خصوص مطالبات، انتقادات و پيشنهادهاي شهروندان از طريق سامانه 137 پيگيري مي‌شود، نشان‌دهنده رضايت 73 درصدي شهروندان از شهرداري تبريز است که اين ميزان، نسبت به شش ماه گذشته، پنج درصد افزايش داشته است.

به گفته کاربالا، شهردار تبريز بر لزوم پيگيري دقيق مطالب ارائه شده توسط شهروندان در سامانه 137 تاکيد داشته و در تماس‌هايي که شخصاً در جريان بازديدهاي سرزده، با شهروندان مي‌گيرد، بر نحوه رسيدگي به مشکلات شهروندي نظارت مي‌کند.

مديرکل بازرسي شهرداري تبريز کاهش مراجعات حضوري و صرفه‌جويي در وقت و هزينه را از جمله مزاياي سامانه 137 عنوان کرد و گفت: علاوه بر اين، مجموع موضوعات مطرح شده در آن، مي‌تواند به عنوان بانک جامع اطلاعاتي در حوزه مسايل شهروندي، مورد توجه برنامه‌ريزان و کارشناسان مسايل شهري قرار گيرد.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 3

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.