1392/9/16 - 09 : 59
کد خبر: 1090
از آغاز سال جاري تاکنون
فقط 4.5 درصد از تماسهاي 110 در زنجان عملياتي شده است
فرماندهي انتظامي استان زنجان به 214 هزار تماس تلفني برقرار شده با مرکز 110 از آغاز سال جاري تاکنون اشاره کرد و گفت: فقط 4.5 درصد از مجموع تماسهاي برقرار شده با اين مرکز منجر به عمليات توسط پليس شده است.
به گزارش احرار، سردار علي رضا صالحي با اشاره به کاهش آمار تصادفات در سطح استان زنجان طي شش ماه گذشته سال جاري اظهار داشت: آمار تلفات ناشي از حوادث رانندگي در شش ماه نخست سال جاري هفت نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش يافته است.
وي به افزايش آمار تصادفات طي دو ماه گذشته اشاره کرد و افزود: نحوه انعکاس اخبار و رويدادها ميتواند در اين مسئله دخيل باشد.
فرماندهي انتظامي استان زنجان با انتقاد از برخي اقدامات درباره انعکاس آمار جرائم رانندگي در سطح استان زنجان تصريح کرد: اين گونه اقدامات در عملکرد ماموران تاثير ميگذارد.
اين مقام انتظامي ايجاد مرکز فوريتهاي پليس را در راستاي کمک به مردم به هنگام وقوع حادثه دانست و اضافه کرد: مردم بايد مستحضر بودند اين مرکز براي رسيدگي به فوريتهايي مانند آتش سوزي، نزاع، درگيري و حضور سارق در محل ايجاد شده است.
سردار صالحي به 214 هزار تماس تلفني برقرار شده با مرکز 110 از آغاز سال جاري اشاره کرد و گفت: فقط 4.5 درصد از مجموع تماسهاي برقرار شده با اين مرکز منجر به عمليات توسط پليس شده است.
وي تاکيد کرد: 83 درصد از مجموع 214 هزار تماس برقرار شده با مرکز فوريتهاي پليس فوريت نداشته است.
فرماندهي انتظامي استان زنجان در گفتگو با فارس با درخواست از مردم براي رعايت فوريت در برقراري تماس با پليس 110 تاکيد کرد: شايد در همان موقعي که يک شهروند اقدام به برقراري تماس غير ضروري با اين مرکز کرده، شهروند ديگري نياز مبرم به خدمات پليس 110 داشته باشد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: برقراري تماس با پليس 110 در موارد غير ضروري مانند گرفتن مشاوره در مورد مشمولان نوعي تضييع حقوق شهروندان محسوب ميشود که به خدمات اين مرکز نياز دارند.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید: